nog wel een slagje erger...Zoiets?
[~[url="http/lh6.ggpht.com/_5tSqlNqZcPM/SQtJIFFiSjI/AAAAAAAAATo/v4MoEpVoR_8/s400/img_0072_800.jpg"]afbeelding~][/url]
Foutje bedankt....tegenwoordig kijk ik vaker m'n banden na
(snelweg kilometers trouwens, op de zijkant nog zat profiel)
nog wel een slagje erger...post wel een plaatje dit weekend (zit nu in zwitserland ) rijdt nog best goed hoor!
www.aralmotorservice.nl , zit in ZwolleST is inderdaad Sport Touring en zit in zelfde klasse als de michelin pilot road2 of Bridgestone BT021. Super corsá zijn (dacht ik) supersport banden : deze hebben in vergelik met sporttour banden meer grip en minder ronde band (dus sneller sturen), echter vanwege zachte rubber slijt het ook sneller.
Maar als jij inderdaad met paar weken rijbewijs al je schaamranden kapot rijdt (plaatje krijg ik niet duidelijk te zien) dan kan je wellicht beter supersport banden nemen, deze passen ook beter bij je motor, lijkt mij zo.
maar dit soort vragen kan je ook perfect aan je andere motor vrienden vragen ....
Ik moet eerlijk zeggen dat die Pilot Road 2 die ik op aanraden van Scammie nam echt goed is, ik heb met mijn ZZR1400 inmiddels iets meer dan 10k ermee gereden en echt nooit grip te weinig gehad maar omdat ik eigenlijk toch wel een pirelli man ben wordt mijn volgende band deze: Tyre test: Pirelli Angel ST
das gebeurt kwam tot dit effect :D
ik citeer :" als jij op dat kreng stapt dan moet je goeie banden hebben! waag het Gniet om op dat zooitje bij mekaar hangend rubber nog de weg op te gaan"
uiteindelijk word mij een nieuw setje BT 16's gesponsord. (www.motorreifen.biz (ofzo)
THNX BERTJE!!
nu nog een gek vinden die ze monteerd :D
Ted is een stuk minder ver rijden voor jou.net dit adresje gevonden (angel ook in 190 leverbaar, zoek op je eigen motortype)
https://mopedreifen.biz/V2/nl/splash2/fs2_splash2.html (oeps jullie waren me net voor)
als je een adresje weet waar ze goedkoop de bandjes kunnen monteren .....
[edit : die aralservice in zwolle monteert ze op de velg voor 15 euries, alleen zo'n pokke-eind rijden]
net dit adresje gevonden (angel ook in 190 leverbaar, zoek op je eigen motortype)
https://mopedreifen.biz/V2/nl/splash2/fs2_splash2.html (oeps jullie waren me net voor)
[edit : die aralservice in zwolle monteert ze op de velg voor 15 euries, alleen zo'n pokke-eind rijden]
net dit adresje gevonden (angel ook in 190 leverbaar, zoek op je eigen motortype)
ik haal m'n Pilot Road 2 CT's gewoon bij een goed en betrouwbaar lokaal adresje, is net zo duur zoniet goedkoper dan via internet 'goedkoop' bestellen en ergens bij een 'hobbyist' laten monteren. Prijzen zijn inclusief montage en balanceren, maar zal voor de meeste mensen idd wel een pokke-eind rijden zijn , hoewel ik er wel mensen tegenkom uit heel nederland
Ted is een stuk minder ver rijden voor jou.
MCR doet dat helemaal niet toch?
wat is de algemene tendens onder Vstrom eigenaren over de vering ?Hmmm....ik ben nu wel even hard aan het overwegen om ook hyperpro veertjes op m'n Strom te laten zetten.....
Tis wel veel geld, maar ik hoor alleen maar positieve verhalen.
De vraag is alleen, is het de moeite om (als het nog kan) het nog voor het weekend te doen, of even wachten tot daarna, zodat ik het verschil goed kan voelen? (tijdens de megatour)
Weet iemand trouwens of het nog uitmaakt naar welke vestiging je gaat?
Ik heb geen idee hoe het met de kwaliteit en instelmogelijkheden van de standaard vering van de Strom staat, maar heb je deze (indien mogelijk) al eens fatsoenlijk af laten stellen? Je kunt bijvoorbeeld naar HK Suspension in Tiel bellen en langs rijden. Ze stellen hem dan zo goed mogelijk af. Afhankelijk van de fiets en mogelijkheden ken je hem niet meer terug.Hmmm....ik ben nu wel even hard aan het overwegen om ook hyperpro veertjes op m'n Strom te laten zetten.....
Tis wel veel geld, maar ik hoor alleen maar positieve verhalen.
De vraag is alleen, is het de moeite om (als het nog kan) het nog voor het weekend te doen, of even wachten tot daarna, zodat ik het verschil goed kan voelen? (tijdens de megatour)
Weet iemand trouwens of het nog uitmaakt naar welke vestiging je gaat?
gaan we zaterdag aan werkenis de demping eigenlijk af te stellen bij een strom?
fazer is trouwens weer thuis, nu met vol vermogen
verschil is eigenlijk zo groot dat ik opeens veel langzamer bochten neemff wennen nog dus
is de demping eigenlijk af te stellen bij een strom?
staat allang een link in eerste post uiteraard@Ted: heb jij de route voor zaterdag downloadable zodat anderen de GPS ook aan kunnen slingeren?
Bij Hyperpro doen ze het afstellen gratis als je langskomt, ik was in Alphen geweest (da's voor jou toch ook dichtbij?) Misschien zijn ze er deze week nog 's avonds, als je dan ff belt dat je langskomt kan je zaterdag met een nieuwe instelling uitproberenYup, voor en achter volledig in te stellen
Hoe is een tweede...voor lijkt me niet zo lastig, achter even zoeken waar het ook alweer zat.
gaan we zaterdag aan werken
neuh, maar er zitten voor nederlandse begrippen lekkere bochten in de routeeeeh gaan we die 200 km in een uurtje doen of zo?