@ johan ja mijne was ook op hoor na 15 , vervangen die handel , bij mij was het al te laat ,die vloog er af!
seg euh licht het nu aan mij , maar ik heb echt niet door waarvoor dit dient ???
OFF-THE-ROAD | Valve cap with tool | Online Webshop
Thanks voor de tip Robin!!
Ben benieuwd naar die oplossing van DNA! Een schuimfilter zou ook een optie zijn aan de zijkant.
Ga gelijk even naar de rubbers kijken en invetten.
Vandaag de Tenere in de Kuil flink op z'n donder gegeven...effe testen. Doorwadingen, mulle zandzooi, crossbanen, klimmetjes, bagger, knippen en kuilen. En weer 5 euro lichter aan hogedruk kosten...
Kijken wat er in het luchtfilterhuis is gekomen.
gaat dit om de lager die in de hub zit ?
als ik zie een setje lager voor achter inclusief die van de hub kost nu niet zo veel bij OTR ,
is dat iets wat je zelf Kan doen ? want jullie lijken mij toch handige harrys bvb HJ en Johan ?
heb geen enkel idee hoe je zoiets eruit krijgt maar bon lijkt mij mogelijk dacht ik ...
net een nieuwe kettingset gekocht bij www.mototravel.nl . 130 euries.
Mochten de vrienden van de BMW dealer niet meer bellen voor proefrit op G650gs en F650gs (nee niet ik maar mieppieklinkt als een mooie lokatie voor een xt minimeeting
70km dijkjes
GVD! Ik krijg net een bekeuring in de brievenbus. Ik dacht aan de eerste met mijn nieuwe auto, maar het is met mijn Tenere geweest: wel 7 km/h te hard in Alkmaar. Is trouwens ook de eerste met mijn Tenere geloof ik.