Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ja die transponder vertelt dat jij op dat moment langs de meetpaal komt en ook of er meer bij je in de buurt zitten want dan telt de meting niet.

En RSZ werkt idd gewoon met de rode transponders
 
Zandvoort?
Daar hebben ze het oude model. Ik heb beide houders wel maar nieuwe model op de motor.

Ik heb een eigen rode transponder en dat is gewoon het beste systeem. Die stickers zijn vooral leuk voor de organisatie want goedkoper.
Ja, op Zandvoort. Ik zit wat op Google te zoeken, volgens mij kregen we altijd de AMB MX mee (waar ik dus een houder voor op de motor had), nu kreeg MSL van de organisatie een andere.
Verder geen ramp hoor, moest nu alleen opnieuw zoeken naar een goede montageplek.
 
Ik was dat gezeik met die stickers ook beu of dat de site het niet deed. Heb een oude gsm gepakt de app rachechrono er op gezet en je hebt je rondetijden. Ik heb er wel extra een gps zender tweedehands middels het forum bij gekocht. Met zo'n zender zijn de tijden veel nauwkeuriger. Een houder voor de gsm had ik al en een oude gsm ook. Alleen die gps zender gekocht.
 
We kregen bij RSZ in april wel een zwarte transponder i.c.m. die sticker. Die zwarte transponder zou kunnen zien als je buiten de baan raakte. Hierdoor zou racecontrol sneller kunnen ingrijpen. Volgens mij was ie okk voor het geluid. Ding was ook van my Laps. Raar dat ding dan geen rondetijden vast legde.
 
Ik heb voor dit jaar zo’n gps receiver van Starlane voor mijn RSV4. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Maandag Zandvoort voor het eerst weer, ik ben benieuwd.
 
Ik heb ook zo'n Starlane op de motor zitten. Tis even uitzoeken maar werkt goed.
Wel vtv controleren of de juiste circuits zijn geladen, anders doet die het niet. (Had ik dus de 1e keer)
Hier al twaalf jaar een Qstarz LT-6000, is tegenwoordig model 8000 geworden.
En zet gewoon het virtuele baken de eerste ronde en dat gaat altijd goed totdat ik een zeldzame keer door de pits kom wegens verkeer en direct weer de baan op ga. :')
 
Ik heb ook zo'n Starlane op de motor zitten. Tis even uitzoeken maar werkt goed.
Wel vtv controleren of de juiste circuits zijn geladen, anders doet die het niet. (Had ik dus de 1e keer)
Ik heb denk ik iets andere, ik heb volgens mij alleen een knopje om de finish aan te geven. Ik kan geen circuits inladen volgens mij.

F3404B31-F795-498C-92D1-5287867A1CFC.jpeg
 
Ik heb denk ik iets andere, ik heb volgens mij alleen een knopje om de finish aan te geven. Ik kan geen circuits inladen volgens mij.
Die heb ik ook jaren gebruikt en met veel tevredenheid. Op start-finish eenmalig per dag even op het knopje drukken en hij registreert netjes je rondetijden. Heb hem nu in de garage liggen, eventueel ter verkoop. Bij mijn nieuwe Yamaha zat er een AIM Solo 2 bij die ik nu gebruik.
 
Die heb ik ook jaren gebruikt en met veel tevredenheid. Op start-finish eenmalig per dag even op het knopje drukken en hij registreert netjes je rondetijden. Heb hem nu in de garage liggen, eventueel ter verkoop. Bij mijn nieuwe Yamaha zat er een AIM Solo 2 bij die ik nu gebruik.
Ja zo klinkt het wel. Ik had hem nogal als impuls gekocht echt vlak voor de vorige trackday. En ik maar op die knop duwen op de finish om er later, heel dom, achter te komen dat ik in mijn routine altijd de zekering van de koplampen er uit haal. Je raad het al.

Toen ik later wel m’n hersens gebruikte wist ik waarom hij niks registreerde maar toen regende het al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan