Groningen, Drenthe & Australie - deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm... hopelijk valt het mee morgen, heb namelijk een toertocht met collega`s. Alleen balen dat mijn leren broek nog niet klaar is (rits was nog niet binnen :N ). Zo`n textielen broek zit mij veels te los, zit gewoon niet prettig.

Edit:
Dit heb ik van KNMI.nl gehaald (voor morgen):
"Toenemende bewolking en buien, sommige met onweer en windstoten.
Van het zuiden uit neemt de bewolking verder toe buien trekken het land binnen. Soms onweert het. De wind is zwak tot matig en draait van zuidoost naar zuid. De minimumtemperatuur is al bereikt, vannacht loopt de temperatuur weer op en ligt rond 14 graden. Overdag gaat de buiigheid door en kunnen er ook windstoten voorkomen. De meeste buien komen voor in de westelijke helft van het land. In de middag is het 20 graden bij een matige, aan zee vrij krachtige en later krachtige wind uit zuid tot zuidwest. Maandag blijft het buiig, vooral in de westelijke helft van het land en soms met onweer. De maximumtemperatuur is ongeveer 18 graden en aan zee waait een krachtige, in het noorden mogelijk harde zuidwesten wind."

Zo te zien, zal het meeste in het westen vallen. Hopelijk is dat ook zo.
 
ik kijk nu naar buiten en ga dus gewoon op de motor !!
goedenmorgen trouwens
:W
 
Roddy het is al een tijdje geleden, maar ik wil je alsnog bedanken voor je compliment. Is altijd leuk om te horen.
 
Hoi Eska,
Alles goed daar? Nog lekker eindje :] vandaag? Of wat leuks met de kids doen?
Liefs en knuf vanaf hier!!!
We hebben nog geen concrete plannen voor vandaag, ben nu bezig met een lekker ontbijt(heel traditioneel sta ik in de keuken, en de mannen kijken allemaal naar de formule 1 B| ).Ik zou wel even bij jou willen thee drinken, bij kletsen. Zou toch leuk zijn als je iets van een hele snelle verplaats machine zou hebben, net zoals de teletijdmachine bij suske en wuske. Je krijgt een hele dikke knuffel van mij, mis je wel hoor.
 
Laatst bewerkt:
We hebben nog geen concrete plannen voor vandaag, ben nu bezig met een lekker ontbijt(heel traditioneel sta ik in de keuken, en de mannen kijken allemaal naar de formule 1 B| ).Ik zou wel even bij jou willen thee drinken. Je krijgt een hele dikke knuffel van mij,mis je wel hoor.

Ow, begint dat al op zo'n vroege leeftijd (of kijken ze het van pappie af?).
Ik vond de zondag ontbijtjes/brunch ook altijd er leuk thuis. Gezellig e.d.

Mis je ook ;(
En heb de thee al klaar, koekje erbij? Dan wacht ik op je '(

Nope, ga niets doen verder vanavond. Ben weer eens bezig met het schrijven van mijn essay. Eentje is alweer af en moet morgen ingeleverd worden, deze moet donderdag klaar. Maar wil nog niet zo lukken :N
Beetje moe, gisteren tot 2 uur in de ochtend gelezen in bed :Z
Vanavond maar ietsje eerder het lichtje uit...
 
Zou toch leuk zijn als je iets van een hele snelle verplaats machine zou hebben, net zoals de teletijdmachine bij suske en wuske. Je krijgt een hele dikke knuffel van mij, mis je wel hoor.

Ja, dat zou zeker fijn zijn...
Maar hoorde laatst op tv dat ze bezig zijn met een super sonisch snel vliegtuig (die via de ruimte reist geloof ik). Die zou dan binnen een uur hier kunnen zijn...
*O* *O* *O* *O*

Maar zal wel weer belachelijk duur zijn... -O-
 
Ow, begint dat al op zo'n vroege leeftijd (of kijken ze het van pappie af?).
Ik vond de zondag ontbijtjes/brunch ook altijd er leuk thuis. Gezellig e.d.

Mis je ook ;(
En heb de thee al klaar, koekje erbij? Dan wacht ik op je '(

Nope, ga niets doen verder vanavond. Ben weer eens bezig met het schrijven van mijn essay. Eentje is alweer af en moet morgen ingeleverd worden, deze moet donderdag klaar. Maar wil nog niet zo lukken :N
Beetje moe, gisteren tot 2 uur in de ochtend gelezen in bed :Z
Vanavond maar ietsje eerder het lichtje uit...
Wens je succes,zal je wat inspirerende energie sturen! Wat de kinderen betreft dat zien ze jammer genoeg van pappie af.
 
Zo eindelijk alles bijgelezen :Y


Tom, Janice en kids sterkte


Wim, mooie foto,s


Janice, stoer die black lady


Mas, mooi cijfer toch?











































O,,,ja....................deze nog ff speciaal voor Alias :P


full
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen..

is er nog wat te doen vandag ergens ofzo? eindje rijden?
normaal rij ik wel een stukkie met jtm maar... die heeft(sinds kort) een vriendin.
 
goedemorgen :W

Gisteren met The Black Lady een mfer gespot in Hoogezand.
wit blauw met gele motor, zwart/grijs pak.
Wie o wie. Ging me net even te snel om te zien welk merk motor. Denk een soes.

En wie was nou de mfer op de europaweg? Spot nooit iemand en nu spot ik eens mfers en dan kom ik er niet achter wie het zijn :? :X
 
goedemorgen :W

Gisteren met The Black Lady een mfer gespot in Hoogezand.
wit blauw met gele motor, zwart/grijs pak.
Wie o wie. Ging me net even te snel om te zien welk merk motor. Denk een soes.

En wie was nou de mfer op de europaweg? Spot nooit iemand en nu spot ik eens mfers en dan kom ik er niet achter wie het zijn :? :X


grayson uit het MSG topic rijd wel is in assen met een geel zwarte CBR600F
 
goedemorgen :W

Gisteren met The Black Lady een mfer gespot in Hoogezand.
wit blauw met gele motor, zwart/grijs pak.
Wie o wie. Ging me net even te snel om te zien welk merk motor. Denk een soes.

En wie was nou de mfer op de europaweg? Spot nooit iemand en nu spot ik eens mfers en dan kom ik er niet achter wie het zijn :? :X
tijd en datum zou handig zijn en welke kleur motor was het het?
 
:W terug uit Budapest. Mooie stad, ook best nog veel motoren, maar het verkeer... ow ow ow... :N

Tom & Janice gecondoleerd...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan