Hèt MF Motorweekend 2009 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmm. Ga ik relatief toch wel heeeeel vaak tanken!! :Z

Heb een tank van maar 28 liter en rijd 1:18, zelfs op snelweg. Niet dat ik ooit 28 liter tank, ik sta meestal tussen 23 en 26 liter te tanken. :o

Maar per saldo heb ik een actieradius van zo'n veilige 450 km. ;)

Hmmmm. Ga ik relatief toch wel heeeeel vaak tanken!! :Z

Heb een tank van maar 28 liter en rijd 1:18, zelfs op snelweg. Niet dat ik ooit 28 liter tank, ik sta meestal tussen 23 en 26 liter te tanken. :o

Maar per saldo heb ik een actieradius van zo'n veilige 450 km. ;)

ja bij het voorrijden heb ik ook eigenlijk steeds een halve tank staan aanvullen maar dat is niet erg, beter te vaak dan moeten duwen....

zo, de motor staat weer thuis. Nieuwe ketting & tandwielen en hij rijd weer als vanouds. stiekum maakte ik me toch een beetje zorgen dat het méér zou zijn dus ik ben blij :)

zo, de motor staat weer thuis. Nieuwe ketting & tandwielen en hij rijd weer als vanouds. stiekum maakte ik me toch een beetje zorgen dat het méér zou zijn dus ik ben blij :)
euh, wiellagers zijn stuk goedkoper dan nieuwe ketting en tandwielen :P

(over lagers IN motorblok hebben we het niet :X )

@king : zometeen krijg je mail met de routes :P

:o ergens tussen de 150 en 200 is het schlussssssszzzzzzz :Z :z

ik durfde in een groep best 350 te rijden voor tanken (alleen meestal ook trouwens, ben best braaf :P)
ff afwachten of hij dorstiger gaat worden nu hij op vol vermogen staat

euh, wiellagers zijn stuk goedkoper dan nieuwe ketting en tandwielen :P

(over lagers IN motorblok hebben we het niet :X )

@king : zometeen krijg je mail met de routes :P

Ik weet het Ted, maar er gingen twee dingen aan vooraf:
- thuis bij nadere inspectie bleek dat het gluid echt VOOR zat en lastig te lokaliseren was
- toen ik 'm weg bracht ging eerst één monteur even kijken, kap eraf voor, goed luisteren draaien, nog 's draaien, collega monteur erbij... draaien draaien.. kennelijk was niet 1-2-3 te ZIEN dat het tandwiel verrot was.

"0h-oh"ging er door me heen.

dus vandaar, ik ben blij.

De toutes heb ik gezien in de mail, vanavond even geen tijd maar ik kijk er zsm naar en dan kunnen ze online.

Ik weet het Ted, maar er gingen twee dingen aan vooraf:
- thuis bij nadere inspectie bleek dat het gluid echt VOOR zat en lastig te lokaliseren was
- toen ik 'm weg bracht ging eerst één monteur even kijken, kap eraf voor, goed luisteren draaien, nog 's draaien, collega monteur erbij... draaien draaien.. kennelijk was niet 1-2-3 te ZIEN dat het tandwiel verrot was.

"0h-oh"ging er door me heen.

dus vandaar, ik ben blij.

De toutes heb ik gezien in de mail, vanavond even geen tijd maar ik kijk er zsm naar en dan kunnen ze online.

we hebben er weer een uitdrukking bij: gelukkig was het een kingkje in de kabel _O- _O- _O- (oftwel het bleek allemaal mee te vallen)

Laatst bewerkt:
ben benieuwd of de andere weekendgangers ook eens wakker gaan worden, of zullen die nog geen zin hebben

U riep :W :+

[me="-Dré-"]is off to
bed.gif
:W[/ME]

Laatst bewerkt:
ben benieuwd of de andere weekendgangers ook eens wakker gaan worden, of zullen die nog geen zin hebben
euh hebbie het tegen mij :P

Ik ben net terug van een dagje rondjes rijden op Assen

48th gespot (nou ja, hij mij :P ) @ circuit :W

enne ik zie dat het hier over tanken gaat, even geen idee waarom.
Maar mijn R1 heeft altijd veel dorst, na 160 km meldt ie zich :X

euh hebbie het tegen mij :P

enne ik zie dat het hier over tanken gaat, even geen idee waarom.
Maar mijn R1 heeft altijd veel dorst, na 160 km meldt ie zich :X

R1: Check
160km: Check
Veilige actieradius +/- 200km: check

:W

Khebterzinan

Heb je helaas niet zien rijden, kwam echt teveel bekenden tegen. Omstandigheden waren goed, mss iets teveel wind ?? Nog leuke tijden kunnen neerzetten ??

Ook nog even over de 'voorovernachting' in Heerlen...... zal komend weekend even inventariseren of een ieder heeft betaald..... (tevens dus even een reminder hiervoor) en dan definitief gaan boeken.

Mochten er nog zijn die toch de dag voor vertrek richting Heerlen willen gaan...... meld u zich dan bij mij, kan het het nog worden meegenomen.

en voor @Pilatus............... als het bij jou al is gebeurd na 150 / 160 km.... per dag, vertrek dan aub even een dag of 4 eerder...... anders red je het eindpunt niet eens......

watje...... :+

duurt even, maar dan heb je ook wat .....

de Teaser voor het MF Motorweekend 2009 " Vosges" is momenteel aan het uploaden, morgenochtend zal het wel klaar zijn :Y

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan