"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
Zaterdag 16 Mei is het dus geworden *O*

Discussies hierover zijn niet mogelijk, totdat u uw eigen MF pre- danwel aftermeet organiseert en het over uw datumbepaalsysteem gaat :P

EN WAT DAT BETREFT : HEEL APRIL LIGT NOG OPEN, DUS ORGANISEER MAAR RAAK *O*

Jahaaa, ik ga oppas regelen :)

En nee King, in april ga JIJ niets organiseren

"tussen haakjes" is geen tweede keus .... :N

[me="Ted"]heeft mijn systeemtje zelf bedacht dus weet wel hoe ik het moet interpreteren O-)[/me]

wordt een beetje "moe" van het puntentelling gedoe .... :X
=============================================
Hopsakee ....

.... En de lijnen zijn gesloten }) de uitslag is volgens Ted's onnavolgbare systeem :Zaterdag 16 Mei is het dus geworden *O*

Discussies hierover zijn niet mogelijk, totdat u uw eigen MF pre- danwel aftermeet organiseert en het over uw datumbepaalsysteem gaat :P

EN WAT DAT BETREFT : HEEL APRIL LIGT NOG OPEN, DUS ORGANISEER MAAR RAAK *O*

Flauwe eikel ;(

:+

Tot in juni B|
Veel plezier op de premeet :W

Keuzes, keuzes...... :N

Ik ben iig al eens in die saloon in Heino geweest, ziet er echt uit als een saloon, heel leuk. Krijg al honger. Jammer alleen dat we eerst half Overijssel door moeten rijden.... :P :+

Maar goed, ik weet het nog niet zeker Ted. Mag ik een 'ovb'-tje?

Google Maps

Bij assendelft. Ik denk dat ervaren motorrijders uit de buurt hem vast wel zullen kennen, maar ik was er vorige keer voor het eerst. De overkant van het water is ook een mooi gebied om in te rijden (nou ja, vind ik)

das de waterlinie, de oude versterkingen rond Amsterdam
dan kan je hem beter vanaf de N203 (Bus en Dam) nemen, is nét ff leuker,
(ik woon er 5 min vandaan, op 1566XH)

wél even heel goed uitkijken voor losliggend grind. verraderlijke bochtjes :] :]

en dan via Westzaan naar Zaandijk daar een stukje A8 en dan A7 richting P'rend,
afslag Zaanse schans en dan rechtsaf weer de dijk op richting Wormer / Jisp / Neck.
Vervolgens bij Purmerend de noord in langs de gemalen naar de Rijp, de Schermer door etc.etc.

zie deze tocht:
DvnnT 1.01

hier de route:
FastFriend in "DvnnT 1.01"

Laatst bewerkt:
Helaas helaas helaas....zit sowieso al krap in de vrije weekenden, er is altijd wel wat :X !
Maar 16 mei zet ik me in voor het goede doel...http://www.stichtinghoogvliegers.nl/...
even wat zieke kinderen de lucht in sturen *O* *O* *O* !

Dat laatste klinkt overigens beetje twijfelachtig nu ik het nalees... :? ...maar is onvergetelijke ervaring voor die kids (en voor de vrijwiligers ook trouwens :Y ...)

Jullie natuurlijk ook veel plezier de 16e!

Laatst bewerkt:
Mooi man, kunnen we eens kijken wat voor vlees we in de kuip hebben :]
Als het geen poep regent ben ik van de party.
:Y

Ik probeer ovb op zaterdag 16 mei ook in Zwolle te komen.
mazzel, Geert. :]
Je staat erbij :Y

Maar als je " IN" zwolle zit, doe je het goed fout, route gaat om zwolle heen, maar komt niet eens binnen de gemeentegrenzen van Zwolle :P

[me="Ted"]kan dat ook niemand kwalijk nemen aangezien de route nog niet officieel bekend is :$ :+[/me]

Ik ga 'm noteren, hoop dat het lukt. Ben vanaf afgelopen week weer 'normaal' aan 't werk, dus ook onregelmatigheid en heb m'n rooster nog niet helemaal gekregen.........

Ga m'n best doen.............. of jullie dat nu leuk / fijn vinden of niet...... :+

Ik ga 'm noteren, hoop dat het lukt. Ben vanaf afgelopen week weer 'normaal' aan 't werk, dus ook onregelmatigheid en heb m'n rooster nog niet helemaal gekregen.........

Ga m'n best doen.............. of jullie dat nu leuk / fijn vinden of niet...... :+
Ik zet jeer in ieder geval OVB bij

[me="Ted"]vindt 2:44 ook geen tijd om te posten doordeweeks :N :+[/me]

Je staat in de lijst MET "kevin optie" :P

Wellicht verdient dit enige verduidelijking. Een Kevin is een individu die in eerste instantie overal enthousiast aan deelneemt maar bij enige vorm van nattigheid zoals regen zichzelf weer overal voor afmeldt.

Van Dale zegt het volgende hierover:

U hebt gezocht op het woord: Kevin.
RESULTAAT:
Ke-vin een; 1 zelfst.nw. vrouwelijk [1]hij die verzaakt bij regen~[/i] 2 werkwoord '-nen Ik ga Kevinnen: Ik voel regen aankomen en verzaak 3 -netje Ik denk dat hij een Kevinnetje gaat doen: Er wordt vermoed dat bedoelde persoon een 'watje' is 4 zie ook: Watervrees

Laatst bewerkt:
Wellicht verdient dit enige verduidelijking. Een Kevin is een individu die in eerste instantie overal enthousiast aan deelneemt maar bij enige vorm van nattigheid zoals regen zichzelf weer overal voor afmeldt.

RESULTAAT:
Ke-vin een; 1 zelfst.nw. vrouwelijk [1]hij die verzaakt bij regen\[/i] 2 werkwoord '-nen Ik ga Kevinnen: Ik voel regen aankomen en verzaak 3 -netje Ik denk dat hij een Kevinnetje gaat doen: Er wordt vermoed dat bedoelde persoon een 'watje' is 4 zie ook: Watervrees

hahahahaha _O- _O-

Je bent is vorm makker!

RESULTAAT:
Ke-vin een; 1 zelfst.nw. vrouwelijk [1]hij die verzaakt bij regen\[/i] 2 werkwoord '-nen Ik ga Kevinnen: Ik voel regen aankomen en verzaak 3 -netje Ik denk dat hij een Kevinnetje gaat doen: Er wordt vermoed dat bedoelde persoon een 'watje' is 4 zie ook: Watervrees

_O- _O- _O- _O-
kreeg spontaan nog meer zin in dat weekend.
hou dit gevoel voor humor vast en ik rol van me stoel.

_O- _O- _O- _O-

graag luchtere versies onder het rijden en dan bijvoorkeur op het terras, gezien de gevaarlijke situaties door afrollende dontwalks

das de waterlinie, de oude versterkingen rond Amsterdam
dan kan je hem beter vanaf de N203 (Bus en Dam) nemen, is nét ff leuker,
(ik woon er 5 min vandaan, op 1566XH)

wél even heel goed uitkijken voor losliggend grind. verraderlijke bochtjes :] :]

en dan via Westzaan naar Zaandijk daar een stukje A8 en dan A7 richting P'rend,
afslag Zaanse schans en dan rechtsaf weer de dijk op richting Wormer / Jisp / Neck.
Vervolgens bij Purmerend de noord in langs de gemalen naar de Rijp, de Schermer door etc.etc.

zie deze tocht:
DvnnT 1.01

hier de route:
FastFriend in "DvnnT 1.01"

Ohw ja,

daar rij ik regelmatig ja, onderdeel van de Stelling van Amsterdam. Fastfriend heeft inderdaad gelijk, overal losse grindjes '(

Maar ik zie dat de Assendelfter een aftermeet organiseerd? O-)

RESULTAAT:

_O-
Maar voor elk biertje heb je toch minimaal water, mout en hop nodig.
Dus dat watervrees valt wel mee.

RESULTAAT:

}) _O-
noooit meer wat van gehoord!!

ik zal de kaart effe nauwkeurig bestuderen voor de 16de mei, en dan de routeplanner inschakelen, zodat ik goed rij!

Terug
Bovenaan Onderaan