###Het elfste grootste XT/XTZ/TT/TTR Topic###

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag me af waar dat wijf in die roze trui aan zit te denken..

Nomiss: In't engels heten die dingen fork gaiters trouwens
"Die vent van mij besteedt meer tijd en aandacht aan die verrekte crossmotor dan aan mij... en nu staat er verdulleme alwéér iemand foto's te maken van dat ding ook nog!"
 
"Die vent van mij besteedt meer tijd en aandacht aan die verrekte crossmotor dan aan mij... en nu staat er verdulleme alwéér iemand foto's te maken van dat ding ook nog!"
Dan moet ze eens kijken naar hoe ze er zelf uitziet. Misschien dat ze het dan snapt.
 
Laatst bewerkt:
Vet, met die Husqvarna tank er op

Zeker, denk dat het frame ed ook van Husqvarna is.
Het HL frame is gebaseerd op een huskie frame.

Nog een bijzonder ding. ;)

HAGEN1.jpg
 
hallo,

Ik heb mijn keus gemaakt voor de bandjes, het worden Bridgestone's, nummer TW 301 en TW 24.

Nu heb ik eigenlijk nog 1 vraag, wat is het verschil precies tussen TW 301 51P - of 301 45P ?

De 51P is vaak ietsjes duurder, dus die zal dan wel wat beter/sterker zijn ofzo ?

edit : Laat maar, al gevonden :P

De 51P mag iets meer belast worden :)
 
Laatst bewerkt:
*O* XT loopt weer super, eerst had ik de gasnaald een half clipje laten zakken, probleem werd erger, dus nu een half clipje omhoog. Nu heb ik geen gestotter meer, maar ook geen knallen met aftoeren. Zo nu maar eens zoeken naar noppenbanden. Ps heeft iemand nog en achterveer voor een 350? Heb de mijne geloof ik lekgereden :S
 
Ik zal me hier ook voorstellen. Eind 2012 een blauwe Yamaha 660 XTR gekocht. Alles nog standaard, ook de bandjes. Voorzichtig wat km mee gereden in de kou. Maar nu het weer wat warmer is:
Oh, wat ben ik een prutser. Het was afgelopen dinsdag super weer. Ik dacht: ik doe wel ff een rondje sjoko toer vanaf Best. Na 10 km ga ik dus giga op mijn bek in het zand. Nu een paracetamol junky. Doctor zei dat ik geluk had. Nog steeds mega (spier) pijn maar dat is het geloof ik wel. Nu op zoek naar een knipperlichtje links voor, een koplamp en een windkaphouder voor de xtr.
Veel wijsheid toegewenst!
 
jongens, even een tip:

Jullie zullen vast wel de truc kennen om zwart kunstof weer helemaal spik en span te maken dmv een verfbrander ( op een oude autobumper die grijs is werkt dit b.v perfect).

Aangezien ik een vergrijsde tankdop had heb ik dit ook gebruikt: werkt perfect! De tankdop is weer helemaal mooi zwart.


ECHTER: doe het niet op je originele spiegels, dit wordt niet mooi zwart, maar wordt mooi zwart en het ''smelt'' meteen, het hele relief is er nu uit..

De spiegels waren al wel wat beschadigt enzo, en ik heb al nieuwe liggen (precies dezeldfe allleen dan wel zonder yamaha logo op de achterkant......)


kortom: Verfbrander is leuk maar: begin als je 2 standen hebt altijd op de laagste en als het echt te lang duurt voor het zwart wordt (maar het wordt wel zwart) zet hem dan een stapje hoger.

Twijfel je echter of het het wel aankan, gewoon lekker lijnzaadolie of andere troep gebruiken, het is het niet waard.....



Baal toch wel erg, ondanks dat ik nieuwe spiegels heb liggen, het is een beetje onnodig verprutst nu...
 
Ik pakte voor intens zwart soms een druppie remolie. Zolang dat niet op de lak komt gaat het goed.
 
Ik zal me hier ook voorstellen. Eind 2012 een blauwe Yamaha 660 XTR gekocht. Alles nog standaard, ook de bandjes. Voorzichtig wat km mee gereden in de kou. Maar nu het weer wat warmer is:
Oh, wat ben ik een prutser. Het was afgelopen dinsdag super weer. Ik dacht: ik doe wel ff een rondje sjoko toer vanaf Best. Na 10 km ga ik dus giga op mijn bek in het zand. Nu een paracetamol junky. Doctor zei dat ik geluk had. Nog steeds mega (spier) pijn maar dat is het geloof ik wel. Nu op zoek naar een knipperlichtje links voor, een koplamp en een windkaphouder voor de xtr.
Veel wijsheid toegewenst!

Gefeliciteerd ! Iedereen die nog niet op zijn bek is gegaan met de XT hoort er niet bij :P :+
 
Goeie band, heeft bij mij kleine 6000km uitgehouden achter. Was die als noppenband wel helemaal op, als wegband kon niet nog wel even. :P
Oke, nja een 600 trekt er wel iets harder aan dan een 350. Maar goede keuze voor het geld dus? Nu alleen nog een bandenklem voor mijn achterwiel zien te vinden, of kan ik beter op hoge bandenspanning rijden als ik enige straatkilometers moet maken voordat ik bij onverhard ben.
 
Oke, nja een 600 trekt er wel iets harder aan dan een 350. Maar goede keuze voor het geld dus? Nu alleen nog een bandenklem voor mijn achterwiel zien te vinden, of kan ik beter op hoge bandenspanning rijden als ik enige straatkilometers moet maken voordat ik bij onverhard ben.

ja, anders gaan ze te hard cubben en krijg je haaietanden.
 
Oke, nja een 600 trekt er wel iets harder aan dan een 350. Maar goede keuze voor het geld dus? Nu alleen nog een bandenklem voor mijn achterwiel zien te vinden, of kan ik beter op hoge bandenspanning rijden als ik enige straatkilometers moet maken voordat ik bij onverhard ben.
Bandenklem pas bij <1 bar. Ik heb de mijne er in Marokko uitgerot.
 
Welke maat AC10 hebben jullie achter op je 600 xt..??
120/90-18, of 110/100-18, of 100/100-18.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan