Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat deze maar 8.000 km heeft gelopen, in 2005 voor eerst op kenteken is gezet, Biggelaar getuned is bij 6.000 km met 147 pk op 't achterwiel en er verder perfect uitziet......

Velgen komen er wel onder als ik tijd heb of huidige bandjes op zijn. Misschien eerst nog laten spuiten.

Mooie fiets, houdt ook zekers wel zn waarde!!!! Erg gaaf!!! Je hebt een hele mooie rij fietsen staan nu!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Je kunt er altijd nog gewoon een monoposto zitje op zetten. Ìs net zo makkelijk en dan heb je ook nog de mogelijkheid om met de biposto iemand achterop te nemen en om bagage mee te nemen op vakantie e.d. :)

Mooie motor, veel plezier er mee.
 
rijbewijs weer terug, :] :] wel lastig rijden als je zelf in moet houden op een ducati ;( ;( .
full
 
heeft iemand hier nog een airbox liggen? krassen etc maakt niet uit. moet toch naar de spuiter :)
mijne valt uit elkaar :/
 
Straatversie, met achterlicht uitsparing? Foto misschien?

Yup, straat versie, met licht uitsparing.
Wordt wel verkocht zonder toebehoren, dus kale kont :)

Zit nog op de motor, maar carbon vervanging ligt al klaar.

img1837small.jpg

img2501small.jpg

dsc00550bz.jpg


Zit er inmiddels bijna 1000km op, is nieuw dit jaar erop gezet na een crash.
Vraagprijs 250 euro

Heb ook nog andere monoposto te koop, maar die heeft dus schade.
 
Yup, straat versie, met licht uitsparing.
Wordt wel verkocht zonder toebehoren, dus kale kont :)

Zit nog op de motor, maar carbon vervanging ligt al klaar.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zit er inmiddels bijna 1000km op, is nieuw dit jaar erop gezet na een crash.
Vraagprijs 250 euro

Heb ook nog andere monoposto te koop, maar die heeft dus schade.

Ik heb je brommert nog wel gespot op viva italia.. was dus van jouw..nice!!!
 
Kan het rubber van de airbox ook los vervangen worden. K zie bij de mijne uitdroog scheurtjes onder de tank?
 
Ik heb dr nog wel 1...een gele, helemaal nog perfect...incl de rubbers en klemmen plus de originele airducs... kan dr zo op...geen scheurtjes of wat dan ook.
oei.. hij moet namelijk wit worden ivm de racert.. dus de hamvraag is wat ie kost? :+
 
Weten jullienwat het verschil is tussen de kettingset voor de 748 biposto 96-03 a €180 en 748 98-02 a €260 ?
http://www.motorcorner.nl/ducati-kettingset-did-748-p-28355.html

http://www.motorcorner.nl/ducati-kettingset-did-748-biposto-p-26679.html
als ik de tekst zo lees is alleen het achterkettingwiel groter.
maar de kettinglengte is hetzelfde? gaat dat dan wel passen..? denk ik dan..

verder geen flauw idee. verder is de ketting identiek volgens hun tekst.


bij jossmit zijn ze alle even duur. http://www.jossmit.nl/contents/nl/d10871.html . namelijk 165,50
 
Laatst bewerkt:
Ik wil het blok een beurt geven, maar voordat ik iets zinnigs doe wil ik eerst weten met wat voor type blok ik te maken heb. Misschien dat iemand een antwoord weet op het onderstaande.
Welke info halen jullie uit:
Frame ZDMH300AAYB******
blok: ZDM748w4*******

Ik kom niet verder dan Italy, ducati, motor.
En bij het blok dat het een 748cc is.

Zo hier en daar staat er iets over geschreven waaruit ik dan opmaak dat de 'h' en de '3' omgedraaid moeten worden...

Is het blok origineel 748s? Eindnummers frame en blok komen niet overeen. Ergens anders lees ik weer dat h300 748R is.

Papieren zeggen 2001, zitten 5 spaaks en showa voor en achter op. dus je zou zeggen een S
 
Ik wil het blok een beurt geven, maar voordat ik iets zinnigs doe wil ik eerst weten met wat voor type blok ik te maken heb. Misschien dat iemand een antwoord weet op het onderstaande.
Welke info halen jullie uit:
Frame ZDMH300AAYB******
blok: ZDM748w4*******

Ik kom niet verder dan Italy, ducati, motor.
En bij het blok dat het een 748cc is.

Zo hier en daar staat er iets over geschreven waaruit ik dan opmaak dat de 'h' en de '3' omgedraaid moeten worden...

Is het blok origineel 748s? Eindnummers frame en blok komen niet overeen. Ergens anders lees ik weer dat h300 748R is.

Papieren zeggen 2001, zitten 5 spaaks en showa voor en achter op. dus je zou zeggen een S

Wacht maar even tot GScorse dit heeft gelezen,hij zal er wel een passend antwoord op hebben
 
Ja, dat klopt, het zijn dymag wielen. Carbon wielen rijden wel anders dan alu wielen stuurt anders.

Heb je ook foto's van jou motor zit zelf te denken om een 1098 te kopen,en hoe rijd zo een 1098 zit er veel verschil in.
 
Ja, dat klopt, het zijn dymag wielen. Carbon wielen rijden wel anders dan alu wielen stuurt anders.

Heb je ook foto's van jou motor zit zelf te denken om een 1098 te kopen,en hoe rijd zo een 1098 zit er veel verschil in.

Ben je zo je rijbewijs weer kwijt!!!! ;)
1098 is echt heel veel sneller dan alle 748,916,996 of zelfs 999 modellen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan