Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Roadrunner. Is doordeweeks een chauffeurs restaurant en in t weekend van alles eigenlijk. Die hebbe ook een fun bowlingbaan.
Als t lekker weer is vind ik t nie erg om volgende week zondag mee die kant op te gaan:]
Even een berichtje, ik wilde met sowieso met een vriend gaan rijden zondag in de buurt van Zwolle. Dat gaat hem helaas niet worden door vele afmeldingen. Maar het idee is om zaterdag te gaan rijden, dan kon een andere vriend wel. Ik ga een route voorrijden voor een rit in April in de Achterhoek. Mocht zaterdag geen probleem zijn stuur ik je wel even een bericht met mijn 06. :)

Sorry voor de late reactie, was allemaal nog wat onzeker.
 
Zondag wordt er vanuit mre een rit gedaan bij goed weer !
Hier geintresseerde dan zal ik het zaterdag nog een plaatsen.

is een route rond de maas en waal kleine 200 kmter en vanuit ijsselstein wordt er gereden.
Natuurlijk kun je al aanhaken in eindhoven
 
Even een berichtje, ik wilde met sowieso met een vriend gaan rijden zondag in de buurt van Zwolle. Dat gaat hem helaas niet worden door vele afmeldingen. Maar het idee is om zaterdag te gaan rijden, dan kon een andere vriend wel. Ik ga een route voorrijden voor een rit in April in de Achterhoek. Mocht zaterdag geen probleem zijn stuur ik je wel even een bericht met mijn 06. :)

Sorry voor de late reactie, was allemaal nog wat onzeker.
Zaterdag ga ik niet redden. Moet ik werken.
Wie weet een andere keer:]

Zijn er nog mensen hier die meedoen met mike on the bike rit?
 
Voor de oudere nozems onder ons en voor ieder die het leuk vindt;
Zondag 24 maart organiseert de Mierlose Oldtimer Bromfietsclub 'Op ons gemekske' weer een Oldtimer Bromfietsbeurs in de hal van Veiling 'De Kersenboom' aan de Loeswijk 41 in Mierlo. De beurs is geopend van 09.30 uur tot 15.00 uur.
beurs_2019.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ter Info:
link


23e BBQ-rit op zondag 5 mei 2019

Inschrijving 23e BBQ-rit van motortoerclub d’n Blaospijp geopend
De eerste zondag van mei wordt traditiegetrouw de BBQ-rit van motortoerclub d’n Blaospijp (M.T.C. d’n Blaospijp) verreden. Na een gratis kopje koffie start je met de speciaal voor deze dag uitgezette rit van ongeveer 200 kilometer. Deze prachtige rit vertrekt voor de 23e keer bij café Roothans, Dorpstraat 132 te Leende. En loopt dit jaar grotendeels door de Nederlandse en Belgische Kempen, over weggetjes en door gebieden waar je misschien nog nooit bent geweest. Wij hopen je als liefhebber van motorrijden te ontvangen op zondag 5 mei en zien jouw inschrijving graag tegemoet.
Een natje en een droogje
Motorrijders laat je niet weerhouden en kom gezellig meerijden met deze toertocht. Je rijdt in je eigen tempo en met zoveel tussenstops als je wilt. Ongeveer halverwege richt M.T.C. d’n Blaospijp speciaal voor de deelnemers een ‘traditionele broodjesstop’ in. Hier krijg je je lunchpakketje en staan koffie, thee en chocomelk klaar. Deze stop vind je dit jaar in de omgeving van Kasterlee in België.
Bij terugkomst in Leende kan hopelijk teruggekeken worden op een gezellige, zonnige motordag. Op een mooie route langs de mooiste plekjes van de Nederlandse en Belgische Kempen. De goed verzorgde barbecue die -tegen betaling- klaarstaat, vormt een goede bodem voor de terugreis of een avondje doorzakken bij café Roothans.
Voorinschrijving verplicht
De kosten van de toerrit inclusief koffie bij ontvangst en de lunch, bedragen slechts 6 euro per persoon. De route op GPS (GPX-bestand) krijgt u vooraf toegestuurd. De bonnen voor de lunchstop krijg je - in het geval van online inschrijven - op de dag zelf. Net als de bonnen voor de barbecue. Hiervoor betaalt je, ook vooraf, 12 euro per persoon.

Deelname is uitsluitend mogelijk via voorinschrijving tot en met zondag 28 april. Kies voor het gemak van online inschrijven via dit formulier. Of schrijf in bij café Roothans (woensdag gesloten) of 4Bikers&Bikes, respectievelijk Dorpstraat 132 of Strijperdijk 3D te Leende.
 
Hopelijk niet iemand van hier?

Altijd klote dit soort berichten :/ Mensen die niet in de dode hoek kijken, op de telefoon zitten, laagstaande zon, je wel zien maar niet herkennen...
 
Goeiemorgen!
Gistermiddag het 1e ritje van het jaar gemaakt; was een rondje rond de kerk; maar was genoeg om te beginnen.
Had 'm aan het begin van de winter onder een ademende hoes weggezet, maar niet schoon gepoetst.
Zaten nu op verschillende plekken rare kleine schimmelplekjes op; stelde niet veel voor; was er makkelijk af te poetsen.
Motor startte meteen, maar heeft de hele winter aan de druppellader gezeten; had zelf wel al snel last van opstartproblemen.
Kreeg na een klein uurtje last van krampen in beide handen en later ook rond m'n enkels.
Moet dringend weer wat gaan trainen voor de wat langere ritten......
Kom maar op met het mooie weer!
 
Beste Iedereen,
Ik ben nieuw met het motorrijden en woon in Geldrop,
mocht er plaats zijn om een keer mee te gaan rijden, dan ga ik graag een keer mee.
Heb zelf (vanaf a.s. woensdag waarschijnlijk) een Suzuki VZ800.

en zou graag gelijkgestemden leren kennen hier in de buurt om ervaringen op te doen, en vooral lekker te touren.
Ik woon aan de andere kant van Helmond, maar ben ook helemaal nieuw in het motorrijden.
Mijn nieuwe Monster moet nog even ingereden worden, maar dan haak ik graag een keer aan als daar ruimte voor is.
Gr. Harmen
 
Het was best wel fris vandaag zeg maar, zo erg dat ik best last heb gehad van mijn blaas vandaag. :+
Handvatverwarming op standje nuke, en veel koffie! :Y

Flinke ronde gehad vandaag, goeie 350km, begonnen met een volle tank, onderweg nog 15 liter getankt, en geëindigd met een lege tank. :+
route-720x600.jpg

Begonnen om half 9 vanochtend, binnendoor richting Kleef met een stukje snelweg vanaf Haps, even schoonblazen. :Y

Door naar het startpunt in Ulft:
2019-03-23-09.59.53-Medium.jpg

2019-03-23-09.59.49-Medium.jpg

WhatsApp-Image-2019-03-23-at-10.29.00-Medium.jpeg

Vanaf Ulft binnendoor richting Winterswijk, daar bij de Mac een bakkie koffie gedaan en de eerste plaspauze. :+
2019-03-23-11.13.07-1-Medium.jpg

2019-03-23-11.13.13-Medium.jpg

2019-03-23-11.13.21-Medium.jpg

Daarna door richting Lochem, daar de Lunch en weer een plaspauze gehad:
WhatsApp-Image-2019-03-23-at-10.29.00-1-Medium.jpeg

2019-03-23-11.59.19-Medium.jpg

2019-03-23-11.59.51-1-Medium.jpg

2019-03-23-12.33.29-1-Medium-e1553362001521.jpg

Toen zigzaggend Via Vorden naar Hengelo om van daaruit mooi binnendoor via Toldijk, Ellecom binnendoor richting Arnhem te rijden, zo langs Arnhem naar boven naar Het Hazeleger, daar afscheid genomen en de weg vervolgt richting het startpunt. :Y Was koud, we hadden al een bui gehad en het zag er niet echt heel best uit, dus maar even via de snelweg richting huis gegaan. Mooi dagje zo!
 
had eigenlijk een simpele route hier in de omgeving in de planning of misschien de kleine wegen route in de eifel
moeten er wel meer mee gaan....
ondertussen voorspelt ie voor morgen 21C😎
 
Als er meer mee willen... Morgenvroeg laat ik wel weten hoe laat verzamelen bij Mac best
Als er meer animo is voor Duitsland dan ff laten weten, die staat nog niet in m'n nav.
Anders word er gewoon iets gereden van gpstracks.nl in de buurt
Heb sinds 2015 bijna niet gereden en wil 't nou weer oppakken, dus echt sportief zal 't niet worden😜
 
Als er meer mee willen... Morgenvroeg laat ik wel weten hoe laat verzamelen bij Mac best
Als er meer animo is voor Duitsland dan ff laten weten, die staat nog niet in m'n nav.
Anders word er gewoon iets gereden van gpstracks.nl in de buurt
Heb sinds 2015 bijna niet gereden en wil 't nou weer oppakken, dus echt sportief zal 't niet worden😜
Duitsland is niet perse nodig ik zie je morgen in best wel
 
Veel plezier! Ik was graag meegereden maar heb al weken gelden afgesproken dat ik vandaag mee zou helpen met wat knutselwerk.
 
Goedemorgen
Ik wil heel graag mee maar op een of andere manier is het sinds gisteren avond in me bolletje geslagen ofzo.

Hoe maar te bukken of omhoog te kijken en dan draaid de wereld en lig in op me kont.
Barstende koppijn ook en net in de douche ging het lampje weer uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan