Groninger Topic 31 “Groningen de Koningen”

@Bassjunky ik gooi de handdoek in de ring, ik probeer al eeuwen uit te vogelen wie je bent maar echt geen flauw idee 😅. Ook de ouwe Norton kon mij niet verder helpen.

@DeMotorduvel dat klopt, en doe ik nog steeds maar dan anders dan gepland 😅. Als ik de juiste voor m`n geest heb dan ben jij goed aangehaakt bij een Trekkie 😬. En anders val hier ook ff enorm door de mand 😅.

@superg2 , Ik ben ook niet anti groepsritjes. Maar ik heb nog geen goede ervaringen gehad met groepjes waar ik niemand ken. Of waar ik niet iemand ken die kan vouchen voor de rest. Vandaar dat ik erg terughoudend ben 😅.
 
@jeeron

Klopt, dat ben ik. Niet alleen aangehaakt, inmiddels alweer 10 jaar bij elkaar en we gaan over ruim 2 weekjes zelfs trouwen 🙃
Ik herinner me dat jij de halve wereld over ging op de Guzzi, ik geloof dat M. je nog een tijdje heeft gevolgd op FB ofzoiets (ik zit zelf niet op FB).

Leuk je weer te zien, fijn dat je ook nog actief bezig bent met de motoren :Y:]
 
@jeeron

Klopt, dat ben ik. Niet alleen aangehaakt, inmiddels alweer 10 jaar bij elkaar en we gaan over ruim 2 weekjes zelfs trouwen 🙃
Ik herinner me dat jij de halve wereld over ging op de Guzzi, ik geloof dat M. je nog een tijdje heeft gevolgd op FB ofzoiets (ik zit zelf niet op FB).

Leuk je weer te zien, fijn dat je ook nog actief bezig bent met de motoren :Y:]
Sodeknetters..... 10 fakking jaar alweer 😅.

Dat was/is het plan.... Ik wou starten in 2021 vanaf Vladivostok richting Groningen rijden na nog ff wat stevig gespaard te hebben in Aus. Maar daar was het universum het nog niet mee eens. Relatie voorbij, enorme bosbranden, enorme stress op het werk zonder uitlaatklep en toen ook nog ff Covid erbij.... dus halsoverkop terug naar NL gekomen in Maart 2020.

En nu zie ik het Vladivostok deel sowieso de eerste paar komende jaartjes niet gebeuren. Nieuw plan is stabiele basis bouwen, en dan maar op naar Singapore om een bakje koffie te halen bij een maatje van me 😅.
 
Wauw, sjemig 😅
Nouja, klinkt als een goed plan toch, even een tandje terugschakelen en just go with the flow 😎

Als je er ff uit wilt dan kan je ook altijd een bakkie bij ons komen doen he.
We wonen inmiddels dus weer in Veendam.

Trouwens, is die maat van jou in Singapore toevallig een zekere "PZ"?
 
Tja ieder zijn ding, in een groepje rijden heeft nadelen, maar ook wel voordelen.. Je kunt dan wel weer nieuwe mensen ontmoeten die gelijk gestemd zijn, zodat je later eens met z'n tweeën kunt rijden. Iedereen heeft wel iets waar ik van kan leren qua rijden (soms positief en soms dingen die ik dan niet ook nog eens hoef te proberen te doen)
die SuperG2 is best wel slim..
 
Vanmiddag aan't stickers plakken geweest, had van de week eindelijk de grip pads binnen *O*
En een stukje MF promotie op de seat cover.

DSC04019.JPG

DSC04016.JPG
 
Vandaag ook *O*
Ik slinger hem zo ook nog even aan.

Nog even wat ontspannen, drukke week voor de boeg |(
 
Ik denk dat ik eerst een bestelauto ga kopen voor mijn bedrijfje, want die heb ik eigenlijk wel echt nodig nu.
Daarna kan de personenauto weg, en dan eens zien wat voor motor ervoor in de plaats komt 🤔

Kan het helaas niet allemaal tegelijk betalen, dus moet een beetje schuiven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan