A
Sodeknetter,
Dat is nog eens een maatje.
Ik wil nog eens een mooie werkbankslijper kopen, liefts 1 met aan 1 kant een schuurband. Weet iemand waar ze dat verkopen, in een beetje kwalitatieve uitvoering. Hoop van die zooi is zo gammel.
Ben daar ook al een tijdje naar op zoek vooral om de schuurband , die slijpsteen weet ik geen echt nuttige toepassing voor
Nadeel van de goedkope is dat ze veels te weinig vermogen hebben , en daardoor veels te langzaam draaien
Kom je al gauw uit bij de "Creusen" en "KEF" machines.
grtz,
Cees
Ben de laatste tijd wat gereedschap aan het vernieuwen. Heb een 1/2 doppenset maar erg low budget (volgens mij heeft de ratel maar 3 tanden..) en vaak te lomp. Beetje rondgekeken naar merken, maar Facom/Gedore/Snap-on is te duur voor mijn gebruik.
Dit is het geworden, Teng Tools 3/8:
[afbeelding]
En dan de luxere prof versie of zijn de consumenten versies ook afdoende?
Heb inmiddels een gebruikte 8200t op de kop getikt, wel zonder schuurband maar dat is dan voor de volgende keer.
Ben de laatste tijd wat gereedschap aan het vernieuwen. Heb een 1/2 doppenset maar erg low budget (volgens mij heeft de ratel maar 3 tanden..) en vaak te lomp. Beetje rondgekeken naar merken, maar Facom/Gedore/Snap-on is te duur voor mijn gebruik.
Dit is het geworden, Teng Tools 3/8:
[afbeelding]
pfffttt wordt je zo moe van, slijptol gebruik ik daar voor
Krijg je geen spijt van. Super fijn gereedschap. Ik heb het zelf ook. En bij Wheeler Dealers gebruiken ze het ook
Als je snel iets eraf moet jagen is een slijptol prima, maar zeker als iets secuur gedaan moet worden pak ik toch ook regelmatig een vijl...
Krijg je geen spijt van. Super fijn gereedschap. Ik heb het zelf ook. En bij Wheeler Dealers gebruiken ze het ook
goed schoon maken? koolborstels?Heeft iemand hier ervaring met het merk Skil ?
( cirkelzaag )
- ja er zijn pro merken, maar heb het budget niet.. en wil d'r graag 1'tje met
een geleiderails -
M'n cirkelzaag begint wat rare geurtjes te verspreiden uit de motorruimte , is moe,
deze moet met pensioen
goed schoon maken? koolborstels?