Hèt MF Motorweekend 2008 - deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ king,
Oeps :o
Had het voor het grootste deel vorige week al ingevuld "van het weekend mn polisnummer even opzoeken", en daarna niet meer gedaan natuurlijk :$

Ik heb mijn contactgegevens in ieder geval net naar je gemaild.

Volgens het weer wordt het 30 graden het weekend *O* misschien wel te warm :/
Nemen jullie nog drinken mee voor onderweg of stoppen we vaak genoeg met die temperaturen bij tankstations e.d.?

Dat is inderdad behoorlijk lekker weer.
Misschien wel handig om drinken mee te nemen, al vraag ik me af of dat nog wel in te nemen is na een uurtje of 2 opwarmen.

Volgens het weer wordt het 30 graden het weekend *O* misschien wel te warm :/
Nemen jullie nog drinken mee voor onderweg of stoppen we vaak genoeg met die temperaturen bij tankstations e.d.?
Is er kans op (stort)buien of blijft het onbewolkt en zonnig?

Ik heb gegevens binnen van de volgende personen:

• Kingcoder
  • dreetje9
  • *®enate*
  • buzzin
  • V Fred S
  • Kevinsfanclub
  • Scammie
  • shadowski
  • Tazman_3
  • Jessy'
  • Ted
  • Echo Delta
  • Bochtenkoning
  • CBRFanatic
  • pilatus
  • Day-Walker
  • The Faze
  • Flooriz
  • stefan--
  • Frank_fjr
  • low profile
  • Ducktape

dus dan mis ik Hanss en blackbearded

't zal ook niet eens de laatste zijn }) :P

so verry sorry , of zoiets zal direct mijn best gaan doen

mouse-scared-anim.gif

It's alive :+

Ik heb gegevens binnen van de volgende personen:

• Kingcoder
  • dreetje9
  • *®enate*
  • buzzin
  • V Fred S
  • Kevinsfanclub
  • Scammie
  • shadowski
  • Tazman_3
  • Jessy'
  • Ted
  • Echo Delta
  • Bochtenkoning
  • CBRFanatic
  • pilatus
  • Day-Walker
  • The Faze
  • Flooriz
  • stefan--
  • Frank_fjr
  • low profile
  • Ducktape

dus dan mis ik Hanss en blackbearded

King heeft meel :W

ooeehhhhh ik heb er zo'n zin in,
kunnen we nu alvast niet gaan verzamelen ??? :) :) :)

's goed.... vier uur vanmiddag in Vaals. Haal je dat? rijden we vrijdag wel even een stukje terug om de rest op te pikken.

@ King,
ik neem aan dat we in Vaals even langs een pomp rijden zodat we met volle tank in vaals vertrekken? Als 't haasje de laatste tankstop voor het begin van de route is, redden sommigen het niet waarschijnlijk.

Wanneer komen de routes in printable formaat beschikbaar? Ik wil ze graag morgen op de TU nog even printen voor we gaan.

:] *O* Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? *O* :]

@ King,
ik neem aan dat we in Vaals even langs een pomp rijden zodat we met volle tank in vaals vertrekken? Als 't haasje de laatste tankstop voor het begin van de route is, redden sommigen het niet waarschijnlijk.

Wanneer komen de routes in printable formaat beschikbaar? Ik wil ze graag morgen op de TU nog even printen voor we gaan.

:] *O* Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? *O* :]

Ja we tanken in Vaals nog voor we naar de verzamelplek rijden ja en ik wil iedereen met klem verzoeken dat ook te doen. Ongeplande tankstops kunnen écht niet in het schema.

Ik zal vanavond even wat screenshots van de route plaatsen, in een dergelijk detail dat afdrukken nog zinvol is, wees niet bang. Ik zal ook de uitgeschreven routes plaatsen, zeg maar voor de routerol.

Laatst bewerkt:
Ja we tanken in Vaals nog voor we naar de verzamelplek rijden ja en ik wil iedereen met klem verzoeken dat ook te doen. Ongeplande tankstops kunnen écht niet in het schema.

Ik zal vanavond even wat screenshots van de route plaatsen, in een dergelijk detail dat afdrukken nog zinvol is, wees niet bang. Ik zal ook de uitgeschreven routes plaatsen, zeg maar voor de routerol.
maar voor de routerol

Zei ik het goed?

Gaan we al?

Routebeschrijving is toch niet nodig joh,
tis gewoon de berg af, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerst bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts .................................eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links..... aan uw rechterkant Hotel Lippert :) (we stoppen onderweg even om samen met Jessy wat te drinken ;)

Routebeschrijving is toch niet nodig joh,
tis gewoon de berg af, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerst bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts .................................eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links..... aan uw rechterkant Hotel Lippert :) (we stoppen onderweg even om samen met Jessy wat te drinken ;)
En jij hebt helemaal geen route nodig... Gewoon achter King aanrijden.. _O-

Riding with the King tralalala 8-) 8-)

En jij hebt helemaal geen route nodig... Gewoon achter King aanrijden.. _O-

Riding with the King tralalala 8-) 8-)

áls'ie me DIT KEER bij kan houden :+

oh nee we gaan nu niet zo hard spraken we af

áls'ie me DIT KEER bij kan houden :+

oh nee we gaan nu niet zo hard spraken we af

zeg.................. hier spreekt je geweten; er is nu een hele goede reden thuis te blijven hé(iets met een hond), en die reden kan ik nog veel beter maken...... dussssssssss watch out })

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
let op het aantal smileys!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan