Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Mooi apparaat! Ik heb er ook 1 gehad.

Was inderdaad de motor die ik graag nog gehad had.
full
 
En nog wel eens mensen gehad die ze helemaal kort gereden hebben? (en het zelf hopelijk wel overleefd hebben).
 
Toen ik met regelmaat op Losail racete (woonde in Qatar) was er een Engelsmans die telkens zijn 998R aan bonken reed, nadat hij zelf en fiets weer gerepareerd waren (incl carbon kuipen) stuiterde hij er geheid vanaf.
 
Mijn 748 is ook een E(want geen verstelbaar balhoofd), naar mijn mening niets mis mee, alsof alle mensen met een S elke week aan dat ding staan te draaien...
Overigens is de mijne wél voorzien van snelsluiters door een vorige eigenaar, en heb ik er zelf ook een monoposto op gezet omdat ik dat gewoon mooier vind O-) (en originaliteit is tóch niet persé mijn ding)
8d469226-d76b-4f92-b738-58bc4155b60d.jpg
 
Mijn 748 is ook een E(want geen verstelbaar balhoofd), naar mijn mening niets mis mee, alsof alle mensen met een S elke week aan dat ding staan te draaien...
Overigens is de mijne wél voorzien van snelsluiters door een vorige eigenaar, en heb ik er zelf ook een monoposto op gezet omdat ik dat gewoon mooier vind O-) (en originaliteit is tóch niet persé mijn ding)
Bekijk bijlage 1948613
En 5 spaaks velgen i.p.v. de originele 3 spaaks. 👍🏻
 
Toen ik met regelmaat op Losail racete (woonde in Qatar) was er een Engelsmans die telkens zijn 998R aan bonken reed, nadat hij zelf en fiets weer gerepareerd waren (incl carbon kuipen) stuiterde hij er geheid vanaf.
We hadden hem toen aangeraden een wat goedkopere gooi en smijt werk fiets te kopen en de 998R voor op de weg te houden. Kwam hij met een VTR1000SP2 Collin Edwards replica aanzetten...........
 
ook mooi!
de beste "imitatie duc"
Zeker maar ook dat was niet een goedkope gooi en smijtfiets, en daar stuiterde hij dus ook regelmatig vanaf. Toen ik weer terug in NL was en ik regelmatig voor zakentripjes terug ging naar Q, heb ik wel op zijn beide fietsen mogen boenderen over Losail. KLM vond het wel vreemd dat ik een leren motorpak, helm en laarzen bij mij had als extra bagage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan