Gereedschap deel XI "Tool Time"

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

images

Laatst bewerkt door een moderator:

Vergeleken bij Kibbe mag ik niet mopperen. Ik zit -voor zover ik weet- ook niet op een gasbel (waarop wel durf ik niet te zeggen als ik de kleur van het opgepompte water zie....). Maar die regel, dat ik langzamer ben dan 71% hier in Vietnam maakt me niet echt vrolijk...

Laatst bewerkt:
pff elektromotor van de compressor is doorgebrand

alle elentriek weg , is zelfs iemand van de maatschappij moeten komen om een zekering te vervangen in het afgesloten kastje

maar nu , zoek dringend een vervanger had een abac keteltje van 100 of 150 liter met 2.5pk motor erop

dient om af en toe wat te zandstralen en om men motorbrug te bedienen

of zeggen jullie enkel de motor vervangen , al geraakt ik er niet wijs uit want de meeste die ik vindt zijn te monteren op een plaat , de mijne zat op een stang met veer zodat de riem constant werd aangespannen

alvast mercikes

pff elektromotor van de compressor is doorgebrand

alle elentriek weg , is zelfs iemand van de maatschappij moeten komen om een zekering te vervangen in het afgesloten kastje

maar nu , zoek dringend een vervanger had een abac keteltje van 100 of 150 liter met 2.5pk motor erop

dient om af en toe wat te zandstralen en om men motorbrug te bedienen

of zeggen jullie enkel de motor vervangen , al geraakt ik er niet wijs uit want de meeste die ik vindt zijn te monteren op een plaat , de mijne zat op een stang met veer zodat de riem constant werd aangespannen

alvast mercikes
Van de hulst in amersfoort wikkelt defecte motoren als nieuw. Zijn echt niet duur!

ondertussen is het bij een bestelling van een brown 200/400 geworden

wordt maandag geleverd

de abac was 23 jaar oud al zag je dat er niet aan dus weet niet of de pomp zelf nog heel goed was

Weet iemand een gratis elektro technisch tekenprogramma, dat ook nog eens een beetje eenvoudig is.
Van mijn freesbankje is de bedrading een zooitje, en het elektronische deel heeft aan de 400 volt gehangen, dus dat is allemaal schroot.
Heb mijn tekenspullen met malletjes voor de symbolen al lang niet meer, en helemaal uit de hand tekenen ben ik ook een week zoet.
daarom wil ik het eens digitaal gaan proberen, 30 jaar geleden dat ik voor het laats schema, getekend heb,

Weet iemand een gratis elektro technisch tekenprogramma, dat ook nog eens een beetje eenvoudig is.
Van mijn freesbankje is de bedrading een zooitje, en het elektronische deel heeft aan de 400 volt gehangen, dus dat is allemaal schroot.
Heb mijn tekenspullen met malletjes voor de symbolen al lang niet meer, en helemaal uit de hand tekenen ben ik ook een week zoet.
daarom wil ik het eens digitaal gaan proberen, 30 jaar geleden dat ik voor het laats schema, getekend heb,

je kan Diagram designer proberen.
Diagram Designer

iemand hier nog behoefte aan gratis printerinkt? Ik heb een zooi nieuwe cartridges over voor brother printers die ik anders toch weg ga gooien. Maak ik er liever hier iemand blij mee.

type LC 400/450/1220/1240/1280C
3x cyaan, 1 x magenta en 5x geel

type LC970/1000
20 stuks netjes verdeeld

Laatst bewerkt:
Wat voor een freesbankje heb je?

Heb een Maho mh 400P, zat een TNC besturing van heidenhein op, maar dat is redelijk grondig doorgebrand , wil er ook geen TNC CNC of wat dan ook van die zooi meer ophebben.
Gewoon de voeding van de assen bedienen met de drukknopen en ik ben tevreden

Recmo

iemand hier nog behoefte aan gratis printerinkt? Ik heb een zooi nieuwe cartridges over voor brother printers die ik anders toch weg ga gooien. Maak ik er liever hier iemand blij mee.

type LC 400/450/1220/1240/1280C
3x cyaan, 1 x magenta en 5x geel

type LC970/1000
20 stuks netjes verdeeld
Ik denk dat je hier wel een liefhebber zult vinden...

Hulp-, weggeef- en kringlooptopic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan