###Het elfste grootste XT/XTZ/TT/TTR Topic###

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee maar dan moeten ze je ter plekke een bekeuring geven volgens mij,
Ik kan me niet voorstellen dat je een bon krijgt zonder dat er een foto is gemaakt én zonder dat je ter plekke staande bent gehouden :N

Maarja tis en blijft wel nederland natuurlijk... B|

Ik heb een kentekenplaat gevonden en die heb ik op mijn eigen motor gemonteerd alvorens ik in een natuurgebied ging rijden. Ik vind al die boetes ook maar niets namelijk. Heb jij je plaat nog wel? :o
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er ook aan te denken om een andere demper te nemen. De huidige is er een die er echt onder gebeunt is (er zit niet eens een merkplaatje op oid).

Nu vraag ik me af wat nou het makkelijkst is: een goede originele (tweedehands oid).
Of is het toch echt slimmer om ergens anders naar te kijken?



Ook moet ik voor mijn XT350 nog eens een originele taartschep vinden, iemand die weet of die van een 500 of 600 ook passen?
 
Ik heb een kentekenplaat gevonden en die heb ik op mijn eigen motor gemonteerd alvorens ik in een natuurgebied ging rijden. Ik vind al die boetes ook maar niets namelijk. Heb jij je plaat nog wel? :o

Ik heb gewoon mijn eigen plaat ja ;) Maar echt off roaden komt er ook nog niet van aangezien de xt nog steeds in een heleboel onderdeeltjes ligt.

Ik was trouwens gister mijn achterschokbreker in elkaar aan het zetten, maar ik die halve maantjes blijven helemaal niet goed zitten, als ik een paar tikken tegen de veer geef schieten die maantjes er al bijna uit. Ik heb in het handboek gekeken maar ik heb echt alle onderdelen erin zitten. Alleen die onderste plastic bus is een beetje vergaan, denk dat ik 2 bussen ga draaien die de veer goed op zn plek houd ten opzichte van de schokbreker. :Y En ik ga trouwens zaterdag naar een honda xr400r kijken (of mag ik dat niet zeggen in dit topic :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er ook aan te denken om een andere demper te nemen. De huidige is er een die er echt onder gebeunt is (er zit niet eens een merkplaatje op oid).

Nu vraag ik me af wat nou het makkelijkst is: een goede originele (tweedehands oid).
Of is het toch echt slimmer om ergens anders naar te kijken?
Wat wil je nou, makkelijker of slimmer?
Ik denk dat een goedkope gebruikte de beste oplossing is.
Ook moet ik voor mijn XT350 nog eens een originele taartschep vinden, iemand die weet of die van een 500 of 600 ook passen?
500 zeker niet, en die zijn ook veel te duur. Een 600 past volgens mij ook niet.
 
RVS auspuff

$T2eC16ZHJHYE9nzpecDNBRN3e9iIpQ~~48_72.JPG


eBay Kleinanzeigen | Kostenlos. Einfach. Lokal.
 
Ha das een duur geintje zo´n auspuff! :o

Bij mijn xt550 zat er een BSM uitlaat onder, de demper was half weggerot en er zat een rammel in dus die heb ik open geslepen met een slijptol. Het ronde stuk van de demper vervang ik voor een nieuw stuk en de tussenschotten maak ik ook nieuwe voor. Dan las ik alles weer in elkaar, althans als dat lukt allemaal :+
 
Wel ongebruikt.

Heb je trouwens gezien waar de XT500's voor te koop staan op die site?
 
Laatst bewerkt:
Oja, nog één ding over de 3yf: Wat een heerlijke motor is dat offroad. Zo lang je hem niet uit de modder hoeft te trekken is het echt een hele makkelijk allroadfiets.
Echt een feest om op te rijden! :} :]
 
Ik heb eens bij de Praxis 3 kleuren rood uitgeprobeerd en toen ook 1 kleur gevonden die het precies was.
Kix voor nix!
*O*
 
NaRwULP.jpg


Een van die draad einden is dol gedraaid bij mij, weet iemand hoe je dit kan fixen? Ik vraag me af of deze draad einden erin zijn gedraaid of gegoten. Als ze erin gegoten zijn word het nog knap lastig om het te repareren lijkt me. Of ik zou dat draad eind er gewoon af moeten slijpen, gat boren, draad tappen en een nieuw draadeind met locktite erin maar dan moet die hele poot er weer af...
 
Toeval of niet: de enige kleur rood van Hammerite is precies goed voor m'n 2KF frame. *D
Zo heb ik 10 spuitbussen van de Aldi à euro2.49 thuis staan. In de kleuren rood, wit, zwart, grijs en blauw.
Als ik de motor helemaal opnieuw spuit zie je geen kleurverschil. :+
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Een van die draad einden is dol gedraaid bij mij, weet iemand hoe je dit kan fixen? Ik vraag me af of deze draad einden erin zijn gedraaid of gegoten. Als ze erin gegoten zijn word het nog knap lastig om het te repareren lijkt me. Of ik zou dat draad eind er gewoon af moeten slijpen, gat boren, draad tappen en een nieuw draadeind met locktite erin maar dan moet die hele poot er weer af...
zit in het alu geschroefd.

dus twee moeren contra erop en proberen eruit te draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan