Mmm, met titanium zuigers zwaarder juist?Vrijloop door de klauwen kan ook best verschil in zitten... (heb ook even de GP4RX klauwen gehad en die trekken de zuigers vrij weinig terug)
Met titanium zuigers lopen ze ieeeeeeeeeets zwaarder dan met de OEM zuigers denk ik.
(de 'denk ik' om dat ik ook nieuwe lagers + keerringen heb geïnstalleerd, die zorgen voor het meeste zwaarloop)
Maar ik had ze met de OEM zuigers ook wel érg mooi vrijlopend (lees: ruim 10 rondjes kunnen draaien na een zwieper)
Het wordt er voor mij niet duidelijker op hahaha. Inderdaad had ik lang problemen met die GP4-RX...ook toen ik ze weer opnieuw kocht. Met de originele klauwen was het echter niet veel beter....ook niet nu op de nieuwe fiets. Of komt dat dan weer omdat ze nog nieuw zijn (als ik jouw voorbeeld goed begrijp)? 10 rondjes draaien, gewoon soepel? Dat red ik nooit, dat wiel staat in no-time stil, letterlijk alsof de rem er nog op staat. Misschien dat 2 a 3 rondjes lukt als ik me echt inspan
Ik wil een vrijer lopend wiel en langer doen met mijn remblokken, (oh ja en meer pk's, minder gewicht, hogere topsnelheid, sneller optrekken, lagere rondetijden, of is dat teveel gevraagd? ) bij voorkeur nooit fading...please?
Laatst bewerkt: