Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flooriz, Pilatus en Fred, het is het handigst als jullie achterom komen; na de laatste rotonde, die je linksaf genomen hebt (= de goede straat) eerste weg links, meteen weer links, 4de huis aan de linkerkant. Kun je de oprit oprijden en motor neerzetten, wel zo handig :Y

Ach wat een regenpak???

Gewoon goed gaan zitten achter het kuipje. Blijft de broek wel droog. En anders maar niet..

Gaat het nou écht verschrikkelijk ontzettend hard wolkbreken, dan kan een regenbroek altijd nog.

Ach wat een regenpak???

Gewoon goed gaan zitten achter het kuipje. Blijft de broek wel droog. En anders maar niet..

Gaat het nou écht verschrikkelijk ontzettend hard wolkbreken, dan kan een regenbroek altijd nog.
we hebben niet allemaal een FJR :P

@low profile en @hanssss: Ik rijd weg bij Total (op-afrit N'gein/IJsselstein) om 6:25 en rijd naar Mac bij Rosmalen/Empel en tref daar het groepje uit Oss

@King: Ik ben dan om 6:50 bij de Mac

Gaan we al?

dacht dat jij meer van de schapen was :P

(spinnenwiel>wol> schapen ;) )

maar er loopt daar een leuke serveerster rond, waar ook jij wel gecharmeerd van zal zijn O-) (ze rookt wel B| )

hoe was dat spreekwoord ook al weer over die ouwe KOEIEN ? :W :W ( en nee daar bedoel ik niet die serveerster mee ) :$ :$

Flooriz, Pilatus en Fred, het is het handigst als jullie achterom komen; na de laatste rotonde, die je linksaf genomen hebt (= de goede straat) eerste weg links, meteen weer links, 4de huis aan de linkerkant. Kun je de oprit oprijden en motor neerzetten, wel zo handig :Y
:Y is goed, Sjimmie, als je 4x een TLR langs hoort komen denderen (o nee, als het goed is zitten de db-killers erin }) ), dan kan ik het niet vinden...

Nee geintje vind het wel, hoor *O*

Net even mijn bagarerol volgestopt en achterop geknoopt en even een kort testritje gemaakt. Ziet het er nog een beetje OK uit? ;) Of durft er straks niemand achter me te rijden :o
[afbeelding]

Wow wat een pak ruimte :P
Ken je dat kleine koffertje nog dat ik heb? Daar zit bij mij alles in :)
(Nou ja, als ik niets vergeten ben dan)
En dat nog wel voor 3 nachten/ 4 dagen :P

Aangezien een aantal mensen al gaat rijden voordat ik morgenavond thuis ben, wens ik iedereen al een goed weekend toe :] :] . Rij voorzichtig, doe geen gekke dingen en bla bla bla

Zoals al eerder gezegd knal ik zaterdag via de snelweg naar t hotel. Dus dan zie ik iedereen wel, bekend en onbekend.

:( Nou op verzoek van King na een radiostilte van enkele maanden ben ik weer eens terug. Helaas ga ik het nog niet redden om mee te gaan aankomend weekend, want ik heb er gewoon de knaken niet voor.
Maarrrrrr afgelopen week een luxeprobleem van 2 baanaanbiedingen heb ik er een geaccepteerd. En volgend jaar fulltime aan de slag voor de klas. Dusssss dan is het niet zo'n probleem meer. Kan ik eindelijk voor een andere fiets sparen.

Alles goed met oudgedienden hier?

Ja hoor maar dat weet je wel (hoewel we elkaar ook al weer ff niet gezien hebben).

Gefeliciteerd met je banen!!!

en ze houdt van zwiebeln :X :X :X

En vóór iemand nou denkt dat "ziebeln" gewoon "uien" zijn.... het zwiebeln wat hier bedoeld wordt is een werkwoord })

Laatst bewerkt:
Ik heb net de contactlijst rondgestuurd... jahaaa TWEE KEER want ik vergat de bijlage eerst....

Ik heb de mailadressen die in het document staan gebruikt. wie niks gehad heeft die heeft dus een foutief adres opgegeven :) Mail of pm me dan even.

Ook heb ik in de startpost onder het kopje routes een word document gezet met daarin kaartjes. Altijd handig.
Waar dan? :+ :+

Of kijk ik nu zelf verkeerd :?

Waar dan? :+ :+

Of kijk ik nu zelf verkeerd :?

Oops!! je hebt gelijk, hij stond er niet. Ik denk dat ik na het aanpassen van de startpost wel op "bekijk reactie" geklikt had maar daarna niet meer op "verstuur reactie" :(

Anyway, hij staat er nu.

@ low profile

06.00 uur bij het tankstation, dan zijn we om 06.25 bij Ijsselstijn en kunnen we met Frank doorrijden naar Rosmalen en dan met de hele meuk richting Maarhezen en verder.

Voordeel is dan dat we op tijd in Vaals zijn en we daar even rustig kunnen eten en zo voordat we verder :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan