ben ook wel benieuwd waaraan je je ergert bij de SG...……..
ik vind het een fijne motor, ik kom van een RoadKing CVO af en heb bewust voor een wat lichtere motor met een M8 blok gekozen; rijdt dan ook veel makkelijker en vlotter; ik heb wel e.e.a. aangepast: floorboards, 4,5 inch curved risers, beter windscherm en een rugsteun en uiteraard een Rinehart uitlaat met een SE luchtfilter; de enige "ergernis" was dat er standaard geen (alarm)sirene op zit, is een ordinaire bezuiniging;
over het geheel vind ik de afwerking wat goedkoop; verder zijn er nog maar weinig aftermarket accessoires en de bestaande spullen passen vaak niet...
maar ach, overal is wel wat op aan te merken en ik heb geen seconde spijt van de aankoop van de Sport Glide; ik heb sinds kort ook een Softail Heritage uit 1998 met een EVO blok, leuke en goed rijdende motor, maar dan waardeer je de veranderingen in de M8 des te meer; als ik iets nooit meer wil hebben is het een Twin Cam