Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
als me meissie d'r A-rijbewijssie heeft gehaald , koop ik wel een oud 2e-hands sport-sterretje,
....ongeacht kleur of mooie trendy titel ....

.....d'r zit voor een appel-en-een-ei aan verf op ,....dus mag ze zelf d'r eige kleurtje uitzoeken.

Of een mooie Murph-look....

zeker een goed idee,beginnen we met een ritme lijn met bas en synthesizer en dan die opname per post rond sturen zodat iedereen voor zichzelf zijn instrument parts en patterns in kan spelen en dan monteer ik dat later weer tot een geheel :)
hoeven we niet eens bij elkaar te komen om toch wat muziek op cd te zetten
beetje Mike Oldfield achtig knip en plakwerk
heel erg gaaf idee zeg :o

zeker een goed idee,beginnen we met een ritme lijn met bas en synthesizer en dan die opname per post rond sturen zodat iedereen voor zichzelf zijn instrument parts en patterns in kan spelen en dan monteer ik dat later weer tot een geheel :)
hoeven we niet eens bij elkaar te komen om toch wat muziek op cd te zetten
beetje Mike Oldfield achtig knip en plakwerk
[afbeelding]

gitarist meld zich aan!!

Je hoeft ze niet eens per post rond te sturen.
Als iedereen Fruity Loops, Ableton of ander dezelfde gratis sequencer heeft, kan iedereen gewoon zijn gedeelte inspelen en de file per email terugsturen.
Zo deed Keane (niet Kane) dat ook.

gitarist meld zich aan!!

welk muziek nummer komt er dan in aanmerking waarop bijv een acoustische,bas, en elektrische gitaar later op kunnen worden ingespeeld individueel later en dat iedereen een beetje kent ?
dan kan ik daar volgende week de ritme sektie van opnemen en dan kan die evt later ook weer ondersteund worden door een tweede of derde drum en percussion set
ik zal er wel even een apart topic voor openen,naam suggesties zijn altijd welkom ok

Je hoeft ze niet eens per post rond te sturen.
Als iedereen Fruity Loops, Ableton of ander dezelfde gratis sequencer heeft, kan iedereen gewoon zijn gedeelte inspelen en de file per email terugsturen.
Zo deed Keane (niet Kane) dat ook.
goed idee als iedereen maar met hetzelfde begint :Y

Check deze uit.
Bob Ross baard +1
Franjes aan de vaten +1
Franjes die eraf vallen +1
Bob breekt bijna zijn been bij het kicke +1
Voorspatbord valt er buijna af +1
Zadel ook +
geen achterspat +1

Feitelijk is dit de beste motor video aller tijden.

't achterspatbord ligt ook nog los op het wiel :) :) :)

ik had eigenlijk een beetje gehoopt dat ie er zo op weg zou gaan rijden :)

..zooo ,...'t wordt menens ;)

jaja...VG frame !
1 1/4" buizen, hardtail, geen stretch, 32° rake, wishbone, kleine strake radius van downtube naar onderliggende pijp, alles staalplaatjes maar steunen zijn gietstukken, met bijbehorende achterasje en busjes voor achterwiel =).

Nu nog 6 weken wachten =(

Check deze uit.
Bob Ross baard +1
Franjes aan de vaten +1
Franjes die eraf vallen +1
Bob breekt bijna zijn been bij het kicke +1
Voorspatbord valt er buijna af +1
Zadel ook +
geen achterspat +1

Feitelijk is dit de beste motor video aller tijden.

Stiekem wel een achetrspat, maar die past niet lekker -1
fenderstruts zitten er ook nog op, zonder functie -1
beide originele spiegels -2
Red Neck accent +16

jaja...VG frame !
1 1/4" buizen, hardtail, geen stretch, 32° rake, wishbone, kleine strake radius van downtube naar onderliggende pijp, alles staalplaatjes maar steunen zijn gietstukken, met bijbehorende achterasje en busjes voor achterwiel =).

Nu nog 6 weken wachten =(
ik heb een keer problemen gehad met een VG-frame sleeer,tijd geleden al,1995 of zo,kreeg mijn frame thuis,bracht het meteen door naar de spuiter,begin enthousiast de hele reutemeteut die al weken klaarlag natuurlijk met volle snelheid op dat frame te schroeven............
stond mijn voorvork 1,5 mm naar links
hadden ze het balhoofd met de lagerboringen niet goed uitgelijnd :N
want die boring doen ze pas op het laatst in de lasmal

wat er daarna dus gebeurde is bijna al het voorgaande,
maar dan in de omgekeerde volgorde
heb wel toen een nieuw frame gekregen,maar meet het toch ook maar even na 8-)
(ik dacht trouwens dat VG niet meer bestond *D )

Laatst bewerkt:
ik heb een keer problemen gehad met een VG-frame sleeer,tijd geleden al,1995 of zo,kreeg mijn frame thuis,bracht het meteen door naar de spuiter,begin enthousiast de hele reutemeteut die al weken klaarlag natuurlijk met volle snelheid op dat frame te schroeven............
stond mijn voorvork 1,5 mm naar links
hadden ze het balhoofd met de lagerboringen niet goed uitgelijnd :N
want die boring doen ze pas op het laatst meteen in de lasmal

wat er daarna dus gebeurde is bijna al het voorgaande,
maat dan in de omgekeerde volgorde
heb wel toen een nieuw frame gekregen,maar meet het toch ook maar even na 8-)
(ik dacht trouwens dat VG niet meer bestond *D 0

Jah, het blijft handwerk. Het is op 20 min rijden van mn ouderlijk huis, dus heb afgesproken dat ik tijdens de bouw enkele keren langs ga. En natuurlijk alles proberen te checken. Vertrouwen is goed, controle is beter.

De man achter VG frames heeft al zijn apparatuur, mallen etc terug gekocht en heeft in het klein een doorstart gemaakt. Hij maakt echter geen reclame etc, maar zie:
Harley Frames, new built or restored

Vandaag hebben we wat proefgereden met de unicycle. Ik ben er maar één keer vanaf gelazerd (waarna natuurlijk iemand moest gaan rijden O-) ).

Impressie (is een ander):
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Jah, het blijft handwerk. Het is op 20 min rijden van mn ouderlijk huis, dus heb afgesproken dat ik tijdens de bouw enkele keren langs ga. En natuurlijk alles proberen te checken. Vertrouwen is goed, controle is beter.

De man achter VG frames heeft al zijn apparatuur, mallen etc terug gekocht en heeft in het klein een doorstart gemaakt. Hij maakt echter geen reclame etc, maar zie:
Harley Frames, new built or restored

ja mijn indruk in die tijd was ook zeker dat van een goed en serieus bedrijf,
is ook prima opgelost daarna,ik zou bij hem dan ook zonder meer gewoon weer een frame kopen,want het was echt een vakman *D
hij had zelf in die tijd weer die gietmallen van Aaron overgenomen,zijn vind ik de mooiste HD frames :}

Vandaag hebben we wat proefgereden met de unicycle. Ik ben er maar één keer vanaf gelazerd (waarna natuurlijk iemand moest gaan rijden O-) ).

Impressie (is een ander):
[afbeelding]

leuk is dat hè ? :)

...is eigenlijk een portie moeilijk doen achter een zooitje laswerk van een berg ouwe meuk :+

volgens mij moet onze club ook nog zo'n ding hebben staan ,.....ik zal 'ns vragen 8-)

Weer eens een koude start.
zal maar toegeven dat Murph zijn brommer feitelijk technisch 100% is.

Peet Smeets's Library

ga vanmiddag misschien ff bij de sportsterster hun treffen kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan