A
Ok. Dan ga ik zo'n gratis stokje halen. En verkoop hem dan onder het mom van Duitse kwaliteit voor 100 euro. Dan wel goei..?
iemand een tip voor een nette bandenprofiel meter ?
Ondanks de algemene MF opinie dat een profieldieptemeter blijkbaar een achterlijke aanschaf is, gaan er hier +/- 700 per jaar de deur uit.
Al geef ik toe dat het op de auto een wat grotere meerwaarde heeft, om bijv. ongelijke slijtage vast te stellen.
Kijk maar eens in de 2de hands autohandel want een inkoper als eerste doet als hij een schadeverleden vermoed bij een auto.
Toerental is vaak erg langzaam.
Ben wel benieuwd hoe ze deze hydraulisch aangesloten hebben gekregen.
Zoveel liters verpompt hij tocht nooit om dit blad rond te krijgen?
Waarom zou je die willen, als je goed kijkt heeft elke band slijtage indicators, dat moet genoeg zijn ..
Tenzij je wilt meten voor de APK, en dan moet je een goede kopen...
Of ga je 's morgens bij je motor staan.....
Hmmmm nog 1,8-1,9 mm profiel, dus ik kan vandaag nog 600 km rijden
Ondanks de algemene MF opinie dat een profieldieptemeter blijkbaar een achterlijke aanschaf is, gaan er hier +/- 700 per jaar de deur uit.
Al geef ik toe dat het op de auto een wat grotere meerwaarde heeft, om bijv. ongelijke slijtage vast te stellen.
Motoren hebben geen APK
en 0,8-0,9 mm verslijten op 600 km....dan mag je je rijstijl wel s aanpassen
Ondanks de algemene MF opinie dat een profieldieptemeter blijkbaar een achterlijke aanschaf is, gaan er hier +/- 700 per jaar de deur uit.
Al geef ik toe dat het op de auto een wat grotere meerwaarde heeft, om bijv. ongelijke slijtage vast te stellen.
Zo te zien heeft die een eeuw lang dienst gedaan in een smederij.TAAAADAAAaAaaaa....voor gratis nada noppes
Zo te zien heeft die een eeuw lang dienst gedaan in een smederij.
De bovenkant mag wel eens een opknapbeurt krijgen om weer vlak te worden
een gegeven paard..............
Hai, mijn lasser, gebruikt voor dat doel een stuk spoorrails. Ik heb onmiddellijk een bestelling bij hem geplaatst maar dat spul schijnt zeldzaam te zijn. Begrijp ik eigenlijk niet, je verwacht hier dat iemand met een slijpschijf wel even wat gaat regelen als bijverdienste (nee niet Hai).
Zo te zien heeft die een eeuw lang dienst gedaan in een smederij.
De bovenkant mag wel eens een opknapbeurt krijgen om weer vlak te worden
Staat er 1 bij mijn broer in de werkplaats/garage . Boort gaten met veel lawaai en net wat te veel wat speling op de as. Als het echt zuiver moet , boort hij gaten op zijn werk. Genoeg info?