Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens het weer wordt het 30 graden het weekend misschien wel te warm
Nemen jullie nog drinken mee voor onderweg of stoppen we vaak genoeg met die temperaturen bij tankstations e.d.?
Is er kans op (stort)buien of blijft het onbewolkt en zonnig?Volgens het weer wordt het 30 graden het weekend misschien wel te warm
Nemen jullie nog drinken mee voor onderweg of stoppen we vaak genoeg met die temperaturen bij tankstations e.d.?
Ik heb gegevens binnen van de volgende personen:
- Kingcoder
- dreetje9
- *®enate*
- buzzin
- V Fred S
- Kevinsfanclub
- Scammie
- shadowski
- Tazman_3
- Jessy'
- Ted
- Echo Delta
- Bochtenkoning
- CBRFanatic
- pilatus
- Day-Walker
- The Faze
- Flooriz
- stefan--
- Frank_fjr
- low profile
- Ducktape
dus dan mis ik Hanss en blackbearded
so verry sorry , of zoiets zal direct mijn best gaan doen't zal ook niet eens de laatste zijn
Is er kans op (stort)buien of blijft het onbewolkt en zonnig?
so verry sorry , of zoiets zal direct mijn best gaan doen
ja , maar je weet vele eersten zullen de laatsten zijn ; dus ..........
Bij deze : considder it doneso verry sorry , of zoiets zal direct mijn best gaan doen
Bij deze : considder it done
Ik heb gegevens binnen van de volgende personen:
- Kingcoder
- dreetje9
- *®enate*
- buzzin
- V Fred S
- Kevinsfanclub
- Scammie
- shadowski
- Tazman_3
- Jessy'
- Ted
- Echo Delta
- Bochtenkoning
- CBRFanatic
- pilatus
- Day-Walker
- The Faze
- Flooriz
- stefan--
- Frank_fjr
- low profile
- Ducktape
dus dan mis ik Hanss en blackbearded
Wie schreef nou "jezelf quoten is zo 2009?Jezelf quoten is zo 2004
Wie schreef nou "jezelf quoten is zo 2009?
ooeehhhhh ik heb er zo'n zin in,
kunnen we nu alvast niet gaan verzamelen ???
@ King,
ik neem aan dat we in Vaals even langs een pomp rijden zodat we met volle tank in vaals vertrekken? Als 't haasje de laatste tankstop voor het begin van de route is, redden sommigen het niet waarschijnlijk.
Wanneer komen de routes in printable formaat beschikbaar? Ik wil ze graag morgen op de TU nog even printen voor we gaan.
Had ik al gezegd dat ik er zin in heb?
maar voor de routerolJa we tanken in Vaals nog voor we naar de verzamelplek rijden ja en ik wil iedereen met klem verzoeken dat ook te doen. Ongeplande tankstops kunnen écht niet in het schema.
Ik zal vanavond even wat screenshots van de route plaatsen, in een dergelijk detail dat afdrukken nog zinvol is, wees niet bang. Ik zal ook de uitgeschreven routes plaatsen, zeg maar voor de routerol.
Ik zal vanavond even wat screenshots van de route plaatsen, in een dergelijk detail dat afdrukken nog zinvol is, wees niet bang. Ik zal ook de uitgeschreven routes plaatsen, zeg maar voor de routerol.
En jij hebt helemaal geen route nodig... Gewoon achter King aanrijden..Routebeschrijving is toch niet nodig joh,
tis gewoon de berg af, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerst bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links, eerste bocht rechts .................................eerste bocht links, eerste bocht rechts, eerste bocht links..... aan uw rechterkant Hotel Lippert (we stoppen onderweg even om samen met Jessy wat te drinken
En jij hebt helemaal geen route nodig... Gewoon achter King aanrijden..
Riding with the King tralalala
áls'ie me DIT KEER bij kan houden
oh nee we gaan nu niet zo hard spraken we af