Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een diavel heeft drie standen. De urban stand is 100 pk...dat rijdt alleen lekkerder als het hard regent. Ik gebruik m tot mijn verbazing best vaak. Maar Sport stand is zoveel gaver.
De gen 1 had best wat kwaliteit issues en aandachtspuntjes, dus maak je borst maar nat
Wat ik me nog kan herinneren van mijn gen1:
- Koppeling/remleidingen schuren langs balhoofd, waardoor het balhoofdmetaal wegslijpt. (op te lossen door een stukje tape op je balhoofd te plakken).
- Kentekenplaathouder wil wel eens spontaan in z'n geheel afbreken, heb het bij mij net op tijd tijdens het wassen ontdekt.
- Remvloeistof bakje op stuur zweet, waardoor de lak van het afdekkapje loslaat. (Oplossing geanodiseerd aftermarket kapje kopen)
- Bij sommige motoren kan je pech hebben, dat het motorblok zichzelf op eens opeet, reparatie is enorm duur.
- De knipperlicht schakelaar op het stuur werkt slecht, gevoelloos goedkoop knopje.
- Verbruik van de motor lag bij mij rond de 1:12, vraagt zo om hiermee te knallen
- Standaarduitlaat maakt dusdanig veel lawaai, dat je je ochtends schaamt bij wegrijden (en is niet voor niets verboden op sommige trajecten in Oostenrijk).
- Je krijgt een grijns op je gezicht die niet meer wegtrekt
Heb er soms nog spijt van dat ik mijn oude gen 1 Carbon red verkocht heb, ondanks bovenstaande zaken..
Ik heb een gen2: Geen enkel van bovenstaand probleem is opgelost, hahaDe gen 1 had best wat kwaliteit issues en aandachtspuntjes, dus maak je borst maar nat
Wat ik me nog kan herinneren van mijn gen1:
- Koppeling/remleidingen schuren langs balhoofd, waardoor het balhoofdmetaal wegslijpt. (op te lossen door een stukje tape op je balhoofd te plakken).
- Kentekenplaathouder wil wel eens spontaan in z'n geheel afbreken, heb het bij mij net op tijd tijdens het wassen ontdekt.
- Remvloeistof bakje op stuur zweet, waardoor de lak van het afdekkapje loslaat. (Oplossing geanodiseerd aftermarket kapje kopen)
- Bij sommige motoren kan je pech hebben, dat het motorblok zichzelf op eens opeet, reparatie is enorm duur.
- De knipperlicht schakelaar op het stuur werkt slecht, gevoelloos goedkoop knopje.
- Verbruik van de motor lag bij mij rond de 1:12, vraagt zo om hiermee te knallen
- Standaarduitlaat maakt dusdanig veel lawaai, dat je je ochtends schaamt bij wegrijden (en is niet voor niets verboden op sommige trajecten in Oostenrijk).
- Je krijgt een grijns op je gezicht die niet meer wegtrekt
Heb er soms nog spijt van dat ik mijn oude gen 1 Carbon red verkocht heb, ondanks bovenstaande zaken..