Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon achter King aanrijden.. _O-

Riding with the King tralalala 8-) 8-)
Dat dacht ik ook bij voorrijden "Gewoon achter King(&scam) aanrijden.." toen ik dacht ze in de verte te zien rijden ..... (en bij een kruising blind erachteraan reed rechtdoor de kruising over , en dus niet zag dat de "echte" king/scam net na de kruisingsbocht verdekt opgesteld stond achter de bergwand B| )

[me="Ted"]had al wat kunnen vermoeden dat het King/scam niet was toen we steeds dichterbij kwamen :X , maar was er helemaal zeker van toen de namaak king/scam in een dorpje afsloegen bij een woonhuis -O- [/me]

Vertrouw sinds die tijd toch meer op mijn Zumo dan "Gewoon achter King aanrijden.." O-) ;)

PS na dat kruispunt bij de driesprong erna (± 50 meter) rechts aanhouden, en dan heb je ± 4 km lang een soort gp-circuit totaan de moesel bij dorpje Brutig-frankel, daar even rontonde rond en weer terug *O* :] . Helaas gaan we bij die driesprong nu gelijk linksaf -O-

* Die weg gebruikt LCVM motor bergtrainingen om mensen "vrij" te laten rijden :Y
(in dat half uurdat ik daar scheurde wel 3 valpartijen geweest bij anderen)

Laatst bewerkt:
Dat dacht ik ook bij voorrijden "Gewoon achter King(&scam) aanrijden.." toen ik dacht ze in de verte te zien rijden ..... (en bij een kruising blind erachteraan reed rechtdoor de kruising over , en dus niet zag dat de "echte" king/scam net na de kruisingsbocht verdekt opgesteld stond achter de bergwand B| )

[me="Ted"]had al wat kunnen vermoeden dat het King/scam niet was toen we steeds dichterbij kwamen :X , maar was er helemaal zeker van toen de namaak king/scam in een dorpje afsloegen bij een woonhuis -O- [/me]

Vertrouw sinds die tijd toch meer op mijn Zumo dan "Gewoon achter King aanrijden.." O-) ;)

PS na dat kruispunt bij de driesprong erna (± 50 meter) rechts aanhouden, en dan heb je ± 4 km lang een soort gp-circuit totaan de moesel bij dorpje Brutig-frankel, daar even rontonde rond en weer terug *O* :] . Helaas gaan we bij die driesprong nu gelijk linksaf -O-

* Die weg gebruikt LCVM motor bergtrainingen om mensen "vrij" te laten rijden :Y
(in dat half uurdat ik daar scheurde wel 3 valpartijen geweest bij anderen)

hahahaha was inderdaad wel een lekker stukkie :9 :9 :9

Scammie was in high velocity pursuit of FrankFJR & Ted en ontdekte pas later dat het mooie donkere asfalt eigenlijk gewoon grijs asfalt na een flinke hoosbui was :S Op de terugweg een stuk rustiger gedaan, ach zie je wel "het zit gewoon tussen je oren" O-)

Moeten we trouwens zelf voor handdoeken zorgen? Aangezien we in een hotel zitten vraag ik het maar ff......

Zonde om spul mee te nemen wat je achteraf niet gebruikt.

het wordt mijn 4e weekendje in die regio deze maand, ik heb al 2 hele mooie gehad.. dus ik zal niet te veel klagen... zou het alleen wel jammer vinden als het echt zo wordt als voorspeld.

Gelukkig is het altijd zonnig aan de andere kant van een hoge heuvel, dus gewoon ff doorbikkelen :)

Ik tweifelde nog een beetje maar nu weet ik het zeker: ik ga in textiel. :Y Ik heb genoeg stukken in dat pak wat ik er uit kan ritsen als het warm wordt en als ik denk aan vorig jaar met dat gehannes met regenpakaantrekstops. ;(

Ik tweifelde nog een beetje maar nu weet ik het zeker: ik ga in textiel. :Y Ik heb genoeg stukken in dat pak wat ik er uit kan ritsen als het warm wordt en als ik denk aan vorig jaar met dat gehannes met regenpakaantrekstops. ;(

:^ :Y

Leer rijdt wel een stuk fijner, maar in de regen is textiel toch wel weer een stuk fijner :Y

Maar als Scammie zijn regenpak aan trekt dan blijft het droog })

daarom denk ik er gewoon weer aan om mn regenpak thuis te laten :P
ik trek het toch niet aan :X

@hansssssssssss

hoelaat in breukelen? half 7? als het moet ken je ook bij mij pitten, op mijn uber grote bank. scheelt je weer een uurtje ehm half uurtje

Routebeschrijving is toch niet nodig joh,
tis gewoon de berg af, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerst bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts .................................eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links..... aan uw rechterkant Hotel Lippert :) (we stoppen onderweg even om samen met Jessy wat te drinken ;)
Klinkt goed die route!!! :9 :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan