Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Ik heb ook een arrow systeem met vergelijkbare bochten. Behalve twee oude berichten op internet verder niks over kunnen vinden.

2F6C0984-5914-4BB3-AF51-379DDF7E46D8.jpegBE899C79-5328-4AF6-B2C5-6F38C08E175A.jpeg
 
Die zien er een stuk beter uit zonder al die butsen😉
 

Bijlagen

  • 92C84201-BB44-4413-BDC4-213B9C018828.png
    92C84201-BB44-4413-BDC4-213B9C018828.png
    207,6 KB · Weergaven: 2
Weg met dat groen! Bij gebrek aan andere dingen te doen (zoals rijden) nu maar wat details. 😅 je moet wat hé.
35B44821-D288-42B5-9D07-279367B1361E.jpeg
A3C022FE-AE61-4BE6-B521-9C2EDBCD52AB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Motor op een weegbrug gezet.
Ding is alleen op de 20kg nauwkeurig 🤔.
Verder dit:
204 droog biposto
17 liter benzine (1l weegt 750 gram)
=12.75 kg

216.75 nat/met benzine.
Weegbrug meet 200kg. Motor zal dus nu tussen 190/191 en 200 wegen?!
 

Bijlagen

  • 43C03984-E3AC-4094-A0FF-D8B5762755A8.jpeg
    43C03984-E3AC-4094-A0FF-D8B5762755A8.jpeg
    73,5 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Motor op een weegbrug gezet.
Ding is alleen op de 20kg nauwkeurig 🤔.
Verder dit:
204 droog biposto
17 liter benzine (1l weegt 750 gram)
=12.75 kg

216.75 nat/met benzine.
Weegbrug meer 200kg. Motor zal dus nu tussen 190/191 en 200 wegen?!
Als je nu eerst zelf op de weegbrug was gaan staan had je hem daarmee kunnen calibreren
 
dan weet je de afwijking natuurlijk. 👍

Het is gelukkig kortbij (Benthuizen) en gratis ook..prima ritje.
 
Op deze manier maar eens geprobeerd; met steeds een plankje onder het andere wiel.

Samen 180.5 kg met vloeistoffen.
Origineel 215kg met vloeistoffen.

FA5E1DC0-D3FB-4DB8-AA66-713A4513CFA9.jpeg
 

Bijlagen

  • 33C93D3D-B27B-4F09-A2C5-97C60443FD67.jpeg
    33C93D3D-B27B-4F09-A2C5-97C60443FD67.jpeg
    168,1 KB · Weergaven: 3
  • C409DF81-989B-4D15-9AE7-0D3E6743EF55.jpeg
    C409DF81-989B-4D15-9AE7-0D3E6743EF55.jpeg
    111 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Allemaal weer opgeborgen en aan de druppellader?

Hier bijna wel. Die remklauwen en nieuwe seals zijn bij de garage om in elkaar gezet te worden en getest. Als ze niet lekker kan ik thuis de schijven vervangen, te garage dan de klauwen monteren en op druk zetten. Dan waarschijnlijk ook direct achterbrug etc.
 
Allemaal weer opgeborgen en aan de druppellader?

Hier bijna wel. Die remklauwen en nieuwe seals zijn bij de garage om in elkaar gezet te worden en getest. Als ze niet lekker kan ik thuis de schijven vervangen, te garage dan de klauwen monteren en op druk zetten. Dan waarschijnlijk ook direct achterbrug etc.
Altijd aan de druppellader……zomer/winter.

Misschien zondag eraf koppelen en naar Assen… _O-
 
Allemaal weer opgeborgen en aan de druppellader?

Hier bijna wel. Die remklauwen en nieuwe seals zijn bij de garage om in elkaar gezet te worden en getest. Als ze niet lekker kan ik thuis de schijven vervangen, te garage dan de klauwen monteren en op druk zetten. Dan waarschijnlijk ook direct achterbrug etc.
Gaat hij ze testen dan,ze moeten wel op druk gezet worden een poosje voordat je alles omwisseld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan