Ecoboost182
MF'er
Vlaardingen ZH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omgeving Leiden, maar km's vind ik niet een heel groot probleem.Anders iedereen die mee wil zijn woonplaats opgeven en daar het middelpunt van nemen?
Dan kunnen misschien diverse leden samen oprijden naar de startplaats.
Mooie foto's, je gaat toch diep genoeg in de bochten met die zware dame
Zover ben ik nog bijlange nietEerst de motor nog wat leren kennen en daarna zoek ik ook wat rijvaardigheid lessen te nemen.
Lijkt me heel interessant en vooral aangeraden omdat te doen
Wees gerust, K16GT is een hele makkelijke motor voor dat soort - en een heleboel andere - kunstjes. En juist als je je motor wilt leren kennen, of gewoon om dingen te oefenen die je normaliter op de openbare weg niet doet (maar wel een keer nodig kunt hebben), kan ik je zo'n training zeker aanraden.Zover ben ik nog bijlange nietEerst de motor nog wat leren kennen en daarna zoek ik ook wat rijvaardigheid lessen te nemen.
Lijkt me heel interessant en vooral aangeraden omdat te doen
Dat vind ik eigenlijk wel een geinig idee. Zijn natuurlijk kosten aan verbonden, maar als ik me niet vergis wordt er korting gegeven bij groepsinschrijving. VRO Bochten is er dit jaar volgens mij op 23 juni (maar dan kan ik niet), 18 augustus, 8 september en 6 oktober. Alternatief kunnen we natuurlijk en andere training uitzoeken, bijvoorbeeld VRO Expert (28 juli, 22 september). Of mss uitwijken naar een andere organisatie dan KNMV, geen idee wat dan de data zijn.Is dat misschien een idee ? Een VRO-bochtentraining met een groepje K1600's ? Dan hebben we een treffen èn een training. Hoeven we maar 1 dag af te spreken
Wees gerust, K16GT is een hele makkelijke motor voor dat soort - en een heleboel andere - kunstjes. En juist als je je motor wilt leren kennen, of gewoon om dingen te oefenen die je normaliter op de openbare weg niet doet (maar wel een keer nodig kunt hebben), kan ik je zo'n training zeker aanraden.
Dat vind ik eigenlijk wel een geinig idee. Zijn natuurlijk kosten aan verbonden, maar als ik me niet vergis wordt er korting gegeven bij groepsinschrijving. VRO Bochten is er dit jaar volgens mij op 23 juni (maar dan kan ik niet), 18 augustus, 8 september en 6 oktober. Alternatief kunnen we natuurlijk en andere training uitzoeken, bijvoorbeeld VRO Expert (28 juli, 22 september). Of mss uitwijken naar een andere organisatie dan KNMV, geen idee wat dan de data zijn.
En dan nog zo'n dikke schaamrand
Mag ik vragen om even on-topic te blijven m.b.t. een eerste meeting, alvorens we het al gaan hebben over een gezamenlijke VRO (overigens een leuk en leerzaam ding trouwens. Vindt alleen mijn motor te duur om hem neer te leggen mocht het bij een oefening fout gaan! Je bent op een circuit niet verzekerd heb ik mij laten vertellen).
Dus graag nog even je naam/woonplaats invullen en eventuele data aub.
Korte update m.b.t. de 30000 km beurt die mijn K16GT onlangs mocht genieten, voor wie daar interesse in heeft. Naast de gebruikelijke zaken, w.o. klepspeling controleren bij deze km stand, vielen 2 dingen op: een bergje remblokken en 1 bobine...
Remblokken voor en achter moesten vervangen worden, en het opvallende daaraan is dat ik normaliter (met andere motoren) gemakkelijk 50000 km of meer uit remblokjes haal. Normaliter rem ik namelijk bijna nooit, behoudens tijdens rijvaardigheidstrainingen. Kennelijk doet dat maximaal remmen een behoorlijke aanslag op het materiaal. Zal wel door de massa van de K16 komen, maar ik kan in elk geval beamen dat het bochten-ABS bijzonder goed functioneert, en de motor strikt genomen beter bestuurbaar houdt dan dat b.v. KTM dat met een soortgelijk systeem lukt.
Het tweede dat opviel: de meest linker bobine moest vervangen worden, omdat er kennelijk water (!) in het bougiegat is blijven staan, waardoor het hele spulletje is gaan corroderen. Hoe dat water in het bougiegat kwam is mij een raadsel (nog niet eerder meegemaakt), en waarom het water er niet weg kan als het er kennelijk in kan komen is eveneens raadselachtig. Het verklaard in elk geval de wat rommelige gasrespons, en het af en toe hikken bij acceleratie vanuit lage toeren, tijdens de handvol duizend km direct voorafgaand aan de beurt. Hoedanook, BMW verving het ding gratis (coulance), waarvoor hulde.
€944 mocht ik afrekenen maar inmiddels dus weer blij onderweg
Ik woon naast utrecht-city. Ik tuf wel langs viaantje. Vind het geen probleem om richting belgie te rijden maar er zijn ook mensen uit de noordelijke provincies. Dan wordt het wel minder grappig denk ik.
Er is wel interesse uit ver uiteen liggende gebieden. Dat maakt het nog plezanter Waar het afspreekpunt ook mag zijn, ik pas me graag aanVan de mensen die hun woonplaats hebben opgegeven is het meest noordelijke tot nu toe omgeving Leiden.
Van de zuiderburen is het meest zuidelijke punt redelijk richting de Franse grens en oostelijk word het afgebakend door Goch.
Indien er rijders uit meer noordelijke provincies komen is de startplaats weer onderhevig aan een aanpassing om tot een evenwichtige afstand te komen tussen alle deelnemers.
Vandaag mag ik mijn light white uni gespoten onderste kuipdelen gaan afhalen, ben benieuwd
K'heb ook nog een lekker ouderwetse striping in chroom aangebracht en met de befaamde
BMW M-power kleuren ben ik ook nog iets van planOp wit staat dat wel denk ik.