Hey Bert,Jongens... ik heb de bedoeling van de tocht niet helemaal goed begrepen. ik dacht dat het gewoon een tochtje was, maar ik zie nu dat het aan het motorweekend vasthangt.. het is niet mijn bedoeling om mee te gaan tijdens dat weekend, dus zie ik af van de tocht ..excuses hiervoor
Jongens... ik heb de bedoeling van de tocht niet helemaal goed begrepen. ik dacht dat het gewoon een tochtje was, maar ik zie nu dat het aan het motorweekend vasthangt.. het is niet mijn bedoeling om mee te gaan tijdens dat weekend, dus zie ik af van de tocht ..excuses hiervoor
Ik zet jeer in ieder geval OVB bij
[me="Ted"]vindt 2:44 ook geen tijd om te posten doordeweeks[/me]
Ook welkomWat dan wel weer als voordeel heeft dat ik om gevoel met de groep te blijven houden de 16 mei mee ga met de pre-meet.
Ook welkom
[me="Ted"]heeft gisteren de route voorgereden, en alle straatstenen liggen er nog[/me]
& Restaurant is gereserveerd voor 15 personen om 17:30 a 18:00, maar er kan altijd nog wijzigingen doorgegeven worden, dus kom maar op met die aanmeldingen
Ook welkom
[me="Ted"]heeft gisteren de route voorgereden, en alle straatstenen liggen er nog[/me]
& Restaurant is gereserveerd voor 15 personen om 17:30 a 18:00, maar er kan altijd nog wijzigingen doorgegeven worden, dus kom maar op met die aanmeldingen
Ted, ga je wijzigingen doorgeven, verschuif de datum ff dan!
De route an sich was al "weken" klaar, echter ik moet nog wat zien te regelen waar we kunnen ontmoeten. Er is daar geen mac of vandervalk, dus moet wat anders regelenHooray...de route is al in de maak/klaar...
Aaahhh, niet mee eten ... maar staat erbij vermeld, dus hou er rekening mee.Ben misschien nét te laat (u had al gebeld zie ik), maar ik ga niet mee eten. Wel rijden natuurlijk!
Die mag jij dan de volgende keer organiserenEven een hersenspinsel, waarom rijden we eigenlijk rondjes?
Als je gewoon een route maakt die niet bij het beginpunt eindigt, is het voor (vrijwel) iedereen minder ver rijden
De bedoeling is inderdaad rond 17:30 tot 18:00 bij restaurant aan te komen, maar bij zo'n motorrit kan je geen garanties geven over aankomsttijdhoe laat zou de rit eindigen? dus bij het restaurant? wil opzich wel mee, maar denk niet dat ik mee eet, mag nog 110 km terug naar nijmegen rijden, en dan zou ik graag op tijd thuis zijn