helemaal goed kerel!... maar heb je nou nog wat beleefd onderweg? Leuke foto's of zo gemaakt?
@Johan:... travel light!
... of gewoon zoals ik: de spullen bij moeders de vrouw in de auto dumpen
HJ
Geen bagage he mee op de rit....joepie! En ik kom met de auto.....Tenere daarachter op de aanhanger...
...kan ik teminste wat zooi meenemen.
Misschien neem ik de KTM ook nog wel mee....om op vrijdag te spelen in de buurt....(zou nog passen...
)
@ Hans: Zo ieder zijn gebruik toch? De Tenere is gewoon ook ideaal om mee te reizen en trips mee te maken, ook gewoon op de weg.
Je moet geen haast hebben...anders word het werken op het ding.
Ik vind het wel elke keer weer een prestatie van jou verbruik. Ook een benoeming waard!
......dat mis ik soms wel een klein beetje...het lekker ontspannen toeren op dijkweggetjes met de motor en eem beetje wegdromen, wat terrasjes pakken (drink ook geen alcohol haast...max 2 biertjes op een happening...en dan ben ik ook echt redelijk dronken! Hahaha!)
Was wel leuk met de Capo vroegah, heerllijke weg All-Road was dat...vrouw achterop...beetje rondtoeren.
Nope, zodra ik op de Tenere zit is het eigenlijk elke keer werken! Noppen er onder dus niet even onderuitzakken...maar opletten, want zwabbert nogal...vooral over richels en teerplakken. Erg actieve (zit)houding op de motor door de aanpassingen. Wind vangen...vind snelweg ook echt Klot'n...en saai
Hij is hooooooog.... Korte overbrenging...veel toeren... Remweg van een Boeing met de noppen eronder!
....Maar als ie zand of grind....en soms blub ruikt dan komen zijn roots boven. Dan ontpopt ie zich in een alleskunner! Fijn ding!
Was vandaag met het ding naar het werk voor de eerste keer. Sjeee...trekt wel de aandacht op zo'n gemeentehuis. Medewerkers die voorbijlopen en toch weer effe terug om dat inmense ding van nader te bekijken.....hele vragenvuur over het kastje op het stuur(roadbook) navi, noppen, uitstraling van de motor
...waarom zo grooooot, en met een gekverklarende blik je verhalen aan te luisteren.... ".......ik hou het wel op asfalt"....nee joh, kom! Tis een Tenere he!
...Vind ie lekker!.....baasje ook.
Als ik 'm weer wat normaler zou afstellen en wegbandjes....zou ook niet verkeerd zijn soms. Heb 2 maanden op Siracs gereden...best leuk.
@ Gezwindespoed: Hoe is het eigenlijk nu met je blok van de Tenere? Verbruikt ie nog het zelfde? Of zit daar nu ook werk van aan te komen.....
Gr. Johan.