Het centrale motorbeurs 2013 topic

macferdi

Die hard MF'er
7 feb 2011
671
0
Jawel, nog een kleine maand en dan begint de motorbeurs 2013!!
Ik heb net mijn kaartjes besteld en heb er zin in. Net als voorgaande jaren ga ik dit jaar ook weer op vrijdag. Dit bevalt mij het beste...

Laten we alles omtrent deze editie hier bundelen.

Kortom: wat ga jij kopen, kijken, proefzitten, afkraken, uitlachen, bewonderen, passen, bestellen?

Ik ga in ieder geval voor het broodje knak...
 
Ik ga alles bekijken, heb niks nodig eigenlijk maar altijd leuk om te zien hoe anderen het motorrijden beleven ( fan clubs) en natuurlijk de nieuwe modellen
 
Ik ga de vrijdag, de nieuwe modellen eens bekijken. Ik wil ook nog nieuwe handschoenen, gehoorbescherming en met een beetje geluk een nieuwe helm als ik een leuk dealtje kan vinden, alhoewel dealtjes naar wat ik heb gehoord een beetje over zijn.
 
Waar kan je de kaartjes tegen de beste prijs kopen? T'is tenslotte crisis, dus moet op de centen letten :)
 
Laatst bewerkt:
ga kijken of ik een donker vizier kan scoren voor m'n helm. En uiteraard even de nieuwe modellen bekijken :)
 
Kwijlen op.de nieuwe R1!!!! En stiekum ook op de nieuwe 1098!!!! Haha en gewoon beetje beetje brommers kieken
 
Ik heb ze voor 13,50 omdat ik al een paar jaar kom. Kreeg een aanbiedingsmailtje....Scheelt op drie kaartjes toch lekker..
 
online op www.motorbeursutrecht.nl?

Korting bij het online bestellen? Dikke löl :+ je bespaart 2,50 euro maar moet wel 1 euro admin kosten betalen (als je 1 kaartje koopt dan) parkeren kost voor de motor niks (danku KNMV), auto is 3 eu per uur, max 12 euro.

Ik koop em wel bij de kassa :)
 
Waarom zou je nu al je kaartje kopen?
Ik koop ze pas op de dag dat ik erheen ga, stel dat ik er niet heen kan om het een of ander.

De beurs is toch wel lekker om het motorseizoen aan te vangen.
Beetje motorvakanties kijken etc
 
Motoren kijken.
Laarzen kopen.
Tanktas kopen.
Kijken hoe het vriendinnetje van m'n broertje haar eerste les neemt bij de Bovag experience dingetje.
En waarschijnlijk meer.
 
Als insider kan ik alleen maar zeggen: Kom langs! Ook als je twijfelt, kom langs. Ik weet dat er verschillende zaken zijn die overwegen er dit jaar het laatste van te maken. De crisis hakt er aardig in op de motorwereld en ook de nieuwe rijbewijs regels voorspellen weinig goed voor de nieuwe lichting..

Dus tenzij jullie willen dat het echt alleen een motorKLEDING beurs wordt, kom langs! Ik heb niks persoonlijk met de beurs verder, alleen mijn motivatie om de branche in leven te houden..
 
Man, zoon en ik gaan zaterdag. Weet iemand of er voor zoon (een jongetje van 9 jaar, en erg Kawasaki-gek) leuke goodies te krijgen zijn? Stickers, posters, dat soort zooi....
 
Terug
Bovenaan Onderaan