Groningen, Drenthe & Australie - deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jah,dat kan mij wel wat bij voorstellen om les te krijgen van een motoragent...aparte ervaring denk ik maar ook wel weer interessant :)
Jammer dat hij geen les meer geeft -O-
Woont hij nog in Hoogezand?



Serendipity heeft van het weekend de film World Trade Center gezien.
Soms zit je echt met een brok in de keel naar die film te kijken,aangezien het ook een waargebeurd verhaal is, kijk je er toch met heel andere ogen naar dan een film met een zelfbedacht verhaal.

'(

Woont in Sappemeer. Kom hem nog regelmatig tegen op de motor :Y :Y Nooit problemen mee gehad, heeft me zelfs al eens een bekeuring bespaard :P


edit type op verzoek van Alias :P
 
Laatst bewerkt:
Ah, je geheugen is beter dan je hardloopprestaties ;) :+ Tja nu het geen Uzzi meer is heb ik de naam ook gelijk maar veranderd. Jij crost helemaal niet meer :?
Nope. Mij een te dure bezigheid! Wilde ook een nieuwe straatmotor en een auto dus dan kan dat er niet allemaal meer bij! :N
 
goedemorgen :W

Gisteren met The Black Lady een mfer gespot in Hoogezand.
wit blauw met gele motor, zwart/grijs pak.
Wie o wie. Ging me net even te snel om te zien welk merk motor. Denk een soes.

En wie was nou de mfer op de europaweg? Spot nooit iemand en nu spot ik eens mfers en dan kom ik er niet achter wie het zijn :? :X

:W

In de meeste gevallen als je mfers spot en je zet het op het forum,dan krijg je toch geen reactie.
Heb ook al een aantal keren mfers gespot en op het forum gezet maar geen reactie
-O- dus ik zet het er ook niet meer op.
Alleen als ze ons spotten dan zal ik wel ff een reactie geven dat wij dat waren :Y
Weet niet wie dat waren in Hoogezand en op de Europaweg :N :N
 
kan iemand trouwens voor straks even een beetje mooi weer bestellen dan kan ik nog even met een omweg naar huis rijden :]

zoiets ?


full
 
:W :W

Ohw heb btw vrijgenomen :Y :Y De kindertjes op de afdeling konden het niet eens worden wie waar moest zitten -O- -O-
Heb ze maar gezegd de boel lekker in te richten zoals zij het graag hebben willen en of ze ff een stickertje met mijn naam willen plakken waar ik kan zitten ;)



-O- zucht...... -O-


Toch leuk he... 2 dagen plezier in het weekend is gelijk al weer teniet gedaan door 15 min op kantoor 8-)
Ga dan maar lekker wandelen met Kyros, ben jij is hij vanavond ook eens lekker rustig.... *O*


Enne.... verder niets van die lui aantrekken laiverd, geniet van je vrije middag *D
 
Hoi Tom. Lees net dat je Opa is overleden. Sterkte! (ook voor Janice en de kids). Misschien wel een goed idee om de winter te gebruiken om goed te bedenken wat je straks wilt. Ik heb de BMW nogal impulsief gekocht. Heb er geen spijt van omdat ik altijd impulsief handel (en dat schijnt weer een goede eigenschap te zijn als je ondernemer bent) maar als ik er langer over nagedacht had was het misschien wel iets anders geworden. Maar ja....als je elke bocht eerst gaat overdenken hoe je 'm neemt is de rit allang zo leuk niet meer.

Las ook dat je de Cabrio wereldkundig hebt gemaakt. Ik heb net afgelopen winter m'n Spitfire omgebouwd van rechts- naar linkssturend Foto's hier kon daarnaast een Triumph TR4 afgelopen zomer voor een prikkie van iemand overnemen. Die moet nog wel onderhanden worden genomen. Maar wat ik al wist en nu wel heel duidelijk is geworden; tweezitters en een pasgeboren baby gaan niet samen. Hoe doen jullie dat met de kids? Sorry dat het over auto’s gaat, :X ik stop nu ook.

Hoorde op m'n voicemal dat m'n uitlaat bij Boonstra klaar ligt. Een telefoontje wat het geratel in het blok is en wat ze er aan gaan doen heb ik na twee weken nog niet. Zijn ze dan echt zo slecht in hun service :?

Jammer dat niemand gereageerd heeft op de off-road oproep. Allemaal asfaltjunks hier? 8-)
Zoww, dat doe ik je niet na met de spitfire :} mooi man! Best al veel cabriorijders al in dit topic 8-)

Hoe wij het met de kids doen? we hebben 2 auto,s :Y en vantevoren goed plannen welke auto je pakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan