Heropstapper op het circuit

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.932
908
Den Haag
Facebook
Twitter
Vrijdag 7 April was het zover; na 15+ jaar weer eens op een circuit. Gekozen voor Midland in Lelystad met de heren van MCT.

Snelste groep 2, maar de begeleiding was goed dat ik meteen mee durfde. De dag was vooral voor mij bedoelt om mijn zelfvertrouwen en het vertrouwen in de S22's te boosten

En dat is goed gelukt. Het ging om nog een beetje regenen en ondanks mijn "angst" volledig vertrouwd dat wat de voorrijder kon, ik ook moest kunnen. Moet mezelf nog wat meer aanleren om soepel te blijven in de armen/schouders maar verder heeft het mij erg geholpen

Een aanrader en 27 april staat Zandvoort op het programma
 
Goed dat je het zo aanpakt .

Ik ben vorig jaar na ruim 10 jaar afwezigheid met uberhaubt motorrijden weer terug opgestapt en ook weer naar het circuit .

Heb vroeger competitie gereden dus wilde heel graag weer naar het circuit .
Dus ingeschreven voor vrij rijden op Assen en gaan .

Met bijna 40 kg vet extra en in de snelle groep had ik na de eerste sessie zoiets van Jezus , waar ben ik aan begonnen.

Uiteindelijk pikte ik het vrij snel weer op maar was verre van (bike) fit .
Achteraf had ik beter ook eerst mct moeten doen om het wat rustiger op te bouwen .

Nu de hele winter aan mijn conditie gewerkt en een aantal dagen geboekt komend seizoen .
Zin in 🙂
 
Goed dat je het zo aanpakt .

Ik ben vorig jaar na ruim 10 jaar afwezigheid met uberhaubt motorrijden weer terug opgestapt en ook weer naar het circuit .

Heb vroeger competitie gereden dus wilde heel graag weer naar het circuit .
Dus ingeschreven voor vrij rijden op Assen en gaan .

Met bijna 40 kg vet extra en in de snelle groep had ik na de eerste sessie zoiets van Jezus , waar ben ik aan begonnen.

Uiteindelijk pikte ik het vrij snel weer op maar was verre van (bike) fit .
Achteraf had ik beter ook eerst mct moeten doen om het wat rustiger op te bouwen .

Nu de hele winter aan mijn conditie gewerkt en een aantal dagen geboekt komend seizoen .
Zin in 🙂
Velen onderschatten de conditie en denken dat je helemaal niets doet met je lichaam als je aan het rijden bent O-)
 
Velen onderschatten de conditie en denken dat je helemaal niets doet met je lichaam als je aan het rijden bent O-)

Je hoeft niet super fit te zijn , kijk naar John mcguinness , die wint ook de TT Isle of Man met zn dikke pens en 100kg .

Maar je komt er rap achter hoe zwaar het op je lichaam is om hard rond te gaan .

Vroeger trainde ik de hele winter in de sportschool en toch viel mijn eerste racedag vaak tegen .
Volgende dag toch een hoop spierpijn .
Als je veel rijd word je echt bike Fit .
 
Terug
Bovenaan Onderaan