"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
Vraag die bij me opkomt: wie van de twee snurkt het hardste?

Ehm....ik denk ik, maar de strom sneller :+ (Ik haal niet zoveel snurken per minuut)

(en ik wil ff niet weten waar die gelukzaligmakende glimlach van Bazzz vandaan komt :X :X :X )

Was de eerste keer dat ik hem echt uitliet na het inrijden, dus ik was gewoon aan het genieten....

Ik kwam vanmorgen op t werk: Begroeting van mijn manager:" Hé vriend, je moet wel zwaaien hoor!!!"

De claxonerende auto die voorbij reed toen we op het terras zaten was die manager dus. Hij zwaaide naar mij !! :$ _O-

Ik kwam vanmorgen op t werk: Begroeting van mijn manager:" Hé vriend, je moet wel zwaaien hoor!!!"

De claxonerende auto die voorbij reed toen we op het terras zaten was die manager dus. Hij zwaaide naar mij !! :$ _O-

hahaha het moet niet gekker worden :)

Eh, in welke auto zat ie? die met "Just Married" achterop? :P

Nee daar toeterden die anderen naar |(
[me="Ted"]gokt dat het die in Ommen was, tijde eerste pauze daar O-)[/me]

Was bij de lunch. Ik zat dus precies goed met m'n rug naar de weg. O-)

meeste kerels kijken juist de andere kant op als zo'n auto langs komt. stel je voor dat hij voor jou is zeg... _O-

Bedoel je gewoon het toeteren of het "just married" ? _O-

Laatst bewerkt:
*O* *O* FILMPJE *O* *O*

Zonder muziek dit keer, die mag je zelf downloaden :P

Het het nu op Vimeo gedropt, in de hoop betere kwaliteit over te houden dan bij Youtube, maar ik ben er vooralsnog niet over te spreken.

Als je de film via de link op Vimeo download, zou het betere kwaliteit moeten zijn, aangezien dat bestand net zo groot is als wat ik verstuurd hebt (het het niet daadwerkelijk gedownload om te testen)
Goeie bij 6:34 8-)

Heb rene 48th het geld overgemaakt voor de herberg, nog een mail gestuurd, maar dat werkte natuurlijk niet dus bij deze rene. :N
Mijn e-mail is geert-4005@hotmail.com, dan kun je hier de informatie heen sturen graag, voordat we weggaan.

Terug
Bovenaan Onderaan