Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
that's the spirit, gewoon blijven zoeken naar die site die er falikant naast zit

Maar inderdaad , trier ligt best ver uit de buurt van de route, kan je beter op cochem/witlich voor heen/terugreis kijken en rodalben/pirmasens/kaiserslautern voor de zaterdag.

en bewolkt vind ik nog niet zo erg, boven de 25 graden je pak uitzweten gaat ook vervelen
en dasn die ene druppel onder zo'n wolkje getekend valt ook nog wel mee, er zijn er ook met 3 druppels denk dat een wolkje met 12 druppel zoiets betekent als " af en toe lichte regen" , valt dus ook nog wel mee (al had ik het liever droog)

[me="Ted"]heeft vanavond nog 70 km gefietst en geen druppel regen onderweg gehad [/me]

Laatst bewerkt:
@King: aangezien er een aantal mensen, waaronder ik, morgen al vertrekken....is het mogelijk om vandaag, of morgen ochtend de contact gegevens te mailen?

zo, en dan nu even m'n nieuw voorbandje inrijden ofzo (hoe lang duurt dat normaal?)

zo, en dan nu even m'n nieuw voorbandje inrijden ofzo (hoe lang duurt dat normaal?)
ze zeggen vaak " de eerste 100 km rustig aan" dus eer je goed en wel de grens over bent en de eerste bocht begint, is die wel ingereden

[me="Ted"]zit vaal al binnen 40 km op zijn normale schaamrandgrootte, ga er dan ook niet extreem plat mee [/me]

@hansssssssssss

hoelaat in breukelen? half 7? als het moet ken je ook bij mij pitten, op mijn uber grote bank. scheelt je weer een uurtje ehm half uurtje

Weer hetzelde tankstation? Ik wil uiterlijk om half zeven weer weg daar zijn zodat we bij het Haasje bij Maarheeze bij de rest kunnen aansluiten.

[me="Ted"]vindt alles best, zolang BB zijn spinnewiel maar thuis laat [/me]

Ben je gek joh , ik zou me maar kunnen prikken en onderweg in slaap vallen.
Hmmm , ik bedenk me trouwens net ; zijn er ook knappe prinsessen mee die me eventueel weer wakker kunnen kussen ?

Ik ga in m'n leren pak, dat zit toch het lekkerst. Ik hoop dat als we regen krijgen we daarna door het zonnetje weer droog worden de verwachtte temperatuurt is prima!

Ik heb net de contactlijst rondgestuurd... jahaaa TWEE KEER want ik vergat de bijlage eerst....

Ik heb de mailadressen die in het document staan gebruikt. wie niks gehad heeft die heeft dus een foutief adres opgegeven Mail of pm me dan even.

Ook heb ik in de startpost onder het kopje routes een word document gezet met daarin kaartjes. Altijd handig.

Laatst bewerkt:
[me="Stefan--"]heeft zojuist probleemloos de routes in zijn gps geladen.[/me] Mijn complimenten voor degene die de gdb gemaakt heeft. Dat is de eerste keer dat het zonder problemen lukte om routes van andere mensen te laden.

Wel een kleine opmerking van mapsource dat ik city navigator 9 niet heb en dus de kaarten niet mag gebruiken. Maar mijn gps merkt niet op dat de route niet overeen komt met mijn kaarten (CN Europe NT 2008) en navigeert probleemloos de route. Dus het zal allemaal wel goed zijn!

Ik heb min of meer besloten dat ik alleen het broodnodige mee ga nemen voor de verandering (normale motorweekenden neem ik mijn textiel en leer mee, en extra kleding schoenen etc) maar gezien de heen en terugreis bij dit weekend groot onderdeel zijn van de leuke routes, denk ik dat ik enkel mijn leer, mijn regenpak 4 paar sokken, 4 tshirts en 2 droge onderbroeken meeneem. Maar misschien kom ik daar nog wel op terug morgenavond haha.

Nu in ieder geval lekker slapen, morgen nog een dagje werken te gaan

@ king: je hebt mail, ik had een foutje gemaakt in de lijst zou je dat nog willen aanpassen?
Sorry

Zou je geen broek voor 's-avonds meenemen

Net even mijn bagarerol volgestopt en achterop geknoopt en even een kort testritje gemaakt. Ziet het er nog een beetje OK uit? Of durft er straks niemand achter me te rijden

Net even mijn bagarerol volgestopt en achterop geknoopt en even een kort testritje gemaakt. Ziet het er nog een beetje OK uit? Of durft er straks niemand achter me te rijden
[afbeelding]
wat heb je allemaal bij!
Ik heb mijn rugzakje ook al gepakt
- pyama
- 3 t-shits
- 1 broek
- 1 vest
- ondergoed en sokken
- mini's shampoo tandpasta enz toiletspul
- lenzen
- schoenen
- regenpak
- dingetjes van het lijstje van king in de OP
meer niet....

haha, ja
die rol is volgestopt gewoon voor de vulling, ik wilde weten hoe het ongeveer ging worden. Die rol is dus veel groter dan ik had verwacht! Voor mij gaat er een slaapzak mee voor het nachtje bij King. En dan nog wat spul wat bij jou en het andere OP lijstje staat.
Ik neem trouwens een klein doppensetje mee en wat tie-wraps, je weet t maar nooit met zo'n V-twin

[afbeelding]

ziet er nog ok uit hoor! maarre, wat neem je wel niet mee man? het lijkt zo veel...

(aan de andere kant ik moet nog, mss heb ik nog wel meer )

ik hoop iig niet zoveel als vorig jaar mee te nemen:

jaja

Maarre kom je morgen nog eten of niet
dank je voor het aanbod, maar dat red ik niet. Ik moet morgenavond eindelijk eens naar t postkantoor om mn kentekenbewijs van mn auto op te halen, postkantoor is niet open wanneer ik dat wil

@ king: je hebt mail, ik had een foutje gemaakt in de lijst zou je dat nog willen aanpassen?
Sorry

geeft nie, zit alweer in de mail

Ben je gek joh , ik zou me maar kunnen prikken en onderweg in slaap vallen.
Hmmm , ik bedenk me trouwens net ; zijn er ook knappe prinsessen mee die me eventueel weer wakker kunnen kussen ? ~
dacht dat jij meer van de schapen was

(spinnenwiel>wol> schapen )

maar er loopt daar een leuke serveerster rond, waar ook jij wel gecharmeerd van zal zijn (ze rookt wel )

Laatst bewerkt:
Een beetje te vroeg...................... maar welheeel erg gemeend:

Allemaal veel plezier, hoop voor jullie op goed weer (in ieder geval droog). Geniet ervan en komt allen heelhuids terug.

@King, ga m'n best doen (krijg vanaf morgen fysio) om de 22e juni (Kids-meeting) wel aanwezig te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.