ik heb nog steeds het originele zadel, was in begin even wennen maar na montage van floorboards zit het prima, het rugsteun is van Kuryakyn en had ik hiervoor op mijn Roadking, paste uiteraard niet op de SG maar met een eigen gemaakt hulp plaatje zit het goed op de docking punten, fijne van deze constructie is dat je het omhoog/terug kan klappen en dan heeft je passagier de rugsteun, ideaal; condens in teller en rammelende tankdop zie ik vaak voorbijkomen op diverse fora maar ik heb er gaan last van, misschien is het bij het 2020 model opgelost....de ruimte onder het achterspatbord kan je eenvoudig afschermen, maar ik heb er eigenlijk geen last van
dat je V&H pijp veel lawaai maakt kan je de Sport Glide niet aanrekenen, ik vind dat V&H in elke uitvoering op elke HD een vervelende herrie maakt, ik heb er een Rinehart op laten zetten, die is redelijk betaalbaar en er komt mooi diep maar beschaafd geluid uit, i.c.m. de SE Ventilator en de HD Power Vision software rijdt de SG heel fijn; ik heb er nu sinds maart 8000 km mee gereden tot volle tevredenheid
oja, toch nog een ergernis puntje: de zijstandaard, die staat veel te recht op de grond en glijdt dan ook niet makkelijk in zijn "slot" stand, moet je echt mee oppassen want voordat je het weet dondert ie om....vind ik echt een constructiefout
Bekijk bijlage 1556588