Grote Harley-Davidsontopic deel 7: de hoed van Murph

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is er verder niemand die een nightster heeft in dit topic?! is toch een gewilde fiets lijkt me.

Ligt het aan mij of heb je stikem de garage opgeruimd, kan nog van de vorig filmpje herinneren dat je geen plek heb om te lopen :+

Ik veeg altijd alles naar buiten en flikker het op de kar en rij het naar het stort.

009-19.jpg

010-17.jpg

Laatst bewerkt:
volgens mij heeft sick dat hele MC verhaal al eens uit den treure verteld.
en ik denk ook niet dat hij het weer helemaal gaat uitleggen. ik trouwens ook niet hoor.
:N dat gaan we dus niet nog eens doen.
:Y :Y :Y wil wel een keer jammen met een aar gasten van hier..lekker simpel rockenrollen.

speel ook drums btw....alhoewel euh nee ook weer niet.moet eerst een ander drumstel.heb de mijne verkocht drie jaar terug.

Met bloedend hart heb ik moeten constateren dat mijn schatje ....naar de klote is..... ;(

De bootverf is er weer afgebladderd....

Peet Smeets's Library

Ga nou lekker met een keuppie keuffie / pilsje , dat ding op je gemakkie schure en plemure ,.....en breng die troep naar vriendje-de-auto-spuitert ( voor weinig )

en je ben weer blij :)

:Y :Y :Y wil wel een keer jammen met een aar gasten van hier..lekker simpel rockenrollen.

speel ook drums btw....alhoewel euh nee ook weer niet.moet eerst een ander drumstel.heb de mijne verkocht drie jaar terug.

ik ben vóór ! :)

hmm leuk idee jammer dat ik ook geen drumstel meer heb ,vroeger toch een jaar of 8 gedrumpt. ook in een band toen meer funkmuziek gemaakt

Ga nou lekker met een keuppie keuffie / pilsje , dat ding op je gemakkie schure en plemure ,.....en breng die troep naar vriendje-de-auto-spuitert ( voor weinig )

en je ben weer blij :)

Neu.Zonde geld.het ding gaat verchopt worden.sluit zelfs een weld- on niet uit.
dit seizoen rij ik nog zo.

hmm leuk idee jammer dat ik ook geen drumstel meer heb ,vroeger toch een jaar of 8 gedrumpt. ook in een band toen meer funkmuziek gemaakt

zeker een goed idee,beginnen we met een ritme lijn met bas en synthesizer en dan die opname per post rond sturen zodat iedereen voor zichzelf zijn instrument parts en patterns in kan spelen en dan monteer ik dat later weer tot een geheel :)
hoeven we niet eens bij elkaar te komen om toch wat muziek op cd te zetten
beetje Mike Oldfield achtig knip en plakwerk
full

Laatst bewerkt:
is er verder niemand die een nightster heeft in dit topic?! is toch een gewilde fiets lijkt me.

die 1200 EVO-sportster is een probleemloos ding ( staat los van alle mooie trendy namen die er aan toe bedicht worden ) :/

als me meissie d'r A-rijbewijssie heeft gehaald , koop ik wel een oud 2e-hands sport-sterretje,
....ongeacht kleur of mooie trendy titel ....

.....d'r zit voor een appel-en-een-ei aan verf op ,....dus mag ze zelf d'r eige kleurtje uitzoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan