Groningen, Drenthe & Australie - deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot



gele duc bij mij voor de deur!! *O*

gaaf ding :Y echt wel .... en die stickers staan echt strak :Y
mooie motor Boerke en Bijtje *D
donker ruitje is inderdaad volgens mij wel :9~
 
Hoi Tom. Lees net dat je Opa is overleden. Sterkte! (ook voor Janice en de kids). Misschien wel een goed idee om de winter te gebruiken om goed te bedenken wat je straks wilt. Ik heb de BMW nogal impulsief gekocht. Heb er geen spijt van omdat ik altijd impulsief handel (en dat schijnt weer een goede eigenschap te zijn als je ondernemer bent) maar als ik er langer over nagedacht had was het misschien wel iets anders geworden. Maar ja....als je elke bocht eerst gaat overdenken hoe je 'm neemt is de rit allang zo leuk niet meer.

Las ook dat je de Cabrio wereldkundig hebt gemaakt. Ik heb net afgelopen winter m'n Spitfire omgebouwd van rechts- naar linkssturend Foto's hier kon daarnaast een Triumph TR4 afgelopen zomer voor een prikkie van iemand overnemen. Die moet nog wel onderhanden worden genomen. Maar wat ik al wist en nu wel heel duidelijk is geworden; tweezitters en een pasgeboren baby gaan niet samen. Hoe doen jullie dat met de kids? Sorry dat het over auto’s gaat, :X ik stop nu ook.

Hoorde op m'n voicemal dat m'n uitlaat bij Boonstra klaar ligt. Een telefoontje wat het geratel in het blok is en wat ze er aan gaan doen heb ik na twee weken nog niet. Zijn ze dan echt zo slecht in hun service :?

Jammer dat niemand gereageerd heeft op de off-road oproep. Allemaal asfaltjunks hier? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tom. Lees net dat je Opa is overleden. Sterkte! (ook voor Janice en de kids). Misschien wel een goed idee om de winter te gebruiken om goed te bedenken wat je straks wilt. Ik heb de BMW nogal impulsief gekocht. Heb er geen spijt van omdat ik altijd impulsief handel (en dat schijnt weer een goede eigenschap te zijn als je ondernemer bent) maar als ik er langer over nagedacht had was het misschien wel iets anders geworden. Maar ja....als je elke bocht eerst gaat overdenken hoe je 'm neemt is de rit allang zo leuk niet meer.

Las ook dat je de Cabrio wereldkundig hebt gemaakt. Ik heb net afgelopen winter m'n Spitfire omgebouwd van rechts- naar linkssturend Foto's hier kon daarnaast een Triumph TR4 afgelopen zomer voor een prikkie van iemand overnemen. Die moet nog wel onderhanden worden genomen. Maar wat ik al wist en nu wel heel duidelijk is geworden; tweezitters en een pasgeboren baby gaan niet samen. Hoe doen jullie dat met de kids? Sorry dat het over auto’s gaat, ik stop nu ook.

Hoorde op m'n voicemal dat m'n uitlaat bij Boonstra klaar ligt. Een telefoontje wat het geratel in het blok is en wat ze er aan gaan doen heb ik na twee weken nog niet. Zijn ze dan echt zo slecht in hun service :?

Jammer dat niemand gereageerd heeft op de [urlhttp://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/115249/last] off-road oproep.[/url] Allemaal asfaltjunks hier? 8-)


Heeft Boonstra überhaubt service dan :? :?




En de mensen die hier off-road gaan, doen dat meestal niet met voorbedachte rade O-)
 
Heeft Boonstra überhaubt service dan :? :?




En de mensen die hier off-road gaan, doen dat meestal niet met voorbedachte rade O-)

Ik heb geen off-the-road motor, dus dan wordt het een beetje moeilijk. Of ik moet met mijn 600RR door de bossen raggen :P . Verder heeft mijn vader wel een off-the-road oldtimer (Honda XL125 uit `76) en ik denk dat hij er niet zo blij mee is, als ik daar mee op de onverharde paden ga rijden _O- .
 
Haha. tsja off-road met m'n vorige asfaltmotor was ook niet zo'n succes. Jammer van die XL125. Is ie toch voor gemaakt :? O-) Wel een beetje te licht voor zwaar terrein. Iemand die met ons wel eens mee "off-road" komt daarvoor helemaal uit Rotterdam op z'n GS (alweer een BMW :Y ) Met een extra velg met noppenband achterop.

bmw_r_80_gs_p0020959-c.jpg



Niet bij te houden.... :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
ben je ff niet thuis
staat er gelijk van dat italiaanse motortuig voor de deur B|





italiaans ijs daarentegen :9
 
Lucatelli gespot langs winkelcentrum marsdijk(als ik het goed zag)
en jah, hij kreeg eindelijk motorrijles *D reed een lesmotor achter hem aan....

klopt?

Dat je mij hebt gezien met een collega in de achtervolging kan idd wel kloppen :Y . Kwamen net terug van het werk.

@ Janice & Tom: sterkte met jullie verlies.

@ Boerke: nice bike!
 
Dat je mij hebt gezien met een collega in de achtervolging kan idd wel kloppen :Y . Kwamen net terug van het werk.

@ Janice & Tom: sterkte met jullie verlies.

@ Boerke: nice bike!
ja zag jou een keer scheuren in de gixxer en dacht die is snel !! ik moet ook geel hebben !!! :P
 
Edit: hoe zat het ook al weer met de kaart die over was voor de 4mijl? Heb wel zin om mee te lopen eigenlijk. Heb gister net weer getraind :) .

4 mijl? Zou ook meedoen! Uiteraard op de motor (wij begeleiden het evenement). Heb echter toch iets leukers gevonden om te doen die dag. Ga naar de laatste SBK-wedstrijd in Magny-Cours.
 
4 mijl? Zou ook meedoen! Uiteraard op de motor (wij begeleiden het evenement). Heb echter toch iets leukers gevonden om te doen die dag. Ga naar de laatste SBK-wedstrijd in Magny-Cours.
lul !! :( wie begelijd mij dan met de vier mijl?
 
dan niet ga je tog lekker in je eentje aan de wandel

ga ik je wel uitlachen vanaf het terras :+ :+
als ik mee loop en jij niet valt er voor jou niks uit te lachen !!!
je kan alleen respect tonen voor degenen die het wel aan durfen om mee te lopen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan