LePensZeur
MF Frietkraam
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En clignoteurs ipv......
Misschien beter om die banden te vervangen voor je eigen en de veiligheid van anderen..Ik ben wel blij met die lange slang omdat ik tijdens het oppompen niet meer m’n gezicht in de buurt hoef te zitten van de bandjes van de aanhanger die eigenlijk 5 jaar geleden al vervangen hadden moeten worden
Wel apart dat ze daar dan niet gewoon 2 varianten van maken (zoals je van alles tegenwoordig 3450934 versies hebt): kort voor huistuinenkeukengebruik en lang voor de lompe arbeid.Die meter slang zit eraan omdat die dingen ook gebruikt worden voor die grote shovel wielen en je er dan niet voor hoeft te staan. Die dingen worden als het goed is opgepompt in een kooi en dan is een langere slang ook nodig.
Ja ik weet dat het oppompen in een kooi vrijwel alleen in een werkplaats gebeurt en buiten in het veld vrijwel niet.
Waar heb je het voor nodig? 20-30cm is toch zat? Ik vind het gedoe
Ja, ik snap hem. Nooit over nagedachtBij een tractor zitten de ventielen soms aan de binnenkant, afhankelijk op welke spoorbreedte je hem hebt staan.
Als dan het ventiel halverwege of boven staat dan moet je zelf in de velg kruipen om de manometer af te kunnen lezen.
Nu steek je 1 hand in de velg om de slang te plaatsen.
Dan kun je er bijna altijd gewoon naast blijven staan. Een bar erbij op een achterwiel van een trekker dat duurt ook wel even wat langer dan een autoband dus fijn om een beetje comfortabel te staan.
En je varieert nog wel eens met bandenspanning, als je een zaaibed maakt ( 0,9 bar ) en op de weg met een kar 2 bar , deed dan een tyrap aan de bandenpomp , kon je in de tussentijd wat anders doenBij een tractor zitten de ventielen soms aan de binnenkant, afhankelijk op welke spoorbreedte je hem hebt staan.
Als dan het ventiel halverwege of boven staat dan moet je zelf in de velg kruipen om de manometer af te kunnen lezen.
Nu steek je 1 hand in de velg om de slang te plaatsen.
Dan kun je er bijna altijd gewoon naast blijven staan. Een bar erbij op een achterwiel van een trekker dat duurt ook wel even wat langer dan een autoband dus fijn om een beetje comfortabel te staan.
En je varieert nog wel eens met bandenspanning, als je een zaaibed maakt ( 0,9 bar ) en op de weg met een kar 2 bar , deed dan een tyrap aan deBij een tractor zitten de ventielen soms aan de binnenkant, afhankelijk op welke spoorbreedte je hem hebt staan.
Als dan het ventiel halverwege of boven staat dan moet je zelf in de velg kruipen om de manometer af te kunnen lezen.
Nu steek je 1 hand in de velg om de slang te plaatsen.
Dan kun je er bijna altijd gewoon naast blijven staan. Een bar erbij op een achterwiel van een trekker dat duurt ook wel even wat langer dan een autoband dus fijn om een beetje comfortabel te staan.
Ja zelfde , als er lucht uit moet draai je het ventiel er uitGaat dat bij die grote dingen met zo’n zelfde lullig ventiel? Ondanks een flinke compressor blijft het een hele kleine doorgang. Die moet dan ook wel pisheet zijn na zoveel liters
Machtig spul. Gebruiken ze ook vaak om kleine transformatoren op moeilijke plekken te plaatsen. Ze hebben ook gaven transportkarretjes op rupsen (nog geen meter breed)
De lucht expandeert na het ventiel, dus verwacht dat ie juist koud wordt.Gaat dat bij die grote dingen met zo’n zelfde lullig ventiel? Ondanks een flinke compressor blijft het een hele kleine doorgang. Die moet dan ook wel pisheet zijn na zoveel liters
Voor dat laatste bestaan dan wel weer speciale ventielen die stoppen met aflaten bij een bepaalde druk, kun je alvast aan het werk.En je varieert nog wel eens met bandenspanning, als je een zaaibed maakt ( 0,9 bar ) en op de weg met een kar 2 bar , deed dan een tyrap aan de
Ja zelfde , als er lucht uit moet draai je het ventiel er uit
Er is 8v1 en 12v1, maar als @DAF400 die niet kent vraag ik me af waar die dan opzitten.En je varieert nog wel eens met bandenspanning, als je een zaaibed maakt ( 0,9 bar ) en op de weg met een kar 2 bar , deed dan een tyrap aan de
Ja zelfde , als er lucht uit moet draai je het ventiel er uit
Dat hoorde ik aan het fluit toontje , of liever als het niet meer floot zat er nog 1 bar inVoor dat laatste bestaan dan wel weer speciale ventielen die stoppen met aflaten bij een bepaalde druk, kun je alvast aan het werk.
Er is 8v1 en 12v1, maar als @DAF400 die niet kent vraag ik me af waar die dan opzitten.