Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Afgelopen vrijdag de Duc eens uitgelaten op Assen tijdens de CRT classic (& youngtimerdag). Wilde gewoon eens wat rondes gereden hebben op het circuit met de Duc dus heb deze de eerste sessie gepakt. Rest van de dag heb ik met m'n 89'er GSXR gereden, welke ook erg fijn rijdt. Maar qua rijden en qua rijbeleving kan er voor mij weinig tippen aan de Ducati. In één woord, geweldig! 🥰

DSC07814.jpg
DSC07933.jpg
DSC08454.jpg
 
Vandaag uit werk met auto die Sicom remklauwen weggebracht voor keerringen op maat. Thuis op de motor gestapt om de oude spiegels te bezorgen bij de koper. Iemand die iig met een 748 heeft geracet en nu een 916 blok er in moet hangen 🫢. Het is in de buurt dus afgesproken nog eens langs te gaan.

D07F1243-FC84-4AFB-A865-1A36CC0F74A9.jpeg
 
Zelf vorig jaar (positief) gebruik gemaakt van https://www.powerseal.nl/ kosten waren toen 295 euro per cilinder.

Vraagje terug. Wil dit jaar mijn krukas laten balanceren en laten verlichten, iemand daar ervaring mee? Weet dat Ducati Keamna in Duitsland dit kan, maar zit er ook iets bekends in NL waar iemand ervaring mee heeft?
In NL heb ik persoonlijk Biggelaar het hoogste staan als het om tunen gaat. Er zijn daar zelfs WSBK machines door de werkplaats gegaan... hdeb snapt het ook wel hoor maar dat is wel iemand die je moet liggen (van horen zeggen..).
 
In NL heb ik persoonlijk Biggelaar het hoogste staan als het om tunen gaat. Er zijn daar zelfs WSBK machines door de werkplaats gegaan... hdeb snapt het ook wel hoor maar dat is wel iemand die je moet liggen (van horen zeggen..).
Zelfs MotoGP machines van Ducati.
Ook nog een keer een V5 blok van een RC211V van Valentino Rossi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan