het 4e TDM topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb deze en hij doet het goed:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/1645326/art/garmin/gps-nuvi-510-frankrijk-en.html
en dan koopje hier:
http://www.elektrokoopjes.nl/Shop/C...18/Garmin-NU-MAPS-LIFE-TIME-UPDATE-EUROP.html
de lifetime update voor europa, en dan kan je de komende 10jaar er tegen aan :)

Zover mij bekend zijn de Nuvi's niet waterdicht. Hoeft geen probleem te zijn, met een hoesje d'r omheen is dat prima bruikbaar (en idd een stuk goedkoper dan een Zumo). Overigens zijn de Zumo's en Nuvi nagenoe (of volledig) identiek qua mogelijkheden en te gebruiken kaarten. OnRoute motorkaarten werken zover mij bekend dus ook gewoon op een Nuvi.

Die Lifetime updates zijn volgens mij mooier dan voorgehouden word. Als ik het goed begrepen heb gaat het niet om de levensduur van je apparaat maar om hoe lang Garmin dat apparaat support.

Van de Garmin website:
¹If you purchase a nüMaps Lifetime™ subscription (sold separately or bundled together with certain GPS models), you will receive up to four (4) map data updates per year, when and as such updates are made available on Garmin’s website, for one (1) compatible Garmin product until your product’s useful life expires or Garmin no longer receives map data from its third party supplier, whichever is shorter.

Het gaat dus om deze zin: "until your product's useful life expires", en daarmee bedoeld Garmin dus niet als 'ie stuk is, maar als hun vinden dat 'ie "discontinued" is.

Wellicht kan iemand met een StreetPilot die een Lifetime update heeft dat bevestigen. Zoals ik het dus begrijp zal een LifeTime update voor een StreetPilot (die dus discontinued is) niet meer werken...

Dat wil dus niet zeggen dat die LifeTime update weggegooid geld is! Voor dat bedrag krijg je toch 4 kaartupdates per jaar. Zelfs als je dat maar 1 jaar hebt is het al de moeite waard...

Zover mij bekend zijn de Nuvi's niet waterdicht. Hoeft geen probleem te zijn, met een hoesje d'r omheen is dat prima bruikbaar (en idd een stuk goedkoper dan een Zumo). Overigens zijn de Zumo's en Nuvi nagenoe (of volledig) identiek qua mogelijkheden en te gebruiken kaarten. OnRoute motorkaarten werken zover mij bekend dus ook gewoon op een Nuvi.

Die Lifetime updates zijn volgens mij mooier dan voorgehouden word. Als ik het goed begrepen heb gaat het niet om de levensduur van je apparaat maar om hoe lang Garmin dat apparaat support.

Van de Garmin website:Het gaat dus om deze zin: "until your product's useful life expires", en daarmee bedoeld Garmin dus niet als 'ie stuk is, maar als hun vinden dat 'ie "discontinued" is.

Wellicht kan iemand met een StreetPilot die een Lifetime update heeft dat bevestigen. Zoals ik het dus begrijp zal een LifeTime update voor een StreetPilot (die dus discontinued is) niet meer werken...

Dat wil dus niet zeggen dat die LifeTime update weggegooid geld is! Voor dat bedrag krijg je toch 4 kaartupdates per jaar. Zelfs als je dat maar 1 jaar hebt is het al de moeite waard...

Hallo login,
deze Nuvi is water dicht kijk maar naar het volgende filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ALDiGADCl9c
Wat betreft de lifetime update heb je gelijk, het duurt zolang zij hem supporten.
Maar dat duurt hoop ik nog wel even want de zumo220 is een broertje van de nuvi er zit bijna geen verschil in.

groetjes,
CBfox,
Die morgen en overmorgen lekker gaat :] in sauerland met zijn nuvi510

Laatst bewerkt:
Sluikreclame lijkt op spam.

Is nix mis mee....
Spam is best lekker
Maar wat ingeblikte worst nu met sluikreclame te maken heeft ??

Misschien zo:
Eet meer
spam.jpg

Je lulde wel anders toe je die IXIL dempers voor inkoopprijs geleverd kreeg.

Maar nu schei ik er uit, want ik wil me niet verlagen tot jouw nivo

Je bent een beetje slecht met je geheugen blijkt. Je hebt me niet voor niets gematst geloof ik?

Zie link

I rest my case.

Laatst bewerkt:
Nu ik toch aan de gang wil met de achterzijde en later de voorzijde, ben ik toch maar eens op MP aan het snuffelen voor " blauwe klauwe " ( <-het best uitgesproken met een Leids accent)

Kom ik dus diverse soorten ( R1, YZF , Thundercat etc ) tegen....
Welke passen op de TDM ?

Nu ik toch aan de gang wil met de achterzijde en later de voorzijde, ben ik toch maar eens op MP aan het snuffelen voor " blauwe klauwe " ( <-het best uitgesproken met een Leids accent)

Welke passen op de TDM ?

ruimte tussen de bevestigings gaten opmeten ;)

R1 R6 fazers passen volgens mij allemaal.

@ JAMF : heb je stalen remleidingen of komen die er nog op?

Welke passen op de TDM ?

Hele setje gaat passen. Alle blauwe gouwe en zilveren remklauwen uit die serie passen. Let wel er is een eerste serie te koop met leidingsetjes boven op, dat zijn de blauwe klauwen die moet je niet hebben.

De barbeknoei vanavond was anders ook niet te versmaden!

@Mods: is nog ontopic ook... Was de barbeknoei na een TDM-rit ;)

Laatst bewerkt:
De barbeknoei vanavond was anders ook niet te versmaden!

@Mods: is nog ontopic ook... Was de barbeknoei na een TDM-rit ;)

Ja Piet, was mooi veel bochten en een hoop nieuwe gezichten. Jammer dat er ééntje strande met een defecte accu. Wat betreft die BBQ; wel handig zo'n tafel met ingebouwde gas BBQ

Je bent een beetje slecht met je geheugen blijkt. Je hebt me niet voor niets gematst geloof ik?

Zie link

I rest my case.

Nou ik het laatste woord dan maar en daarna BASTA !

Je bent in de war met die (gebruikte) Sebring 2in1 !
Die je later weer verpatst hebt.

Hallo allemaal,

ik sta op het punt ook zo'n mooie fiets aan te schaffen en heb de afgelopen week zo goed mogelijk alle 4 TDM draadjes doorgenomen (wat kunnen jullie ouwehoeren zeg :P ), maar ik heb 1 vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden: weet één van jullie misschien wat er nou precies veranderd is aan de voorvork bij het 2004 model tov de voorgaande 900 modellen? Ik heb m'n oog op een 2003 model laten vallen vanwege de vele opties die er bij zitten namelijk, maar uiteindelijk gaat het toch om de motor en er staan eventueel ook een paar hele mooie latere modellen te koop met weinig km's. Is die wijziging aan de voorvork het waard om voor een later model te gaan of zijn de verschillen te verwaarlozen?

edit: ik bedacht ineens dat ik nog een paar vragen heb :z

Wat is het verschil tussen een 900 en een 900A, en van welk bouwjaar is die mooie zwarte in de OP van Yamaharrrumpie en hoe heet deze kleurstelling? (of is het toch stiekem een gewone midnight black en ligt het aan de foto/mijn ogen dat ik matzwarte delen gemengd met glimmend zwarte delen zie?)

Laatst bewerkt:
Ehm, denk dat je niet goed gelezen hebt Kala... Een TDM is altijd LEUK! :Y *O* _O-

TRUE! Maar misschien heeft hij ook al daadwerkelijk een specifieke TDM op het oog. Leuk is in deze zin inderdaad overbodig ;)

Enne, ook leuk: je vrolijke avatar weer regelmatig te zien :)
*D

Leuk ook om hier weer een beetje bij te lezen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan