PS Road King
MF veteraan
niemand voor de 4"risers? dan gaan ze op MP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat heb je dan nodig om het te monteren op de SGechte floorboards (van de fatboy) vind ik -persoonlijk- op de Sport Glide ideaal, en dan een paar 4 inch risers erbij en de zit is perfect; forward controls vind ik, ongeacht type motor, hopeloos
Zal ook wel beetje met de lengte van je benen te maken hebben wat je het prettigste vindt.Nogmaals polsen:wat vinden jullie het gemakkelijkste, originele voersteunen of floorboards ??
Hallo PS Rk ik meen gelezen te hebben dat jij ook een Rinehart uitlaat op je SG had staan, nooit geen problemen ondervonden met het management (foutmeldingen)?echte floorboards (van de fatboy) vind ik -persoonlijk- op de Sport Glide ideaal, en dan een paar 4 inch risers erbij en de zit is perfect; forward controls vind ik, ongeacht type motor, hopeloos
Loop stationair heel onregelmatig ( wel met het origineel luchtfilter )en het lampje (foutmelding P0141)gaat niet meer uit.nee, liep uitstekend met die Rinehart en SE luchtfilter, wel afstelling aangepast