Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

"Hèt MF motorweekend 2009" - pre-meet "rondje zwolle"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ted
  • Startdatum Startdatum
wat zal het zijn Den Haag -> Zwolle, 150/160 stukkie van niets , denk dat ik maar doorde polder ga over lelystad noordoostpolder en via Kampen naar zwolle, ff zwaaien bij een mede voyager rijder in kampen en nog leuke route ook . zijn we opgewarmt voor het verdere werk .

we rijden rond 7 weg hier dus dan moet 10 uur wel lukken als we omrijden. Anders (moeten wel ff met vrouwtje koffie doen en Leo ook) gaan we 8 uur weg en geven we iets meer gas.

Laatst bewerkt:
ik kan de 16e niet, 17 wel! dus meer mensen op 17 stemmen aub!!

Ted, ook handig om te kijken welke van de twee dagen uiteindelijk de meeste mensen kunnen.. en niet zozeer welke er het meest als eerste voorkeur wordt uitgesproken?

Eener stemt ook voor de 17e uiteraard die zit hopenlijk op haar eigen motor tegen die tijd, en anders als duo bij mij

misschien moet hij bijsteppen? da's vermoeiend hoor, dan is 129km een flink eind.

Nee, da's lekker, zo stemmen werven ...

Probeer het juist eerlijk te doen door per persoon het bij te houden, krijgen we dit

Er zijn ook mensen die de 17de niet kunnen , maar niet zo proberen zieltjes te winnen... en kunnen door zulke acties een rit door de neus geboord krijgen .....

Ook dubbele opgaves tellen niet, Timple

Ik hou vooralsnog gewoon eerdere opgaven aan.

Los daarvan komt de 16de ook beter uit voor de route (tenzij je een hooivork naar je gegooid wilt hebben )....

Oja, en er is geen eerste voorkeur , alleen "kan wel, maar liever niet" staat tussen haakjes.

Anyway, zoals aangekondigd gooi ik waarschijnlijk binnenkort de stemming dicht, men heeft dan ± een week kunnen reageren .... niet gereageerd , dan is het blijkbaar niet belangrijk genoeg, te ver of kan men zowieso niet.....

Laatst bewerkt:
Dit gaat hem voor mij helaas niet worden, Zwolle is best een eind weg. Misschien dat er nog een premeet komt meer in het midden van het land. Wel jammer overigens, heb de vorige ook al moeten missen.
Ja mag, aanstaande zondag, wel met je VFR mee, als introducé. We, www.vfroc.nl ,hebben dan weer een ritje door de Peel. We starten in Lierop.

heb ff het lijstje langs zitten turfen en het is volgens mij duidelijk het wordt maandag de 12 e

Joh Ted, ik ga er ook proberen bij te zijn, helaas zit ik de laatste tijd ontzettend moeilijk met mijn werk (veel in het buitenland). Ze wilde ook mijn voorrijweekend al door mijn neus boren dus heb moeten lullen als brugman om dat te kunnen laten staan.

To be continued..... kan helaas weinig zeggen nu ....... sorry

@scammie

Geen probleem hoor, al zou ik het wel leuk vinden als je erbij bent.

Het is echter een utopie om een datum te vinden waarop echt iedereen kan, er zullen helaas altijd mensen zijn die niet kunnen . Gelukkig zijn er meerdere pre- en aftermeets, en dan nog is het ook geen probleem als je met HET weekend meegaat zonder zo'n meet bijgewoons te hebben, wat dat betreft is het altijd nog een supergroep geweest, waarvan ik blij ben dat ik er bij zit

Back to Business......

Mulder505, ook echt geinteresseerd in het MF weekend ?
(of toevallig een partner van Timple?)

Hoi,
Lijkt me wel goed, kan ovb wel op 2 mei (jammer dat het een dag voor MF-megameeting is waar ik dan niet heen ga.)
ik kan ovb 17mei ook wel en een steakje gaat er wel in!

See you, Geert

Pff zit ik net het premeet 2 topic bij te lezen, kom ik er via het MF weekend topic achter dat er alweer een nieuw topic is :S

Maareh on topic dan maar, 2 mei is de enige dag dat ik kan

volgens mij is het nu 9x 2 mei en 13x 16 mei en 13x 17 als 2e keus en 7x de datums 2 en 16 hebben aangegeven dus....

Laatst bewerkt:
"tussen haakjes" is geen tweede keus ....

[me="Ted"]heeft mijn systeemtje zelf bedacht dus weet wel hoe ik het moet interpreteren [/me]

wordt een beetje "moe" van het puntentelling gedoe ....
=============================================
Hopsakee ....

.... En de lijnen zijn gesloten de uitslag is volgens Ted's onnavolgbare systeem :
02 mei = 09
16 mei = 12
17 mei = 10
Zaterdag 16 Mei is het dus geworden

Discussies hierover zijn niet mogelijk, totdat u uw eigen MF pre- danwel aftermeet organiseert en het over uw datumbepaalsysteem gaat

EN WAT DAT BETREFT : HEEL APRIL LIGT NOG OPEN, DUS ORGANISEER MAAR RAAK

Laatst bewerkt:
[me="Buzzin"]heeft het dijkje weer gevonden [/me]
Nu nog even een leuke route opzetten en uitproberen (heeel vervelend werk)
En dan nog even gaan bedenken waar we kunnen pauzeren enzo
M'n huiskamer is 1. niet aan kant (nooit) en 2. niet groot genoeg
Ik beloof nog niets over wanneer ie af is...ik ken mezelf

16 mei is geen probleem voor mij hoor . ik ben er iedergeval . en een pre meet in deze regio. hum...gezien het feit dat we al vrij snel gaan ontmoeten en niet veel later echt op pad wil ik wel de afther meet doen in deze regio . enigste probleem is dat ik "opgevoel" ga, heb geen GPS of zo alleen een navigatie in de auto (in de radio van Becker) dus das lastig, en ik ga niet in de auto voorrijden

maar 16 mei ik kom

[me="Buzzin"]heeft het dijkje weer gevonden [/me]
[me="Ted"]wil dan ook NU weten welk dijkje dat is [/me]
adres, plaats dan maar ? of plaatje van een kaart ?

Ojah, hoe lang is die dijk en hoe vaak moet je die op en neer rijden om een fatsoenlijke dagroute te krijgen

Google Maps

Bij assendelft. Ik denk dat ervaren motorrijders uit de buurt hem vast wel zullen kennen, maar ik was er vorige keer voor het eerst. De overkant van het water is ook een mooi gebied om in te rijden (nou ja, vind ik)