###Het elfste grootste XT/XTZ/TT/TTR Topic###

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je hem vanaf scrap op moet bouwen wil je niet weten hoeveel je kwijt bent. Als ie het goed gedaan heeft en je hebt daar een garantie voor is het reeel.


Ok, maar is hij wel echt origineel? Knipperlichten missen, kettingbeschermer mist, niet de originele kleur velgen etc.. Of is dat niet noodzakelijk?

Supertrapp en tank zijn zeldzaam zegt hij, maar is het ook iets waard?
 
op zoek naar een compleet goudkleurig achterwiel voor een xt 500, iemand van hier?
te koop aangeboden, een complete voorvork van een xt 500 uit 1981.
 
zoo, vandaag weer een lekker stukje met de xt gereden, en de plekjes die in primer stonden heb ik bewerkt met een lakstift. Ziet er goed uit eigenlijk.

Nu heb ik ook een vetspuit gekocht om die smeer nippels op de achterbrug eens goed in te kunnen vetten.

Maar moet je die nippels nou eerst een halve slag draaien en dan pas spuiten? of kan je gewoon direct de vetspuit erop zetten en knijpen?
 
zoo, vandaag weer een lekker stukje met de xt gereden, en de plekjes die in primer stonden heb ik bewerkt met een lakstift. Ziet er goed uit eigenlijk.

Nu heb ik ook een vetspuit gekocht om die smeer nippels op de achterbrug eens goed in te kunnen vetten.

Maar moet je die nippels nou eerst een halve slag draaien en dan pas spuiten? of kan je gewoon direct de vetspuit erop zetten en knijpen?
net als vele andere dingen direct erin
 
Gewoon de vetspuit erop en pompen. Wij hebben zelf zo'n spuit die je tijden het pompen aandrukt in de richting waar de vetnippel zit, dus dat smeert er ook niet langsheen en je voelt dan goed wanneer het scharnier vol zit.

Zoiets dus:
811339_LB_00_FB.EPS_400.jpg
 
maar hij heeft 't over een zeldzame alu-tt tank ,wat is dan 't verschil met een alu-xt tank

De tt's van voor 1980 hadden alu tank die past op de xt van de eerste jaren (met de stalen tank)
Vanaf 1980 zijn alle tanks van alu, maar je kunt de tanks niet zonder meer uitwisselen met het de eerdere xt's/tt's vanwege de veranderde voorvork/balhoofdshoek/frame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan