A
Wat ga je voor stekkers gebruiken?
Wat ga je voor stekkers gebruiken?
Van de hulst in amersfoort wikkelt defecte motoren als nieuw. Zijn echt niet duur!pff elektromotor van de compressor is doorgebrand
alle elentriek weg , is zelfs iemand van de maatschappij moeten komen om een zekering te vervangen in het afgesloten kastje
maar nu , zoek dringend een vervanger had een abac keteltje van 100 of 150 liter met 2.5pk motor erop
dient om af en toe wat te zandstralen en om men motorbrug te bedienen
of zeggen jullie enkel de motor vervangen , al geraakt ik er niet wijs uit want de meeste die ik vindt zijn te monteren op een plaat , de mijne zat op een stang met veer zodat de riem constant werd aangespannen
alvast mercikes
Weet iemand een gratis elektro technisch tekenprogramma, dat ook nog eens een beetje eenvoudig is.
Van mijn freesbankje is de bedrading een zooitje, en het elektronische deel heeft aan de 400 volt gehangen, dus dat is allemaal schroot.
Heb mijn tekenspullen met malletjes voor de symbolen al lang niet meer, en helemaal uit de hand tekenen ben ik ook een week zoet.
daarom wil ik het eens digitaal gaan proberen, 30 jaar geleden dat ik voor het laats schema, getekend heb,
Dat is een programma voor het tekenen van flow-charts en niet direct voor stroomkring- of werkingsschema's.je kan Diagram designer proberen.
Dat is een programma voor het tekenen van flow-charts en niet direct voor stroomkring- of werkingsschema's.
Beter zal zijn: Crocodile Physics 1.5 Free Download - suggestions
Wat voor een freesbankje heb je?
Ik denk dat je hier wel een liefhebber zult vinden...iemand hier nog behoefte aan gratis printerinkt? Ik heb een zooi nieuwe cartridges over voor brother printers die ik anders toch weg ga gooien. Maak ik er liever hier iemand blij mee.
type LC 400/450/1220/1240/1280C
3x cyaan, 1 x magenta en 5x geel
type LC970/1000
20 stuks netjes verdeeld