"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
Jongens... ik heb de bedoeling van de tocht niet helemaal goed begrepen. ik dacht dat het gewoon een tochtje was, maar ik zie nu dat het aan het motorweekend vasthangt.. het is niet mijn bedoeling om mee te gaan tijdens dat weekend, dus zie ik af van de tocht ..excuses hiervoor

Jongens... ik heb de bedoeling van de tocht niet helemaal goed begrepen. ik dacht dat het gewoon een tochtje was, maar ik zie nu dat het aan het motorweekend vasthangt.. het is niet mijn bedoeling om mee te gaan tijdens dat weekend, dus zie ik af van de tocht ..excuses hiervoor
Hey Bert,

Als (ook) lid van MF Zwolle en organisator van deze rit, vind ik dat je best mee mag hoor O-) , Tenminste als je dat leuk lijkt ....

En wie weet vind je het wel een toffe groep en ga je ooit nog eens mee met zo'n weekendje ;)

Laatst bewerkt:

Wat Ted zegt. Toch altijd gezellie om mee te rijden? Gewoon meegaan joh, hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :Y

Nou vooruit dan ;) we lopen nog steeds op het rooster te wachten dus hoop ik dat ik vrij ben dat weekend. ik laat het zsm weten :)

Jongens, ik heb gisteren mijn rooster gekregen, en helaas moet ik werken die dag. het feest gaat voor mij niet door :(

Hey Ted. Ik heb er wel zin in.. zet mij er maar bij... :)

Wat dan wel weer als voordeel heeft dat ik om gevoel met de groep te blijven houden de 16 mei mee ga met de pre-meet. *O*
Ook welkom :W
[me="Ted"]heeft gisteren de route voorgereden, en alle straatstenen liggen er nog *O* [/me]

& Restaurant is gereserveerd voor 15 personen om 17:30 a 18:00, maar er kan altijd nog wijzigingen doorgegeven worden, dus kom maar op met die aanmeldingen :Y

Laatst bewerkt:
[me="Ted"]heeft gisteren de route voorgereden, en alle straatstenen liggen er nog *O* [/me]

& Restaurant is gereserveerd voor 15 personen om 17:30 a 18:00, maar er kan altijd nog wijzigingen doorgegeven worden, dus kom maar op met die aanmeldingen :Y

Jammie,
:9~ Hillbilly Cowboy Meat Festival

Hooray *O* ...de route is al in de maak/klaar...

Ben misschien nét te laat (u had al gebeld zie ik), maar ik ga niet mee eten. Wel rijden natuurlijk :Y !

Hooray *O* ...de route is al in de maak/klaar...
De route an sich was al "weken" klaar, echter ik moet nog wat zien te regelen waar we kunnen ontmoeten. Er is daar geen mac of vandervalk, dus moet wat anders regelen :P ga komende zaterdag even kijken wat er bij vertrek open is : watertoren "de lichtmis", kiprestaurant "piri piri" of anders het truckerscafe :P
Bij voorrrijden op 2de paasdag waren ze in ieder geval dicht toen ik er langsreed

Ben misschien nét te laat (u had al gebeld zie ik), maar ik ga niet mee eten. Wel rijden natuurlijk :Y !
Aaahhh, niet mee eten ... maar staat erbij vermeld, dus hou er rekening mee.

Laatst bewerkt:
kunnen w eniet gewoon ff bij Rijk de Gooier op de koffie? (of was die al dood, dan wordt het een oud/koud bakkie denk ik)

Even een hersenspinsel, waarom rijden we eigenlijk rondjes?
Als je gewoon een route maakt die niet bij het beginpunt eindigt, is het voor (vrijwel) iedereen minder ver rijden :Y

Even een hersenspinsel, waarom rijden we eigenlijk rondjes?
Als je gewoon een route maakt die niet bij het beginpunt eindigt, is het voor (vrijwel) iedereen minder ver rijden :Y
Die mag jij dan de volgende keer organiseren :Y

Ojah, tussen aankomst en vertrek zit nu ook 20 km, dus een echt rondje is het ook weer niet ;)

hoe laat zou de rit eindigen? dus bij het restaurant? wil opzich wel mee, maar denk niet dat ik mee eet, mag nog 110 km terug naar nijmegen rijden, en dan zou ik graag op tijd thuis zijn :)

hoe laat zou de rit eindigen? dus bij het restaurant? wil opzich wel mee, maar denk niet dat ik mee eet, mag nog 110 km terug naar nijmegen rijden, en dan zou ik graag op tijd thuis zijn :)
De bedoeling is inderdaad rond 17:30 tot 18:00 bij restaurant aan te komen, maar bij zo'n motorrit kan je geen garanties geven over aankomsttijd ;)

Maar als je niet mee wil eten, of zelfs eerder af wil haken is dat ook geen probleem, je bent van harte welkom :Y
als je "echt" op tijd terug wil zijn, kan je bij de laatste pauze op de holterberg al afhaken en in Holten via de A1 over Apeldoorn en dan daar de A50 naar Nijmegen pakken (totaal ± zo'n 90 km) , ben je er voor 18:00, gok ik.....

Dus ik neem aan dat ik je aan de deelnemerslijst mag toevoegen, en dan "zonder eten" ?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan