~~~ Het drietiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Problemen gevonden, denk ik, nog steeds een vervuilde carb. Bij iets choke loopt de motor wel goed.
Morgen de carb. ophalen van een ultrasoonbadje. Uitkomst zal ik posten.
De waarden van de ontsteking zijn goed.
 
dirt-111114-tt500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou, na 25 jaar heb ik ook weer eens een Yamaha, een XT600e ! Overgenomen van een medeforummer. Heb mij ook al aangemeld op xt6.nl, maar ik ben nog niet toegelaten. Ik ben niet van plan om veel aan het machien te doen, behalve dan misschien een andere demper, dus als iemand nog iets heeft liggen ???

10834976_578232238989757_8988519592047326147_o.jpg
 
Oliepeilcontrole volgens de gebruikershandleiding:
Punt 3: Start de motor, laat hem minstens 10 seconden warmdraaien en zet hem dan uit

Ik neem aan dat dat een fout is? Ik vermoed dat men minuten bedoeld?
 
Nou, na 25 jaar heb ik ook weer eens een Yamaha, een XT600e ! Overgenomen van een medeforummer. Heb mij ook al aangemeld op xt6.nl, maar ik ben nog niet toegelaten. Ik ben niet van plan om veel aan het machien te doen, behalve dan misschien een andere demper, dus als iemand nog iets heeft liggen ???

[afbeelding]
Je kijkt of je er niet blij mee bent.
 
Ik had m toen ook nog niet gekocht, dit was bij de verkoper in de tuin.... je ziet aan mijn gezicht dat ik diep aan het nadenken ben ;)

En die demper: ja, wat meer geluid zou wel lekker zijn, dit is wel heel tam

kijk eens bij het offroad centrum vaassen, die hebben soms 2e hands dempers voor de xt liggen
 
Ik heb ook nog een mooie demper voor een xt600 te koop.
(zit alleen nog een hele xt aan vast)

Paar jaar terug betaalde ik €200 voor poedercoaten incl ontlakken en stralen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan