GS500 Topic #12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Miss komen jullie problemen wel voort uit het op 25Kw staan van de GS :o

De mijne is " volvermogen " en doet het " altijd "......... ;)

toegegeven dat iets snellers er heus nog wel een keer komt , eerst budget hebben -O- .
Dat duurt ff wat langer , maar ik heb zeker geen spijt van de aanschaf van de GS :N
De tekort-komingen in snelheid vallen alleen op als ik met >500cc-tjes ga rijden....
Maar die zijn stiekum jaloers op mijn onderhoudskosten ! _O-
Want die zijn super betaalbaar :}
 
O oke zit er ook aan te denken om dat te doen. heb je er nog een picture van?
Merk je tijdens het rijden er veel van?

Nee heb er zo geen picje van.
Verder merk ik er niks van tijdens het rijden. Althans geen direct grote verschillen. Ik vind het een ontzettend fijne band. En verder oogt het wat sportiever naar mijn idee.
 
He Lydia,

Als je een leuke foto voor de OP hebt moet je hem ff posten, zet ik je erbij.

Naam zal ik zowiezo toevoegen in de OP ;)

tadaa hier een foto.. niet echt gepoetst maarja wie gaat er nou poetsen met dit weer! dijkjes rijden!!! *O*

lyl%20gs500.jpg
 
tadaa hier een foto.. niet echt gepoetst maarja wie gaat er nou poetsen met dit weer! dijkjes rijden!!! *O*

[afbeelding]

Leuke foto, nette fiets. Voordeel van zwarte wielen, je hoeft niet te poetsen om een leuk plaatje te schieten :Y

Kleine opmerking, ik vind (persoonlijk) dat voor de foto de zijstandaard ingeklapt moet zijn. Vind dit er een beetje lomp uit zien.
 
danku :)

vriendjelief was nog met avatar bezig.. vandaar..
nu is die beterder toch *D

De afbeelding die je nu als avatar gebruikt is te groot, hierdoor krijg je een onscherpe avatar. Resize naar 60 bij 60 pixels geeft een mooie scherpe avatar.

Die ik voor je heb gemaakt is 60 bij 60 ;)

Kleine opmerking, ik vind (persoonlijk) dat voor de foto de zijstandaard ingeklapt moet zijn. Vind dit er een beetje lomp uit zien.

Miereneuker B|















:+
 
Leuke foto, nette fiets. Voordeel van zwarte wielen, je hoeft niet te poetsen om een leuk plaatje te schieten :Y

Zwarte wielen zijn zeker makkelijk. Was een van de 1e dingen die ik zeker wist dat ik ging veranderen nadat ik m'n tuffertje voor het eerst gezien had.
Moet er echt niet aan denken dat ik elke keer die witte velgen had moeten poetsen, omdat ze er na 5 minuten rijden alweer niet meer uitzien B|
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waar je originele tank/kontstickers kan kopen? Losse witte met suzuki en gs500e ?

Ik had precies die stickers op Marktplaats gevonden (uiteindelijk niet gebruikt dus daar ook weer verkocht :) ).

Nou ik er over nadenk... ze hadden volgens mij ook een eigen site, iets met 'Racesticker' of zo. Je kan d'r eens een google searchje aan wagen.
 
Leuke foto, nette fiets. Voordeel van zwarte wielen, je hoeft niet te poetsen om een leuk plaatje te schieten :Y

Kleine opmerking, ik vind (persoonlijk) dat voor de foto de zijstandaard ingeklapt moet zijn. Vind dit er een beetje lomp uit zien.

Het idee is een beetje van: dan valt die helemaal niet om :) laatst was die omgevallen en daar heb ik wel wat verdriet van gehad ;(
 
Laatst bewerkt:
Terwijl die op de middenk bok stond :o

welke orkaan heeft dit gedaan dan?


Edit; drukken jullie ook de middenbok aan de grond als er iemand loopt te kleven O-) ?
 
Laatst bewerkt:
Edit; drukken jullie ook de middenbok aan de grond als er iemand loopt te kleven O-) ?

Vaak is het zo dat automobilisten die kleven niet eens doorhebben dat ze kleven.

Ik ga dan pal voor de bestuurderpositie rijden, zodat deze geen overzicht meer heeft op wat er voor mij gebeurt. Dan zien ze pas hoe dicht ze op je zitten, en zakken vaak af.

Zakken ze niet af, tik ik ff de achterrem in, net genoeg om de remlichten te laten branden. Schrikken ze vaak ook goed van :Y
 
Ja ok, het is weliswaar de meest safe manier om hem te bokken, maar als hij dan opgebokst staat voor de foto, zou ik persoonlijk voor het plaatje even de zijstandaard inklappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan