Groningen, Drenthe & Australie - deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge` :W

Ach er zijn meer die werken voor hun geld hoor Bijtje |( (en ook niet veel zin hebben _O- )

:W Ownee, ik krijg helemaal geld :(



Toch maar hallo aan alle 'echt' werkenden :X O-)
Was weer heerlijk 27 graden en zon vandaag (met lekker verkoelend briesje :Y ). Hoor dat het daar ook mooi weer is :X Regenpakkies weer uit de kast ;)
 
Was idd!! ;)

Laatste tijd niet zo sportief meer op sport gebied! :N

Maar hoe kom je erbij dat ik sportief zou zijn!! :? :?

We hebben samen eens gecrost in Drenthe. Wij hebben toen de motor van zadelruiker uit een greppel geholpen. _O-

Ik heb de 4 mijl van Groningen vorig jaar voor het eerst gelopen :Y
 


Jah,dat kan mij wel wat bij voorstellen om les te krijgen van een motoragent...aparte ervaring denk ik maar ook wel weer interessant :)
Jammer dat hij geen les meer geeft -O-
Woont hij nog in Hoogezand?



Serendipity heeft van het weekend de film World Trade Center gezien.
Soms zit je echt met een brok in de keel naar die film te kijken,aangezien het ook een waargebeurd verhaal is, kijk je er toch met heel andere ogen naar dan een film met een zelfbedacht verhaal.

'(
 
middag .... :W [me] Nickelback kijkt naar buiten vanaf het kantoor en denkt ......GVD wat een klote weer zeg .... :X [/me]


sorry moest ik ff kwijt :Y
 
Ow kijk....maar had jij toen niet een andere Nickname??
Uhhmm uzzieguzziext'er ofzo??

Ah, je geheugen is beter dan je hardloopprestaties ;) :+ Tja nu het geen Uzzi meer is heb ik de naam ook gelijk maar veranderd. Jij crost helemaal niet meer :?
 

:W :W

Ohw heb btw vrijgenomen :Y :Y De kindertjes op de afdeling konden het niet eens worden wie waar moest zitten -O- -O-
Heb ze maar gezegd de boel lekker in te richten zoals zij het graag hebben willen en of ze ff een stickertje met mijn naam willen plakken waar ik kan zitten ;)



-O- zucht...... -O-


Toch leuk he... 2 dagen plezier in het weekend is gelijk al weer teniet gedaan door 15 min op kantoor 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan