Het grote 748, 916, 996 en 998 topic deel 4

Heb deze gezien, maar vind het niet zo mooi dat het witte stuk tussen de koplampen niet doorloopt 😅

Die je voor de rest alleen maar ziet is geen porum. Imo erg goedkoop dat ‘om de schroeven heen’.

1691872365445.png
 
Heeft iemand nog een goed adres om cilinders van een nicaseal laag te laten voorzien? Ik denk dat ik uiteindelijk alles gewoon naar Biggelaar stuur maar ben wel benieuwd of er goede ervaringen zijn van zelf sleutelaars hier. Ben bezig met mijn 916sp blok waar ik niet veel kilometers mee ga maken, niet het circuit mee op ga maar desalniettemin wel 100% moet. Wil niet riskeren dat er ook maar iets kapot gaat na opbouw.
 
Heeft iemand nog een goed adres om cilinders van een nicaseal laag te laten voorzien? Ik denk dat ik uiteindelijk alles gewoon naar Biggelaar stuur maar ben wel benieuwd of er goede ervaringen zijn van zelf sleutelaars hier. Ben bezig met mijn 916sp blok waar ik niet veel kilometers mee ga maken, niet het circuit mee op ga maar desalniettemin wel 100% moet. Wil niet riskeren dat er ook maar iets kapot gaat na opbouw.
Zelf vorig jaar (positief) gebruik gemaakt van https://www.powerseal.nl/ kosten waren toen 295 euro per cilinder.

Vraagje terug. Wil dit jaar mijn krukas laten balanceren en laten verlichten, iemand daar ervaring mee? Weet dat Ducati Keamna in Duitsland dit kan, maar zit er ook iets bekends in NL waar iemand ervaring mee heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan