that's the spirit, gewoon blijven zoeken naar die site die er falikant naast zit
Moeten we trouwens zelf voor handdoeken zorgen? Aangezien we in een hotel zitten vraag ik het maar ff......
Zonde om spul mee te nemen wat je achteraf niet gebruikt.
je wilt een pastoor ofzo meenemen ?????geldt dit ook voor geestelijke bagage ?
ze zeggen vaak " de eerste 100 km rustig aan" dus eer je goed en wel de grens over bent en de eerste bocht begint, is die wel ingeredenzo, en dan nu even m'n nieuw voorbandje inrijden ofzo (hoe lang duurt dat normaal?)
@hansssssssssss
hoelaat in breukelen? half 7? als het moet ken je ook bij mij pitten, op mijn uber grote bank. scheelt je weer een uurtje ehm half uurtje
[me="Ted"]vindt alles best, zolang BB zijn spinnewiel maar thuis laat[/me]
Zou je geen broek voor 's-avonds meenemen[me="Stefan--"]heeft zojuist probleemloos de routes in zijn gps geladen.[/me] Mijn complimenten voor degene die de gdb gemaakt heeft. Dat is de eerste keer dat het zonder problemen lukte om routes van andere mensen te laden.
Wel een kleine opmerking van mapsource dat ik city navigator 9 niet heb en dus de kaarten niet mag gebruiken. Maar mijn gps merkt niet op dat de route niet overeen komt met mijn kaarten (CN Europe NT 2008) en navigeert probleemloos de route. Dus het zal allemaal wel goed zijn!
Ik heb min of meer besloten dat ik alleen het broodnodige mee ga nemen voor de verandering (normale motorweekenden neem ik mijn textiel en leer mee, en extra kleding schoenen etc) maar gezien de heen en terugreis bij dit weekend groot onderdeel zijn van de leuke routes, denk ik dat ik enkel mijn leer, mijn regenpak 4 paar sokken, 4 tshirts en 2 droge onderbroeken meeneem. Maar misschien kom ik daar nog wel op terug morgenavond haha.
Nu in ieder geval lekker slapen, morgen nog een dagje werken te gaan
Zou je geen broek voor 's-avonds meenemen
Net even mijn bagarerol volgestopt en achterop geknoopt en even een kort testritje gemaakt. Ziet het er nog een beetje OK uit?Of durft er straks niemand achter me te rijden
[afbeelding]
Net even mijn bagarerol volgestopt en achterop geknoopt en even een kort testritje gemaakt. Ziet het er nog een beetje OK uit?Of durft er straks niemand achter me te rijden
[afbeelding]
haha, jawat heb je allemaal bij!
Ik heb mijn rugzakje ook al gepakt
- pyama
- 3 t-shits
- 1 broek
- 1 vest
- ondergoed en sokken
- mini's shampoo tandpasta enz toiletspul
- lenzen
- schoenen
- regenpak
- dingetjes van het lijstje van king in de OP
meer niet....
[afbeelding]
dank je voor het aanbod, maar dat red ik niet. Ik moet morgenavond eindelijk eens naar t postkantoor om mn kentekenbewijs van mn auto op te halen, postkantoor is niet open wanneer ik dat wiljaja
Maarre kom je morgen nog eten of niet
ow ow ow@ king: je hebt mail, ik had een foutje gemaakt in de lijstzou je dat nog willen aanpassen?
Sorry
@ king: je hebt mail, ik had een foutje gemaakt in de lijstzou je dat nog willen aanpassen?
Sorry
dacht dat jij meer van de schapen wasBen je gek joh , ik zou me maar kunnen prikken en onderweg in slaap vallen.
Hmmm , ik bedenk me trouwens net ; zijn er ook knappe prinsessen mee die me eventueel weer wakker kunnen kussen ?~