Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Gereedschap deel XI "Tool Time"

Sodeknetter,
Dat is nog eens een maatje.

Ik wil nog eens een mooie werkbankslijper kopen, liefts 1 met aan 1 kant een schuurband. Weet iemand waar ze dat verkopen, in een beetje kwalitatieve uitvoering. Hoop van die zooi is zo gammel.

Ben daar ook al een tijdje naar op zoek vooral om de schuurband , die slijpsteen weet ik geen echt nuttige toepassing voor
Nadeel van de goedkope is dat ze veels te weinig vermogen hebben , en daardoor veels te langzaam draaien

Laatst bewerkt:
Ik zoek dus juist geen aldi ding. Mag ook best een aantal prijsklasses hoger liggen.
Wordt zakelijk aangeschaft, scheelt weer ff.
Steen ga ik o.a. Gebruiken om mn wolfraam mee te slijpen voor tig lassen

Van die band/steen slijp machine's heb ik bij de Hornbach zien staan, daar hebben ze meest ook wel goed gereedschap.
Maar verder niet naar gekeken, dus geen idee wat voor merk of wat voor kwaliteit.

Zelf bestel ik mijn goede electrische gereedschap vaak via e-bay duitsland, is goedkoper. En meestal spul van makita, dus dan zit het wel goed. Voor zover ik weet heeft makita geen band/steen slijp machine helaas.

Ben de laatste tijd wat gereedschap aan het vernieuwen. Heb een 1/2 doppenset maar erg low budget (volgens mij heeft de ratel maar 3 tanden..) en vaak te lomp. Beetje rondgekeken naar merken, maar Facom/Gedore/Snap-on is te duur voor mijn gebruik.

Dit is het geworden, Teng Tools 3/8:

Krijg je geen spijt van. Super fijn gereedschap. Ik heb het zelf ook. En bij Wheeler Dealers gebruiken ze het ook

Heb ik de oude uitvoering van , dus zwart rateltje , gebruik vooral de bougie dop

Heeft iemand hier ervaring met het merk Skil ?
( cirkelzaag )

- ja er zijn pro merken, maar heb het budget niet.. en wil d'r graag 1'tje met
een geleiderails -

M'n cirkelzaag begint wat rare geurtjes te verspreiden uit de motorruimte , is moe,
deze moet met pensioen

goed schoon maken? koolborstels?

goed schoon maken? koolborstels?

Had al even gekeken, het is een 1x in elkaar, nooit meer uit elkaar machine
( geen idee eigenlijk van het merk, ooit een keer uit een grabbel bak gehaald )
C - merk gamma of zo iets uit het jaar kruik.

Zal eens kijken voor Skil, hadden wel een leuke aanbieding
( de andere merken moet je - indien het er is- die rail sets los aanschaffen, en zijn nogal aan de prijs )

Ennee, in dit geval moet het geen kapitalen kosten, zoveel zaag ik nu ook weer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.