Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die al van een sportster-blok af moet?

een afgeleefd ironhead-blok wordt een enkel keertje nog wel 'ns aangeboden ,....
...maar die evo-sport blokkies blijven de eigenaartjes lang uitdienen denk ik :/

Ik zie toch regelmatig voorbij komen hoor.
Je zal alleen verder moeten zoeken dan alleen marktplaats.
Advertenties in de big twin, kleine HD (niet dealer) shops, kenniskring, viavia....maar ze zijn er hoor!

Ik zie toch regelmatig voorbij komen hoor.
Je zal alleen verder moeten zoeken dan alleen marktplaats.
Advertenties in de big twin, kleine HD (niet dealer) shops, kenniskring, viavia....maar ze zijn er hoor!
Ja, nouja, daarom probeer ik eens in de zoveel tijd hier een balletje op te gooien, want verder ken ik weinig mensen die actief bezig zijn met harley's.

Ja, nouja, daarom probeer ik eens in de zoveel tijd hier een balletje op te gooien, want verder ken ik weinig mensen die actief bezig zijn met harley's.
Zit je hier verkeerd.
Hier wordt getuinierd met een bakkie koffie en tegenwoordig ook muziek gemaakt heb ik begrepen :')

Gebruikte shovelblokken liggen er zat bij willekeurige shops.beetje bellen.

ironhead is de shovel versie van het sportster blok,
shovels zijn al een bak ellende, ironhead nog meer.

maar dat hangt natuurlijk af van 100 andere factoren

Aangezien mijn TC al 45.000 km gedaan heeft en hij nu elk moment zijn ingewanden kan uitbraken preventief maar vast wat gedaan om mobiel te blijven. maandag komt er een CBR600F uit 1990 in mijn schuurtje wonen. In fantastische miami vice mintgroen, blauw en witte uitvoering.

Oh ja en het gras dat ik heb ingezaaid begint nu ook lekker te groeien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan