Het alles dominerende NX650 Dominator topic - deel 2

Zo vandaag maar weer eens na lange tijd de nieuwe accu in de domi gegooid.
Helaas was de grote zandvlakte te druk ivm triatlon nabij en ook de bijbehorende politie...
Toen maar alle zandpaden in de buurt gereden :)

Je rijd echt alleen maar de stepjes aan de grond als je de switch van een 950 adv van KTM maakt naar de domi ghehe.

Groetjes!
Binnenkort maar nog eens een keer het zand in proberen te gaan..

IMG-20150614-WA0007.jpeg
 
Niu met die fotos gaat het nog niet echt lukken helaas maar ik kom er wel een keer !

Ik zoek een 18 of 19 inch voor wiel heeft iemand wat staan of goed tips voor mij ?

Is overschakelen naar 17 inch voor en achteraan niet beter? Kwa handeling en bandenkeuze?
Ik ben een scrambler/tracker project ook aan het overwegen maar ik krijg moeilijk een degelijke kostenraming voor mezelf voor ogen.
De wielen, tankmogelijkheden, motortuning zijn het nog het onduidelijkst voor me.

Als iemand met ervaring kan helpen wat de grootste struikelblokken zijn bij het ombouwen van een Dominator....? muchos gracias :} :] *O*
 
Zo vandaag maar weer eens na lange tijd de nieuwe accu in de domi gegooid.
Helaas was de grote zandvlakte te druk ivm triatlon nabij en ook de bijbehorende politie...
Toen maar alle zandpaden in de buurt gereden :)

Je rijd echt alleen maar de stepjes aan de grond als je de switch van een 950 adv van KTM maakt naar de domi ghehe.

Groetjes!
Binnenkort maar nog eens een keer het zand in proberen te gaan..

[afbeelding]

Zand is leuk, lekker driften en slippen.
Heb een keer stepjes aan de grond gehad, moest hem toen alleen wel oprapen... -O- :P
 
Heeft iemand nog een (werkende) startmotor liggen?
Ding knalt er net uit en is overleden...
Heb hem zsm nodig, dus help pretty please!
Pm of nul zes 43278844

Thanks!!!!
Zoran
 
Ja die heb ik al een keer toegepast, werkte opzich prima maar nu vielen er allerlei brokstukken uit de startmotor dus ik ben bang dat dat nu een gepasseerd station is...

Wat ik me afvroeg, om een of andere reden wil hij nu ook niet aanslaan met de Kickstarter. Iemand een idee hoe dat kan?
 
Hahaha nee Tim!
Heb er nu ren andere startmotor onder hangen (geleend) en hij start nu ook met de kijker weer, raar!
Manu?
 
Huh, zou apart van elkaar moeten staan.
Wellicht dat de startmotor de starterkrans een beetje vast hield? zodat je nooit snel en lekker genoeg kon kicken?
 
Heeft iemand hier toevallig nog zo'n alu kroonplaat borgmoer liggen?

Ben de mijne kwijt (JAJAA ben weer bezig met mn projectje haha)
 
@Xrmanu: je hebt pm.
Verder nier nog even een foto van Dommi zoals hij nu is (zo goed als af) zoals beloofd. Ik kon even geen foto vinden van de voorkant dus komt nog...
full
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, bedankt... Hard aan gewerkt. Ik ben zo dichtbij maar ook weer zo ver weg... Elektrisch gezien deed hij het maar als ik aan het rijden ben dan gaat mijn koplamp aan/uit. Ook blijft neutraal lamp langer aanstaan dan koppelactie en gaat altijd aan als ik koppelingshendel in knijp (tijdens rijden dan). Ook blijft de voorrem het slecht doen. Wel druk, geen lek maar hapt en loopt aan. Zitten al nieuw zuigers en ringen in. Weet niet zo goed wat ik nu verder moet. Iemand een idee?

iets later... Ik ben er nu achter dat het neutraal lampje en groot licht aan gaan wanneer ik koppeling inknijp. Iets concreter dus maar nog geen idee wat er aan de hand is. Wat betreft voorrem: wel druk maar mi iets te weinig. Zuigers zijn goed terug te duwen. Blijft daarna weer aanlopen.

Ik hoop dat iemand iedeeen heeft...

Alvast bedankt.

(en nog even de voorkant...) *D

full
 
Laatst bewerkt:
Wow lekker hoor Manu!
Is dat een 17" achterwiel of ben je voor 18 gegaan?
Ben zelf aan het overwegen m'n naaf naar een 18" velg om te gaan laten spaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan