Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Misschien 105 misschien 115
IMG_20150926_114310414.jpg
IMG-20151212-WA0002.jpeg
 
Niet echt hij gaat met je aan de haal.
Helemaal als na half uurtje je conditie te kort schiet.
Toch vond ik het een droom motor.
Ook omdat ik als jochie vroeger naar de crossbaan ging op het fietsje.
En jaloers naar de Maico,s keek.
Dus als je dan 50 bent geweest komt er toch een soort jongensdroom uit.
 
Laat ik nou ook een KTM hebben,en niet hoef te klussen,maar met schoonmaken is het lekker makkelijk als hij hoog staat en de wielen kunnen draaien.
Ben benieuwd welke KTM je hebt met 109 kg
En niet alleen dat, maar het is ook fijn om een in hoogte verstelbare tafel te hebben :Y

Hier moet ik nog steeds een keer aan de gang met de garage, daar moet een nieuwe vloer in gestort worden en daar wil ik dan alvast een uitsparing houden om een heftafel in weg te bouwen.
 
Elke keer als ik een hefbrug zie ga ik weer op MP kijken naar een mooie gebruikte Moto-Lift oid...
Ik was mijn Autec hefbrug binnen 2 uur nadat ik hem te koop zette alweer kwijt.
Nu was dit nog wel een oude Autec, dus eentje die in Nederland gemaakt werd.
Er is een best grote markt voor goede tweedehands professionele hefbruggen.
 
Niet echt hij gaat met je aan de haal.
Helemaal als na half uurtje je conditie te kort schiet.
Toch vond ik het een droom motor.
Ook omdat ik als jochie vroeger naar de crossbaan ging op het fietsje.
En jaloers naar de Maico,s keek.
Dus als je dan 50 bent geweest komt er toch een soort jongensdroom uit.
Ik snap je helemaal. Als stugge roker was jetskiën zonder skills ook wat zwaar. Vooral aan het begin vh seizoen was ik gesloopt. Je kan hoe dan ook een ✅ zetten en smaak heb je
 
Ik heb een Omega garagekrik 2,25 ton die niet helemaal lekker meer werkt. Hij lekt ergens olie en bijvullen werkt steeds minder goed.

Iemand enig idee bij wat voor soort bedrijf ik dit kan laten fixen? Of is zoiets zelf goed te doen voor een bovengemiddelde handige harry?
 
Ik heb een Omega garagekrik 2,25 ton die niet helemaal lekker meer werkt. Hij lekt ergens olie en bijvullen werkt steeds minder goed.

Iemand enig idee bij wat voor soort bedrijf ik dit kan laten fixen? Of is zoiets zelf goed te doen voor een bovengemiddelde handige harry?
Een automaterialenzaak die inkoopt bij Fource Automotive kan je aan een revisieset helpen incl. seals en keerringen. Het helpt als je het exacte typenummer en bouwjaar bij je hebt.
 
Ik heb bij Fource een Omega revisiesetje kunnen bestellen, vrijdag oppikken! Thanks!

Andere vraag: Ik heb een 1/2 Rodac slagmoer sleutel en een setje Gedore Red doppen voor velg moeren. Die doppen zitten erg los op de sleutel en vallen er veel te makkelijk af. Is er een trucje om ze beter vast te laten zitten? Doppen zijn vrij nieuw en niet uitgelubberd (ik zal mijn makita doppen er ook eens op passen) en er zit geen klemballetje (geen idee hoe het heet, die wel op een gewone ratel) zit op de luchtsleutel.
 
Ik heb bij Fource een Omega revisiesetje kunnen bestellen, vrijdag oppikken! Thanks!

Andere vraag: Ik heb een 1/2 Rodac slagmoer sleutel en een setje Gedore Red doppen voor velg moeren. Die doppen zitten erg los op de sleutel en vallen er veel te makkelijk af. Is er een trucje om ze beter vast te laten zitten? Doppen zijn vrij nieuw en niet uitgelubberd (ik zal mijn makita doppen er ook eens op passen) en er zit geen klemballetje (geen idee hoe het heet, die wel op een gewone ratel) zit op de luchtsleutel.
Er hoort een veerstalen ringetje om de kop v.d slagmoersleutel te zitten. Die gaat er makkelijk vanaf als er ooit normale doppen op de sleutel zijn gebruikt. Of, als hij plat gedrukt is, tikkeltje open buigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan