Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hier kan ik wel een tijdje mee vooruitRobert ,.....kijk hier 'ns naar !
me zoon is 'r al een heel eind mee op weg op z'n nieuwe telecastertje
D 7 GUITAR CHORDS
Met bloedend hart heb ik moeten constateren dat mijn schatje ....naar de klote is.....
De bootverf is er weer afgebladderd....
Peet Smeets's Library
dacht dat het een link was voor ''hoe leer ik gitaarspelen''
maar niet dus
Ligt het aan mij of heb je stikem de garage opgeruimd, kan nog van de vorig filmpje herinneren dat je geen plek heb om te lopenMet bloedend hart heb ik moeten constateren dat mijn schatje ....naar de klote is.....
Peet Smeets's Library
Met bloedend hart heb ik moeten constateren dat mijn schatje ....naar de klote is.....
Peet Smeets's Library
Ligt het aan mij of heb je stikem de garage opgeruimd, kan nog van de vorig filmpje herinneren dat je geen plek heb om te lopen
jij zou echt je photobucket openbaar moet maken.
dat gaan we dus niet nog eens doen.volgens mij heeft sick dat hele MC verhaal al eens uit den treure verteld.
en ik denk ook niet dat hij het weer helemaal gaat uitleggen. ik trouwens ook niet hoor.
Peet Smeets's Library
dat gaan we dus niet nog eens doen.
wil wel een keer jammen met een aar gasten van hier..lekker simpel rockenrollen.
speel ook drums btw....alhoewel euh nee ook weer niet.moet eerst een ander drumstel.heb de mijne verkocht drie jaar terug.
dat gaan we dus niet nog eens doen.
wil wel een keer jammen met een aar gasten van hier..lekker simpel rockenrollen.
speel ook drums btw....alhoewel euh nee ook weer niet.moet eerst een ander drumstel.heb de mijne verkocht drie jaar terug.
De DijkMet bloedend hart heb ik moeten constateren dat mijn schatje ....naar de klote is.....
Peet Smeets's Library
Ga nou lekker met een keuppie keuffie / pilsje , dat ding op je gemakkie schure en plemure ,.....en breng die troep naar vriendje-de-auto-spuitert ( voor weinig )
en je ben weer blij
Peet Smeets's Library
Ik veeg altijd alles naar buiten en flikker het op de kar en rij het naar het stort.
[afbeelding]
[afbeelding]
Das een erfstuk jonguhKarretje ook meteen gedumpt zeker, wat een barrel.
oftewel heritageDas een erfstuk jonguh
hmm leuk idee jammer dat ik ook geen drumstel meer heb ,vroeger toch een jaar of 8 gedrumpt. ook in een band toen meer funkmuziek gemaakt
is er verder niemand die een nightster heeft in dit topic?! is toch een gewilde fiets lijkt me.