Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral prachtig om te zien hoe Muerte en die ander in de laatste ronde op de GT afrijden en een paar achterblijvers inhalen... :}
Jammer dat die andere de grindbak in gaat :/

Leuk om te zien. Ik zie ook dat ik aan m'n conditie moet gaan werken. Je lijnen zijn op het laatst minder dan in het begin. Jij sport zeker net zoveel als ik... _O-

Was mij nog helemaal niet opgevallen dat die lijnen minder werden...

Enneh, ik fiets naar college/werk en that's it :+ Zou idd meer moeten sporten.
 
Had hier nog geen foto gepost....

Foto-YLPGEMD8.jpg


Foto-TS4ZXPO3.jpg


Biggelaar getuned ;)

GroteFoto-OVTS4BT4.jpg
 
HEB JE ALTIJD AL EENS WILLEN RIJDEN OP HET TT-CIRCUIT VAN ASSEN?!!?

Dan is dit je kans, er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor aanstaande zondag 27 mei.

Er wordt achter een Marshall gereden in groepen variërend van beginner tot gevorderd en er is een Demo-race voor licentiehouders. Meer info tref je op onderstaande link.

Spreekt voor zich dat deelname voorbehouden is voor (alle) motoren van Italiaanse komaf. Het weer is zomers, dus grijp die kans en doe mee, om de (geringe) kosten hoef je het zeker niet te laten!!


Opgeven kan via deze link: http://www.doc-nl.org/viva-italia-2012.html

full
 
Gisteren weer teruggekomen van een midweek eifel.

Dit jaar voor het eerst op een Duc. Is goed bevallen loopt als een trein door de snellere bochten. :} :}

Het kortere haarspeldwerk was natuurlijk lastiger.

Geen stukken gehad en veel warme kilometers gereden. Bridgestones S20`s waren ook goed.

Helaas is 1 van de groep van 5 zonder motor teruggekomen. Hij heeft zijn ZX6r helaas afgeschreven in een vieze haarspeldbocht. :N
 
Laatst bewerkt:
Gisteren weer teruggekomen van een midweek eifel.

Dit jaar voor het eerst op een Duc. Is goed bevallen loopt als een trein door de snellere bochten. :} :}

Het kortere haarspeldwerk was natuurlijk lastiger.

Geen stukken gehad en veel warme kilometers gereden. Bridgestones S20`s waren ook goed.

Helaas is 1 van de groep van 5 zonder motor teruggekomen. Hij heeft zijn ZX6r helaas afgeschreven in een vieze haarspeldbocht. :N
full
 
Gisteren weer teruggekomen van een midweek eifel.

Dit jaar voor het eerst op een Duc. Is goed bevallen loopt als een trein door de snellere bochten. :} :}

Het kortere haarspeldwerk was natuurlijk lastiger.

Geen stukken gehad en veel warme kilometers gereden. Bridgestones S20`s waren ook goed.

Helaas is 1 van de groep van 5 zonder motor teruggekomen. Hij heeft zijn ZX6r helaas afgeschreven in een vieze haarspeldbocht. :N
Lekker! minder voor de kawa... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan